4

مردم تهران تا چهارشنبه به دلایل غیراضطراری از خانه خارج نشوند

  • کد خبر : 293781
  • 28 آبان 1401 - 20:34
مردم تهران تا چهارشنبه به دلایل غیراضطراری از خانه خارج نشوند
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: از عصر شنبه تا ظهر چهارشنبه به دلیل پایداری نسبی جو و عدم وزش باد قابل ملاحظه، افزایش آلاینده ها را در استان تهران شاهد خواهیم بود.

به گزارش عصرشهروند، حامد یزدی مهر مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد آلودگی هوا در استان تهران خبر داد و اظهار کرد: طبق اعلام سازمان هواشناسی از عصر امروز شنبه ۲۸ آبان ماه تا ظهر چهارشنبه دوم آذر ماه به دلیل پایداری نسبی جو و عدم وزش باد قابل ملاحظه، افزایش آلاینده ها را شاهد خواهیم بود.

وی گفت: به دلیل انباشت آلاینده‌ها و افزایش شاخص‌های آلودگی، وضعیت کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس و در صورت عدم مهار منابع آلاینده ، در بعضی ساعت ها و در برخی مناطق در حد ناسالم برای تمام گروه‌ها خواهد بود .

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران عنوان داشت: به همه مردم توصیه می‌شود از رفت‌وآمد غیرضروری و بلندمدت در فضای باز در سطح شهر خودداری کنند چرا که هوا در حال حاضر با توجه به هشدارها برای افراد ویژه سالمندان، کودکان و افراد با سابقه بیماری‌های قلبی و تنفسی مناسب نمی‌باشد. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=293781

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .