3

 قیمت مرغ به ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان رسید

  • کد خبر : 101625
  • 06 مرداد 1398 - 15:32
 قیمت مرغ به ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان رسید

در حالی که قیمت مصوب مرغ ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان تعیین شده، اما در واحد‌های صنفی خبری از عرضه گوشت مرغ با قیمت مصوب دیده نمی‌شود.

قیمت مرغ در بازار روند صعودی به خود گرفته و علی رغم اعلام قیمت مصوب ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومانی از سوی ستاد تنظیم بازار، اما قیمت‌ها در بازار بیش از این رقم است.

گشت و گذر در بازار نشان می‌دهد قیمت هر کیلوگرم مرغ در واحد‌های صنفی بین ۱۵ هزار تا ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان در بازار به فروش می‌رسد.

در حالی که بر اساس قیمت مصوب هر کیلوگرم مرغ زنده درب مرغداری‌ها باید ۸ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه شود، اما اکنون با قیمت ۱۰ هزار و ۷۰۰ تومان به فروش می‌رسد که بر قیمت مصرف کننده اثر گذاشته است.

بر اساس آمار‌ها در تهران روزانه ۲ هزار تن گوشت مرغ مصرف می‌شود که، اما اکنون با توجه به گرمای هوا و افزایش تلفات این میزان مرغ توزیع نمی‌شود و بازار با کمبود مواجه است.

در حالی که ستاد تنظیم بازار قیمت مصوب مرغ را افزایش دهد مرغ تنظیم بازاری به وفور در واحد‌های صنفی توزیع می‌شد، اما اکنون تنها روزانه حدود ۵۰ تن مرغ با قیمت ۱۲ هزار تومان در میدان بهمن در اختیار تعداد محدودی واحد صنفی برای توزیع قرار داده می‌شود.

میزان

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=101625

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .