15

ماجرای فوت یک تعمیرکار در خط ۴ مترو تهران / ورود بازرسی به حادثه‌ به دستور زاکانی

  • کد خبر : 287009
  • 03 آذر 1400 - 11:27
ماجرای فوت یک تعمیرکار در خط ۴ مترو تهران / ورود بازرسی به حادثه‌ به دستور زاکانی
قائم مقام عملیات شرکت بهره‌برداری مترو تهران در مورد حادثه روز گذشته یکی از تعمیرکاران مترو توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش عصرشهروند، مجید رستمی قائم مقام عملیات شرکت بهره‌برداری مترو تهران در یک برنامه تلویزیونی در مورد حادثه روز گذشته مرگ یکی از کارگران تعمیراتی مترو گفت: در ساعت ۶:۳۷ روز گذشته در یکی از تجهیزات ریلی ایستگاه ارم سبز در خط چهار مترو مشکلی ایجاد شد که این مشکل مربوط به تعویض خط قطارها می‌شد.

وی با بیان این‌که با توجه به نوع اختلالی که ایجاد شده بود تیم نگهداری و تعمیرات با هماهنگی مرکز فرمان و کنترل سریعا به محل اعزام شدند و به داخل تونل رفتند تا بتوانند هرچه سریع‌تر خرابی را رفع کنند تا حرکت قطارها در ساعت پیک دچار اختلال نشود، گفت: هنگامی که تیم تعمیرات در حال کار بود این همکار که از پیمانکاران شرکت بهره‌برداری مترو نیز بود از گروه تعمیرات و محل امن جدا شده و متاسفانه در مسیر تردد قطار قرار می‌گیرد.

قائم مقام عملیات شرکت بهره‌برداری مترو تهران با بیان این‌که قطار خروجی از ایستگاه با این فرد برخورد می‌کند اضافه کرد: با توجه به شدت جراحات وارده همکارمان فوت می‌کند و بلافاصله تیم امدادی وارد عمل شده و نسبت به انتقال پیکر همکارمان اقدام می‌کنند. منبع


ورود بازرسی به حادثه‌ فوت کارگر مترو تهران به دستور زاکانی

شهردار تهران با اشاره به حادثه‌ فوت کارگر مترو گفت: دستور دادم سازمان بازرسی شهرداری طی ۲۴ ساعت علت بروز حادثه را گزارش دهد تا برخورد لازم با متخلفین احتمالی انجام شود.

توییت زاکانی

علیرضا زاکانی شهردار تهران در صفحه شخصی خود در توئیتر درباره وقوع حادثه فوت یک کارگر در یکی از خطوط مترو اظهارداشت: ‏حادثه دلخراش ازدست دادن همکار عزیزمان در حین انجام وظیفه در ورودی ایستگاه مترو ارم سبز بسیار متاثرم کرد.

وی افزود: ضمن عرض تسلیت به خانواده این عزیز ازدست رفته دستور دادم سازمان بازرسی شهرداری طی ۲۴ ساعت علت بروز حادثه را گزارش دهد تا برخورد لازم با متخلفین احتمالی انجام شود.

 

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=287009

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .