7

قلع و قمع شبانه درختان فضاى سبز چیذر توسط ماموران شهردارى

  • کد خبر : 290311
  • 28 فروردین 1401 - 14:34
قلع و قمع شبانه درختان فضاى سبز چیذر توسط ماموران شهردارى
طبق اعلام اهالی محل، درختان به گونه ای کنده شده که جلب توجه نکند. 

به گزارش عصرشهروند، ماموران شهردارى منطقه یک تهران ساعت ٢ بامداد امروز (یکشنبه) نسبت به قلع و قمع درختان داخل بوستان و فضاى سبز چیذر (محله عسگرى) اقدام کردند.

بنا به اعلام اهالی این محل، این دومین بار طی یک دهه اخیر است که ماموران شهردارى در پى از بین بردن این فضاى سبز، با هدف ساخت پارکینگ طبقاتى به جاى این بوستان هستند.

در دوره شهردارى “محمدباقر قالیباف” نیز ماموران شهردارى در حال تخریب این فضاى سبز بودند که با اجتماع اهالى محل و اعتراض آنها و متعاقبا انتشار اخبار این اعتراض در برنامه “در شهر” شبکه۵، تخریب فضاى سبز متوقف و مجددا درخت هاى جدیدى کاشته شد.

اما این بار ماموان شهردارى با کسب تجربه از گذشته، در ساعت ٢ بامداد کار تخریب این فضاى سبز را آغاز کرده اند و پیش بینى مى شود سایر درختان ابن فضاى سبز نیز در عملیاتهاى شبانه دیگر از بین برده شود.

همانگونه که در تصاویر مشخص است، درختان داخل فضاى سبز به طور کامل کنده شده اند. عکس های زیر را اهالی محل برای انتشار در اختیار عصر ایران قرار داده اند. منبع


جوابیه روابط عمومی شهرداری منطقه یک

نهال های پارکینگ عمومی چیذربه بوستان قیطریه منتقل شد.

احداث پارکینگ عمومی در محله چیذر که یکی از درخواست های چندین ساله اهالی، هیات امنا و شورایاران محلی بود با حفظ و جا به جایی چندین اصله نهال به بوستان قیطریه وارد فاز اجرایی شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، با توجه به مطلب درج شده در آن رسانه با عنوان ” قلع و قمع شبانه درختان فضاى سبز چیذر توسط ماموران شهردارى ” لازم به ذکر است محله چیذر به‌ عنوان‌ یکی از محلات شاخص مذهبی در منطقه یک با توجه به حضور مستمر زائرین و گردشگران مذهبی مدت ها است که با ترافیک سنگین در ساعات مختلف شبانه روز مواجه بوده به همین دلیل پس از بررسی های لازم و مطالعات صورت گرفته، قطعه زمینی به مساحت یک هزار و ۲۰۰ مترمربع در کوچه شهید عسگری واقع در ضلع شمال آستان مقدس امامزاده علی اکبر (ع) توسط شهرداری تملک و جهت احداث پارکینگ عمومی وارد فاز اجرایی شد .

بر اساس همین گزارش چندین اصله نهال این زمین با بن ۱۵ الی ۲۰ برای ادامه رشد و بقا با تمهیدات لازم و حضور کارشناسان فضای سبز به بوستان قیطریه منتقل و کاشته شدند.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=290311

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. جوابیه

    نهال های پارکینگ عمومی چیذربه بوستان قیطریه منتقل شد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .