21

مهدی اقراریان خطاب به شهردار تهران : شهروندان تهرانی به دنبال جبران نابرابری ها هستند

  • کد خبر : 284412
  • 14 شهریور 1400 - 16:26
مهدی اقراریان خطاب به شهردار تهران : شهروندان تهرانی به دنبال جبران نابرابری ها هستند
مهدی اقراریان پس از استماع سخنان علیرضا زاکانی شهردار تهران در صحن شورا به دغدغه های مردم و انتظاراتشان از مدیریت شهری اشاره داشت و گفت: لیست چهارده گانه انتظارات مردم از مدیریت شهری گویای این است که شهروندان تهرانی به دنبال جبران نابرابری ها هستند.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر، مهدی اقراریان رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران پس از استماع سخنان علیرضا زاکانی گفت: امیدوارم با عنایت به سوابق ارزشمند شهردار تهران، آقای دکتر زاکانی و روحیه فساد ستیزی و مقابله با ویژه‎خواری عناصر لانه کرده در سیاهچاله‎های بروکراسی به ارث رسیده از دوران طاغوت و با عنایت به روحیه و فرهنگ جهادی در اقدام و عمل در ادوار مسئولیتی گذشته ایشان که سابقه حضور موثر در دوران دفاع مقدس و جانبازی نشانه و تجلی آنست، شورای اسلامی ششم بعنوان نهاد ناظر و سیاست‎گذار و شهروندان تهرانی بعنوان صاحبان اصلی شهر تهران با توجه به سوابق ایشان در نمایندگی مردم تهران، این امید را ایجاد کرده‎ است که دستی که در دفاع از امنیت پیشتاز بود، در گره‎گشایی از امور شهر تهران بویژه محرومین و مستضعفین که پناهگاهی جز خداوند قادر و متعال ندارند، و با همفکری بدنه همکاران پرتوان شهرداری و نخبگان و دانشگاهیان موفق و تحول آفرین باشند.

مهدی اقراریان همچنین تاکید کرد: امیدوارم مردم تهران نیز با پشتیبانی از سیاست‎های شورای ششم و در فضای مبتنی بر همدلی و همکاری مشترک، شهرداری ‎ای را شاهد باشیم که بتوانیم گره‎گشای دغدغه‎های مردم باشیم.

رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به لیست چهارده گانه انتظارات شهروندان تهرانی گفت: حرکت به سمت عدالت، بهسازی فضای بی‌دفاع شهری، تدوین برنامه جامع مقابله با آسیب‎پذیری شهر تهران، تسریع در روند نوسازی و بهسازی بافت‎های فرسوده بویژه مقاوم‏سازی ساختمان‎ها، بازنگری در نظام پرداخت جبران خدمت کارکنان سازمان‎ها و شرکت‏ها با بدنه مرکزی شهرداری از جمله نکات مورد انتظار شهروندان است.

او در ادامه با بیان اینکه جبران نابرابری اجتماعی و فضایی در دسترسی و بهره‎مندی شهروندان از خدمات، امکانات و زیرساخت‎های شهری ا زدیگر دغدغه های شهروندان است ادامه داد: برنامه‎ریزی عملیاتی برای کاهش مسائل اجتماعی شهری از قبیل فقر شهری، کودکان خیابانی، متکدیان، معتادین متجاهر و کارتن‎خواب‎ها، نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی با توجه به تاکسیرانی، جمع‎آوری، بازنگری، تنقیه و بازنویسی قوانین و مقررات مربوط به مدیریت شهری، لزوم تشکیل شورای هماهنگی دستگاه‎های نظارتی شهرداری تهران و منع زباله‎گردی در شهر تهران نیز از جمله این انتظارات است.

رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا ایجاد شفافیت به معنای به رسمیت شناختن حق آگاهی و اطلاع مردم را از دیگر موارد مورد انتظار دانست و افزود : بازنگری در نظام پرداخت جبران خدمت کارکنان و سازمان‎ها و شرکت‌ها با بدنه شهرداری و  اهتمام به بازآفرینی اکوسیستم هوشمند فرهنگی و اجتماعی شهر تهران نیز از دیگر دغدغه های شهروندان تهرانی است که انتظار دارند در این دوره مورد بررسی و توجه مدیریت شهری قرار گیرد . منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=284412

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .