15

سوابق دکتر علی اصغر یعقوب هوشیار، شهردار منطقه ۱۸ تهران

  • کد خبر : 286840
  • 20 آبان 1400 - 15:56
سوابق دکتر علی اصغر یعقوب هوشیار، شهردار منطقه ۱۸ تهران
در این گزارش عصرشهروند، نگاهی داریم به سوابق و تجارب مهندس علی اصغر یعقوب هوشیار.

علی اصغر یعقوب هوشیار شهردار منطقه ۱۸ تهران شد. دکتر علیرضا زاکانی، شهردار جدید پایتخت، ۲۴مهر ۱۴۰۰، علی اصغر یعقوب هوشیار را به سمت شهردار منطقه هجده تهران منصوب کرد و ایشان تا مهر ۱۴۰۱، سکاندار  این محدوده شهر تهران می باشد. او پیش تر از کاندیداهای شهرداری تبریز بود و سابقه شهرداری ۲ منطقه در تبریز را در کارنامه مدیریتی  خود دارد. او سابقه اجرایی و مدیریتی در شهرداری پایتخت نداشته و مبلغ حکم حقوق وی در سایت سامانه شفافیت شهرداری تهران در زمان تنظیم این گزارش، به روز رسانی نشده بود.

در این گزارش عصرشهروند، نگاهی داریم به سوابق و تجارب مهندس علی اصغر یعقوب هوشیار. اگر شما مخاطب گرامی، نظر و دیدگاهی درباره سوابق نامبرده دارید یا ساکن یکی از محلات شهرداری منطقه هجده  پایتخت هستید، نظرات و دیدگاه های  خود را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید.

با ما همراه باشید.

شهرداری منطقه ۱۸ تهران کجاست؟

شهرداری منطقه ۱۸ تهران یکی از مناطق بیست و دو گانه پایتخت است. در جنوب غربی پایتخت واقع شده و از معروف ترین محلات آن، یافت آباداست. ایستگاه مترو آزادگان و ایستگاه مترو نعمت آباد در این محدوده شهرداری واقع شده اند.

در شهرداری منطقه هجده تهران نیز شاهد بافت فرسوده هستیم. نوسازی و بازسازی بافت فرسوده و ارتقای زیرساخت های عمرانی و توسعه فضای فرهنگی و هنری و اموزشی و بهداشتی منطقه، از جمله اولویت هایی است  که مهندس علی اصغر یعقوب هوشیار و همکاران ایشان در شهرداری منطقه ۱۸ بایستی در دستور کار قرار دهند.

در بسیاری از محلات شهرداری منطقه ۱۸ تهران شاهد بافت فرسوده هستیم که با توجه به زلزله خیز بودن پایتخت، مدیریت بحران شهر و هم چنین پدافند غیرعامل، بایستی برای تقویت زیر ساخت های شهری و نوسازی بافت این منطقه پر تراکم، بیش  از پیش  تلاش کند. بافت معماری منطقه ۱۸ شهرداری تهران، بافت صنعتی و تجاری و مسکونی بوده و قطب تجاری و تولید  مبلمان و دکوراسیون منزل است.

محلات محدوده شهرداری منطقه ۱۸ عبارتند از: خلیج فارس شمالی، خلیج فارس جنوبی، نوروزآباد، شادآباد، کوی هفدهم شهریور، سعید آباد، شمس آباد، تولید دارو، شهرک ولیعصر شمالی وجنوبی، یافت آباد  شمالی و جنوبی  ، ابراهیم آباد، ارشد آباد، ترک آباد، عرب آباد، شهرک  قائم، شهرک صادقیه، شهرک صاحب الزمان، شهرک مسلمین، شهرک امام خمینی، بازار آهن، گلدسته وشهرک دانش و کوی فردوس.

سوابق علی اصغر یعقوب هوشیار

علی اصغر یعقوب هوشیار ، شهردار جدید منطقه هجده تهران است. او پیش تر کاندیدای شهرداری  شهر تبریز بود و اما نتوانست رای  اعتماد اعضای شورای شهر تبریز را بدست آورد. صلاحیت وی در انتخابات مجلس شورای اسلامی احراز  نشد. به هر  حال  ایشان، از مدیران جدید شهرداری پایتخت است که سابقه  شهرداری در تهران ندارد اما در شهرداری تبریز از مدیران جوان موفق دهه شصتی به شمار می رود.

گفتنی است ایشان در سال هشتاد و هشت، مدیریت شهرداری  یکی از مناطق شهر تبریز  را در دوره  مدیریت علیرضا نوین بر عهده  گرفت. او شهرداری منطقه ۵ تبریز را بدست آورد.  علی اصغر یعقوب هوشیار ، متولد سال پنجاه و شش در شهر تبریز است.

علی اصغر یعقوب هوشیار در مدت ۱۰ سال  حضور در ۲ منطقه ۱۰ و ۵ تبریز، در مدیریت و اجرای بیش از یک صد پروژه  شهری موفق  عمل  کرده  است.

علی  اصغر یعقوب هوشیار ، دکترای مهندسی عمران از دانشگاه تبریز داشته و کارمند رسمی شهرداری تبریز است. او در سازمان نظام مهندسی استان، عضو بوده و کارشناس رسمی دادگستری است. ریاست کمیسیون ژئوتکنیک آذربایجان  شرقی را در کارنامه داشته و عضو هیات مدیره هیات موتورسواری و اتومبیل سواری استان نیز محسوب می شود.

علی اصغر یعقوب هوشیار در شهریور سال نود و شش به عنوان عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری شمال غرب کشور برگزیده شد. هم چنین عضو کارگروه عمران ستاد بازسازی عتبات عالیات بود. ایشان مدیرعامل  موسسه سردار قاسم سلیمانی در ستادبازسازی عتبات عالیات کشور است.

شهردار جدید منطقه هجده تهران، از مدیران دست به قلم شهرداری بوده و هنوز کتابی منتشر نکرده  است.

علی اصغر یعقوب هوشیار در شبکه های اجتماعی

علی اصغر یعقوب هوشیار شهردار جدید منطقه هجده تهران، در زمان تنظیم این گزارش ،حضور فعالی در شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی نداشت. امیدواریم برای تسریع و تسهیل تعامل ایشان با شهروندان تهرانی به خصوص ساکنان محلات مستقر در محدوده شهرداری  منطقه ۱۸ پایتخت، حضور مجازی ایشان بیش تر شده و در اطلاع رسانی طرح های فعلی و آینده این  محدوده کلانشهر ایران، کوشا باشند.

برای ارتباط با علی اصغر یعقوب هوشیار می توانید از سایت Tehran.ir استفاده کرده و برای اطلاع از سوابق و دستمزد مدیران و همکاران دکتر علی اصغر یعقوب هوشیار در شهرداری منطقه هجده تهران به سامانه شفافیت شهرداری در نشانی: shafaf.tehran.ir  مراجعه کنید.

مخاطب گرامی

اگر نظر و دیدگاهی درباره این مدیر تبریزی فعال در شهرداری منطقه ۱۸ تهران دارید یا ساکن محلات این محدوده هستید و انتقاد و پیشنهادی دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید. لینک این گفتار را از طریق کانال ها و گروه هایی که در شبکه های اجتماعی عضو هستید، به اطلاع دوستان و آشنایان ساکن در شهرداری منطقه ۱۸ برسانید.

عصرشهروند برای دکتر علی اصغر یعقوب هوشیار و همکاران ایشان در شهرداری منطقه ۱۸ آرزوی موفقیت و توفیق دارد.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=286840

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. باسلام اقای دکتر هوشیار استاد دانشگاه علمی کاربردی شهرداری تبریز بودند ویکی از استادان باسواد وکار بلد درحوزه شهری ومعماری وهرانچه مربوط بشهروشهر سازی است موفقیت بیشاز پیش ایشان را از درگاه ه احدیت خواهانم

  2. سلام به ریاست محترم شهردار تبریز
    در محله ما کوی شهید دخلی کوچه شهید مجید پاشایی از قدیم یک جوب آب هست که حدودا ۲۰۰ متر آب منزل ها به آن می ریزد والان همه خانه ها به فاضلاب وصل شدند از شما خواهشمند هستیم این جوب را پر کرده وبه جای آن جوب پشت ماهی ویا جوب یک طرفه درست کنید چون از آن حشریه های زیاد به خانه می آید وبوی بد به منازل میآید . لطفا اقدام کنید

  3. دست سر دست فروشان بردار بحث دست فروشی بحث ملک و املاک و…نیست بحث نان زن و بچه مردمه

    مردمو از نون خوردن بندازی ممکن یروز ی خسته ای با کلت ابکشت کنه و بفرستت جهنم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .