11
نایب رئیس شورای شهر تهران مطرح کرد؛

لزوم تشکیل کارگروه برای ریشه کنی پدیده کودکان‌کار زباله گرد

  • کد خبر : 257165
  • 25 خرداد 1399 - 11:16
لزوم تشکیل کارگروه برای ریشه کنی پدیده کودکان‌کار زباله گرد
امینی گفت: لازم است نهاد‌هایی مانند بهریستی، بنیاد مستضعفان کارگروه تشکیل دهند تا شاهد استفاده کودکان در حوزه زباله گردی نباشیم‌

عصرشهروند — ابراهیم امینی نایب رئیس شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور صبح امروز یکشنبه ۲۵ خرداد ماه شورای شهر تهران ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع) گفت: سال‌هاست که شهر تهران با معضل کودکان زباله گرد دست به گریبان است و اقدام مناسبی تا به امروز از سوی مراجع صلاحیت دار انجام نشده است.

نایب رئیس شورای شهر تهران افزود:اگر چه در سال‌های اخیر اقدام‌هایی در بخش‌های محدود برای حل زباله گردی انجام‌شده است اما باید گفت این اقدام کافی نیست و زمانی این اقدام مذمون ریشه کن می‌شود که دستگاه های متولی وظیفه خود را انجام دهند.

امینی ادامه داد: در این شرایط کرونایی که خطرات زباله گردی بیشتر شده است لازم است نهاد‌هایی مانند بهریستی، بنیاد مستضعفان کارگروه‌هایی تشکیل دهند تا شاهد استفاده کودکان در حوزه زباله گردی نباشیم‌و شهرداری نیز قرار داد خود را در بخش پیمانکارانی که از کودکان استفاده می‌کنند لغو و آن‌ها را به نهاد‌های قضایی معرفی کند.

او با اشاره به روز جهانی انتقال خون بیان کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا ذخایر خونی کشور به حداقل رسیده و امروز که روز جهانی انتقال خون است نسبت به اهدای خون اقدام کنند./منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=257165

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .