9

عضو سابق شورای شهر تهران : ادعای شهردار تهران دروغ بزرگی است

  • کد خبر : 274074
  • 20 آذر 1399 - 18:38
عضو سابق شورای شهر تهران : ادعای شهردار تهران دروغ بزرگی است
عضو سابق شورای شهر تهران نسبت به ادعاهای حناچی در مورد ملک واگذار شده به او واکنش نشان داد.

به گزارش عصرشهروند ، مرتضی طلایی در واکنش به اظهارات اخیر پیروز حناچی شهردار تهران اظهار کرد: حناچی در مصاحبه اخیر خود نکاتی را مطرح کرده است که نیاز است بنده نیز نکاتی را به ایشان یادآور شوم.

وی گفت: آقای حناچی به صراحت اعلام کرده ملک یا املاکی را از بنده پس گرفته که این یک ادعای دروغ است. این ادعا از اساس یک دروغ بزرگ است. اصلا هیچ ملکی به من واگذار نشده است. اگر مستندی دارند ارائه کنند. آقای حناچی یک دروغ بزرگ گفته که باید ادعایش را ثابت کند. موضوع مربوط به یک حسینیه است که مالکیت آن متعلق به شهرداری و بهره‌برداری آن مربوط به حوزه فرهنگی است. چند وقت پیش یک تیم از شهرداری آمده بود و در این حسینیه پیگیری کرد تا مطمئن بشوند فقط کار فرهنگی انجام می‌شود یا خیر.

عضو سابق شورای شهر تهران ادامه داد: حناچی در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده است که املاکی از شهرداری به نام افرادی واگذار شده و سند به ثبت رسیده است؛ بنده به عنوان یک شهروند از اظهارات ایشان بسیار متعجبم!

طلایی افزود: بنده از آقای شهردار تهران می‌خواهم اگر سندی در رابطه با صحبت‌هایشان و ملک اشاره شده در مصاحبه خود دارند منتشر کنند. همچنین جرأت داشته باشند که در آن اگر اجحافی به بیت المال و املاک شهروندان تهرانی شده افشا کنند. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=274074

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .