17

محمد بنی حسن ،مدیرکل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران کیست ؟

  • کد خبر : 286873
  • 27 مهر 1400 - 15:11
محمد بنی حسن ،مدیرکل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران کیست ؟
در این گزارش عصرشهروند، نگاهی داریم به سوابق و فعالیت های محمد بنی حسن مدیرکل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران.

محمد بنی حسن ، مدیرکل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران است . ایشان در مهر ۱۴۰۰ با حکم دکتر علیرضا زاکانی ، به این سمت منصوب شد. پیش تر، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در اختیار وی بود. محمد بنی حسن ، مدرک کارشناسی ارشد علوم اجتماعی گرایش جمعیت شناسی را در دانشگاه آزاد اسلامی  واحد رودهن دریافت کرد و در رشته محیط زیست از دانشگاه تهران، مدرک دکترا دارد.

ایشان در شهرداری منطقه هشت پایتخت و شرکت مترو تهران نیز از مدیران تحول آفرین در حوزه فرهنگی و هنری در دهه نود شمسی بود.

در این گزارش عصرشهروند، نگاهی داریم به سوابق و فعالیت های محمد بنی حسن مدیرکل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران. اگر نظر و دیدگاهی درباره خدمات نامبرده در شهرداری تهران و مترو تهران دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید : اخبار شهرداری تهران

سوابق محمد بنی حسن

محمد بنی حسن پیش از انتصاب به عنوان مدیرکل امور رفاه و ایثارگران شهرداری تهران، به عنوان یکی از کارکنان رسمی شهرداری پایتخت، به عنوان سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۸ فعالیت داشت . ایشان بیست و پنجم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ شمسی به این سمت منصوب شده بود.

محمد بنی حسن ، کارشناسی ارشد علوم اجتماعی جمعیت شناسی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد روهن دارد. حکم استخدامی وی طبق اطلاعاتی که سامانه شفافیت شهرداری تهران اعلام کرده، ۶۵ میلیون و ۱۹ هزار و ۸۰۲ ریال بود.

در کارنامه سوابق محمد بنی حسن ، معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت مترو تهران نیز دیده می شود. محمد بنی حسن ، در مدت یک دهه فعالیت اخیر در شهرداری پایتخت، عمدتا در حوزه فرهنگی و هنری فعالیت داشته و خدمات گوناگونی در این عرصه به هموطنان تهرانی ارائه کرده است.

طرح کوچه های حسینی در منطقه ۸، از جمله طرح هایی بود که در زمان حضور ایشان در شهرداری منطقه هشت پایتخت اجرا شد. حال و هوای محرم و صفر در مترو تهران در سال های اخیر که با برنامه های فرهنگی و هنری همراه شده بود نیز از جمله طرح های خلاقانه تحت مدیریت این جوان خوش فکر انقلابی و جهادی به شمار رفت.

مترو تهران به عنوان بزرگ ترین سازه اجتماعی و تبلیغاتی پویا پایتخت، برنامه های فرهنگی و هنری بسیاری در دهه  نود شمسی اجرا کرده است تا  هموطنان را با مسائل فرهنگی، تاریخی، هنری، ایرانگردی، تهرانگردی، سیاسی و ادبی آشنا کند. یکی از آن ها، برنامه های به اشتراک گذاری کتاب و نمایشگاه های کتاب در ایستگاه های مترو پایتخت و نصب پوستر شعائر اسلامی و سخنان بزرگان در دیواره های ایستگاه های مترو می باشد که زیر نظر محمد بنی حسن اجرا شد.

از جمله اقدمات قابل توجه مدیریت فرهنگی و هنری محمد بنی حسن در زمان حضور ایشان در مترو تهران، ویژه برنامه هایی است که به مناسبت آغاز سال نو، ایام محرم و صفر و ماه مبارک رمضان و جشن های پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تدارک دیده شد و با استقبال گسترده مسافران مترو و شهروندان پایتخت نیز گاها همراه گردید.

انتظار می رود حضور این جوان خلاق به اندیشه جهادی در پست مدیرکلی امور رفاهی و  ایثارگران شهرداری تهران بتواند زمینه خدمتگزاری بیش تر وی را در حوزه رفاهی و ایثارگران برای خانواده بزرگ شهرداری پایتخت به ارمغان آورد.

دکتر محمد بنی حسن ، مدرک دکترای محیط زیست از دانشگاه تهران دارد. سوابق تالیف و تدریس داشته و فهرست سوابق ایشان به شرح زیر است:

  • سرپرستی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه هشت پایتخت
  • قائم مقام شورای فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه هشت پایتخت
  • از اعضا کمیسیون پذیرش و تصویب طرح های عمرانی شهرداری منطقه هشت پایتخت
  • ریاست امور اداری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  • ریاست امور پشتیبانی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  • دبیر اقامه نماز معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  • معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه
  • مشاور مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی پایتخت
  • مدیریت پشتیبانی و رفاه سازمان تاکسیرانی پایتخت
  • فرماندهی بسیج معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری پایتخت
  • مدیرکل امور ایثارگران سازمان تاکسیرانی پایتخت به مدت ۳ سال
  • دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری پایتخت
  • دبیر شورای امرر به معروف و نهی از منکر شرکت بهره برداری راه آهن شهری شهرداری پایتخت
  • مدیریت پروژه عکس شهدا و شمارنده عمود ها بین محور نجف تا کربلا به مدت ۳ سال
  • مسئولیت شبکه فعال خطوط تاکسیرانی پایتخت
  • مسئولیت عملیات اضطراری شبکه خطوط تاکسیرانان پایتخت
  • نماینده کارکنان سازمان تاکسیرانی و معاونت حمل و نقل و ترافیک شرکت تعاونی شهریار
  • مسئول سایت مرکزی دانشگاه رودهن در سال هشتاد و شش
  • مسئول فناوری اطلاعات ممیزی در منطقه پانزده شهرداری پایتخت
  • مسئول امور ممیزی مناطق و هماهنگ کننده ممیزی مناطق پنج و هفت و دوازده و بیست در سال هشتاد و هشت.

محمد بنی حسن در شبکه های اجتماعی

محمد بنی حسن در زمان تنظیم این گزارش، حضور فعالی  در شبکه های اجتماعی نداشته و امیدواریم به منظور تسهیل و  تسریع تعامل این مدیر فرهنگی موفق شهرداری پایتخت در ۲۰ سال اخیر، شاهد حضور فعالانه وی در شبکه های  اجتماعی داخلی و بین المللی باشیم. به هر حال با اداره کل ایثارگران و رفاهی شهرداری از طریق Tehran.ir در تماس باشید. جزییات حقوق ودستمزد و سوابق همکاران دکتر محمد بنی حسن را در سامانه شفافیت شهرداری تهران در نشانی: shafaf.tehran.ir دنبال کنید.

مخاطب گرامی

اگر نظر و دیدگاهی درباره سوابق، اندیشه ها، فعالیت ها و تجارب فرهنگی و هنری و مدیریتی دکتر محمد بنی حسن در شهرداری پایتخت دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید.

عصر شهروند برای جناب دکتر محمد بنی حسن و همکاران گرامی ایشان در اداره کل امور رفاهی و ایثارگران شهرداری تهران، آرزوی توفیق و خدمتگزاری به جامعه ایثارگران، جانبازان و خانواده معظم شهدا و آزادگان قهرمان پایتخت دارد.

 

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=286873

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .