4
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ:

معابر تهران لغزنده است/ با سرعت مطمئنه حرکت کنید

  • کد خبر : 294899
  • 23 بهمن 1401 - 12:49
معابر تهران لغزنده است/ با سرعت مطمئنه حرکت کنید
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ توصیه‌هایی به رانندگان جهت تردد ایمن در روزهای برفی ارائه داد.

به گزارش عصرشهروند، سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ درباره رانندگی خودروها در شرایط بارانی و برفی و البته لغزندگی معابر گفت: با توجه به ادامه بارش‌ها و نزولات آسمانی پلیس راهور فاتب به رانندگان عزیز توصیه می‌شود که در این شرایط به هیچ عنوان از موتورسیکلت برای ترددها استفاده نکنند.

وی افزود: تردد موتورسیکلت سواران برابر ماده ۱۶۹ آئین نامه راهور در سطح معابر لغزنده و حین بارندگی ممنوع است لذا به موتورسواران عزیز توصیه می‌شود از تردد و حرکت در معابر بویژه هنگام بارندگی بجهت ایمنی و حفظ جان خود پرهیز کنند.

سرهنگ شریفی گفت: موتور سیکلت دو چرخ دارد و به واسطه همین نسبت به دیگر وسایل نقلیه آسیب پذیر تر است و دلیل توصیه به عدم تردد و عدم حرکت در معابرو روزهای بارانی به این عزیزان نیز همین نکته است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: رانندگان خودوها نیز به چند توصیه مهم توجه داشته باشند؛ تیغه‌های برف پاک کن را تمیز و سالم نگه دارید چرا که این کار در روزهای بارانی عملکرد خود را نشان می‌دهد و اگر این برف پاک کن نتواند شیشه مقابل را به خوبی پاک و تمیز کند راننده در رانندگی و دید مقابل خود قطعاً دچار مشکل خواهد شد.

سرهنگ شریفی ادامه داد: رانندگان قبل از حرکت حتماً مخزن شیشه شوی خودرو را پر کنند و از سالم بودن آن مطمئن شده و همواره از سالم بودن سیستم بخاری خودرو در این فصل مطمئن شوند و قبل از حرکت نسبت به بازدید موارد ذکر شده اقدام کنند.

وی گفت: رانندگان همچنین از سرعت و سبقت در معابر لغزنده حین بارش نزولات آسمانی پرهیز کردهه و با سرعت مطمئنه و حتی کمتر از آن تردد کنند. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=294899

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .