9

مهدی عباسی : برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی امام خمینی کار درستی نیست

  • کد خبر : 290395
  • 30 فروردین 1401 - 10:41
مهدی عباسی : برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی امام خمینی کار درستی نیست
عباسی گفت: برگزار کنندگان نمایشگاه کتاب باید انرژی خود را صرف بهره‌برداری از مجموعه شهر آفتاب می‌کردند.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، مهدی عباسی، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران گفت: الزام شورای شهر برای برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب، مانند نمایشگاه کتاب که کارکرد فراشهری دارد، برگزاری این نمایشگاه‌ها در خارج از مرکز شهر است.

به گفته عباسی، برگزاری این نمایشگاه و نمایشگاه های پر مخاطب در مصلی امام خمینی کار درستی نیست. این نمایشگاه‌ها به دلیل آلودگی هوا، ترافیک، هزینه‌های شهری و … باید از مرکز ترافیکی شهر خارج شوند و در شهرداری تهران زیر ساختی به عنوان نمایشگاه شهر آفتاب پیش‌بینی شده است. اگر قرار است اقدامی صورت گیرد باید برگزارکنندگان نمایشگاه انرژی خود را صرف بهره‌برداری از مجموعه شهر آفتاب می‌کردند.

هفته پیش در هفتادوسومین جلسه شورای ترافیک شهر تهران، با موافقت شهردار تهران و نمایندگان وزارت کشور، پلیس راهور تهران بزرگ، شورای اسلامی شهر تهران و استانداری، مصوب شد که نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار شود.

اما همان شب محمد خانی سخنگوی شهرداری تهران به انتشار توئیتی نوشت: نمایشگاه کتاب امسال در مصلای تهران برگزار می‌شود. تلاش می‌کنیم که از سال بعد نمایشگاه در شهر آفتاب برگزار شود.

پیشتر پلیس راهور هم با برگزاری این نمایشگاه در مصلی و نمایشگاه بین المللی تهران به دلیل تبعات ترافیکی و اخلال در رفت و آمد شهروندان مخالفت کرده بود.  منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=290395

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .