13

محمد آخوندی : اخبار درگیری و حاشیه در شورای شهر دروغ است

  • کد خبر : 285910
  • 27 مهر 1400 - 10:52
محمد آخوندی : اخبار درگیری و حاشیه در شورای شهر دروغ است
یک عضو شورای اسلامی شهر تهران با تکذیب انتشار اخبار درگیری در مجموعه شورا و شهرداری تهران گفت: قرار نیست شهردار تهران برای هر حکمی که صادر می کند با تک تک اعضا مشورت کند.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر، محمد آخوندی در هفدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری، گفت: هدف اصلی شورای ششم و مدیریت شهری خدمت خالصانه به مردمی است که از عملکرد عمدتا سیاسی دوره قبل شورا ناراضی هستند. متاسفانه برخی رسانه ها با اهدافی خاص و در جهت مشغول کردن مدیریت شهری با انتشار اخباری کذب در صدد رسیدن به اهداف خاص خود هستند. وقتی که به خط خطی کردن یک کاغذ به عنوان یک طرح در دوره قبلی مبالغ هنگفتی پرداخت شده است قطعا برای چنین مواقعی از آنها استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: خبری در مورد ایجاد درگیری و حاشیه در شورا منتشر شده که همه دوستان می دانند این خبر دروغ است .

وی تاکید کرد: قطعا ممکن است اختلاف نظر و بحث جدی در شورا وجود داشته باشد اما این به معنای درگیری و صحت انتشار چنین اخباری نیست. قطعا منشأ این اخبار معلوم است.

این عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: قرار نیست شهردار تهران برای هر حکمی که صادر می کند با تک تک اعضا مشورت کند. من هم ممکن است در مورد برخی انتصابات نظراتی داشته باشم اما در جلسات خصوصی و به طرق مختلف این موضوع را منتقل و متذکر خواهم شد. هیچکدام از اعضا به دنبال سهم خواهی نبوده و نیستند. بی تردید مجموعه رسانه ای شورا و شهرداری باید به موقع به چنین مواردی ورود داشته باشند . منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=285910

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .