14

قدرت‌الله محمدی به عنوان سرپرست سازمان آتش‌نشانی تهران منصوب شد

  • کد خبر : 291102
  • 01 خرداد 1401 - 10:11
قدرت‌الله محمدی به عنوان سرپرست سازمان آتش‌نشانی تهران منصوب شد
قدرت‌الله محمدی با حکم علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران به عنوان سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران منصوب شد.

به گزارش عصرشهروند، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران با حکم شهردار پایتخت تغییر کرد.

در حکم محمدی آمده است:

جناب آقای قدرت‌الله محمدی بنابر پیشنهاد معاون خدمات شهری و محیط زیست و نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به سمت “سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران” منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از پرودگار متعال و در راستای تحقق چشم‌انداز “تهران؛ کلان‌شهر الگوی جهان اسلام” با اتکا به اسناد بالادستی و بهره‌گیری از استعداد و توانمندی کارکنان خدوم شهرداری تهران و نخبگان شهر و ظرفیت‌های تخصصی، موجبات خدمت‌رسانی مفید و مؤثر به شهروندان عزیز تهران را فراهم آوردید.

توفیقات روزافزون شما را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند منان مسئلت می‌کنم  .

گفتنی است مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران امروز برگزار شد، در طی این مراسم مهدی داوری از سازمان آتش‌نشانی تهران تودیع و قدرت‌الله محمدی به عنوان سرپرست این سازمان معرفی شد.

سوابق قدرت‌الله محمدی

محمدی که پیش از این مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران بود، در این مراسم با تأکید بر اینکه آتش‌نشانی باید به جایگاه اصلی خود برسد، گفت: معیشت پرسنل یکی از مهمترین دغدغه‌های من خواهد بود.

مهدی داوری نیز که از آذر ماه سال ۹۶ مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران بود، در این مراسم از همراهی و تلاش‌های شبانه‌روزی تمام پرسنل این سازمان تقدیر و تشکر کرد. منبع

حتما بخوانید :

واکنش مهدی عباسی به دستور خطرساز زاکانی: چون موضوع را نمی‌دانم نظر نمی‌دهم!

تلخی حادثه پلاسکو چه زود شیرین شد! /نقش بسازبفروش‌ها در کنار گذاشتن آتش نشانی از ارزیابی ایمنی ساختمان‌ها

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=291102

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .