10

لزوم اصلاح الگوی مصرف آب ؛ ذخایر آبی تهران خوب نیست

  • کد خبر : 289968
  • 14 فروردین 1401 - 11:45
لزوم اصلاح الگوی مصرف آب ؛ ذخایر آبی تهران خوب نیست
عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران به لزوم اصلاح الگوی مصرف آب در تهران با توجه به نامناسب بودن وضعیت ذخایر آب در پایتخت تاکید کرد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، جعفر شربیانی عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در پنجاه و پنجمین جلسه شورای شهر تهران در تذکر خود گفت: بر اساس آمار و ارقامی که منتشر می شود از لحاظ ذخایر آبی وضعیت خوبی نداریم و باید به مردم یادآوری شود که  وضعیت آب در سال جاری شرایط ویژه‌ای دارد و اگر الگوی مصرف تغییر نکند تابستان با ذخیره بندی مواجه خواهیم شد.
وی ادامه داد: مسئولان مربوطه از وزارت نیرو و آب منطقه ای به شورا دعوت شوند که اطلاع رسانی در خصوص الگوی مصرف و تببین وضعیت برای مردم در زمینه مصرف آب انجام و روش های جدیدی اتخاذ شود چراکه روش‌های پیشین پاسخگو نبوده است.
شربیانی بیان کرد: باید در کنار مردم قرار بگیریم و با توجه به ظرفیت گسترده آموزشی شهرداری، از این ظرفیت برای اطلاع‌رسانی در خصوص مصرف آب استفاده کنیم هرچند در این زمینه صدا و سیما نیز نقش ویژه ای دارد.
وی یادآور شد: درخواست ما از شهرداری این است که در مصرف منابع آبی روش صرفه‌جویانه داشته باشد و گزارش عاجلانه در این خصوص ارائه دهد و به نوعی شهرداری نهادی باشد که در این زمینه پیش قدم بوده است. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=289968

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .