8

درباره مهدی کاظمی قمی ؛مدیرعامل جدید شرکت پیام رسا شهرداری تهران

  • کد خبر : 286672
  • 20 آبان 1400 - 13:38
درباره مهدی کاظمی قمی ؛مدیرعامل جدید شرکت پیام رسا شهرداری تهران
مهدی کاظمی قمی مدیرعامل شرکت پیام رسا شد.

مهدی کاظمی قمی مدیرعامل شرکت پیام رسا شد. دکتر علیرضا زاکانی، شهردار جدید پایتخت در سال ۱۴۰۰، در ادامه عزل و نصب های خود در شهرداری تهران، پس از انتخاب مشاوران و شهرداران مناطق ۲۲ گانه پایتخت، مهدی قمی را نیز به سمت مدیرعاملی شرکت پیام رسا منصوب کرد. پیام رسا، از جمله شرکت های زیر مجموعه شهرداری تهران است. دکتر زاکانی چندی پیش، با انتصاب داماد خود به سمت مشاوره ای شهرداری تهران در حوزه هوشمندسازی، در کانون توجه افکار عمومی قرار گرفت اما بعدا این حکم را  ابطال کرد.

در حکم شهردار تهران برای مدیرعاملی مهدی کاظمی قمی آمده است که وی به خاطر شایستگی و تجارب لازم، به مدت ۱ سال به این  سمت منصوب شده است. مهدی قمی ، پیش از این، مدیرعامل شرکت هاتف شهر، مدیر فرهنگی منطقه ۲ سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و ریاست فرهنگسرای ابن سینا را بر عهده داشت. ایشان فرزند سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد نیز محسوب می شود.

بر اساس روزنامه رسمی به شماره ۲۲۲۰۵ مورخ بیست و چهارم خرداد ماه سال ۱۴۰۰، اعضا هیات مدیره  شرکت پیام رسا که از چهره های شناخته شده هستند، انتخاب شدند. افرادی که اکنون از همکاران مهدی قمی در شرکت پیام رسا به شمار می روند.

فهرست هیات مدیره شرکت پیام رسا در خرداد ۱۴۰۰ به شرح زیر اعلام شد:

  • سید مجتبی تقوی نژاد به نمایندگی از شهرداری تهران (رئیس هیات مدیره پیام رسا)
  • مجتبی دانشور به نمایندگی از شرکت همشهری (نایب رئیس هیات مدیره پیام رسا)
  • علی مرادخانی به نمایندگی از سازمان زیباسازی شهرداری تهران (عضو هیات مدیره پیام رسا)
  • مهدی افضلی به نمایندگی از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران (عضو هیات مدیره)
  • سید محمد حسن حسینی خامنه ای به نمایندگی از طرف شرکت توسعه  فضاهای فرهنگی (عضو هیات مدیره)
  • محسن جعفری مقدم (مدیرعامل)

در واقع مهدی کاظمی قمی ، آبان ۱۴۰۰ جایگزین محسن جعفری مقدم شد .

مهدی کاظمی قمی ، آبان 1400 جایگزین محسن جعفری مقدم

محسن جعفری مقدم ، مدیرعامل پیشین شرکت پیام رسا که جای خود را تا آبان ۱۴۰۱ شمسی به مهدی قمی داده بود، از موسسان و مدیران شرکت طلیعه افق مهر ایرانیان و شرکت گردش شهر  تمدن و اندیشه نیز بوده که در سال ۱۳۹۵ و ۱۳۹۲ به عنوان شرکت سهامی خاص  تاسیس کردند.

طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۲۰۴۱ مورخ بیست و هفتم آبان سال نود و نه، موسسه هاتف شهر، اسامی هیات مدیره خود را اعلام  کرد. طبق این آگهی، مهدی کاظمی قمی به عنوان مدیرعامل، انتخاب شد. درواقع یک سال پیش از انتصاب مهدی کاظمی قمی به عنوان مدیرعامل پیام رسا شهرداری تهران، ایشان مدیرعامل موسسه فرهنگی هاتف شهر شده بود.

مدیرعامل موسسه فرهنگی هاتف شهر

شرکت های مهدی کاظمی قمی

مهدی کاظمی قمی پیش از انتصاب به سمت مدیرعاملی شرکت هاتف شهر و شرکت پیام رسا از شرکت های زیر مجموعه شهرداری تهران، در دهه نود شمسی، شرکت هایی را با دوستان و همکاران خود تاسیس می کند که در ادامه به مرور آن  می پردازیم.

طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۰۶۳۸ مورخ بیست و یکم دی ماه سال نود و چهار، موسسه فرهنگ شمس بوریا در تهرنا تاسیس می شود. موضوع موسسه، نشر دیجیتال است. اقامتگاه  قانونی موسسه مهدی قمی ، خیابان ظفر تهران اعلام می شود با سرمایه اولیه ۱ میلیون ریال.

مهدی کاظمی قمی به عنوان مدیرعامل و رئیس هیات مدیره و محمد جواد پور احمد به سمت عضو هیات مدیره تعیین می شود.

مهدی کاظمی قمی به عنوان مدیرعامل و رئیس هیات مدیره

از دیگر شرکت هایی که شاهد نقش آفرینی مهدی کاظمی قمی به  عنوان مدیرعامل جدید شرکت پیام رسا شهرداری تهران هستیم، شرکت آفتاب هشت ولایت (مسئولیت محدود) است که بر اساس روزنامه رسمی به شماره ۲۰۱۱۳ مورخ پنجم فروردین ماه سال نود و سه، در تهران دارای تغییراتی گردید.

مهدی کاظمی قمی و محمد خراسانی زاده از فهرست شرکا خارج شده بودند.

مهدی کاظمی قمی ، در سال ۱۳۹۰، شرکتی به نام افق تجارت پرنیان را در تهران تاسیس  می کند. موضوع این شرکت، طراحی و اجرای کلیه پروژه  های ساختمانی و تاسیسات شهری و پالایشگاهی و پتروشیمی و آب و فاضلاب و مسائل فنی و مهندسی اعلام می شود. شاهد نقش آفرینی برخی از همکاران آینده اش، در این شرکت هستیم.

  • محمد ترکی رئیس هیات مدیره
  • علی حیدری عضو هیات مدیره
  • محمد جواد پور احمد عضو هیات مدیره
  • مهدی کاظمی قمی مدیرعامل

موسسه سایه سار امید

طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۲۱۵۴ مورخ  بیست و دوم فروردین ماه سال ۱۴۰۰شمسی، تغییرات موسسه سایه سار امید که با مجوز سازمان بهزیستی صادر شد به شرح  زیر است. صالح اصغری به سمت مدیرعامل و مریم حسنی به سمت نایب رئیس هیات مدیره منصوب می شود. مهدی کاظمی قمی به سمت رئیس هیات مدیره به مدت ۳ سال منصوب می شود.

موسسه سایه سار امید، نخستین انتصاب مهدی کاظمی قمی در سال 1400

انتصاب در موسسه سایه سار امید، نخستین انتصاب مهدی کاظمی قمی در سال ۱۴۰۰ شمسی است.

درباره شرکت پیام رسا شهرداری تهران

شرکت پیام رسا، مجری امور تبلیغات، رسانه و اجرای رویدادهای رسمی وابسته به شهرداری پایتخت بوده و دفتر مرکزی آن درخیابان پاسداران تهران است. برای اطلاع از برنامه ها و فعالیت های شرکت پیام رسا شهرداری تهران به سایت: payamrasa.tehran.ir مراجعه کنید.

شرکت پیام رسا شهرداری تهران

برای جناب آقای مهدی کاظمی قمی به عنوان مدیرعامل جدید جوان شرکت پیام رسا شهرداری تهران، آرزوی توفیق و موفقیت داریم و امیدواریم در شبکه های اجتماعی نیز پیش از پیش فعالیت داشته باشند. برای تعامل بهتر و بیشتر شهرداری تهران با شهروندان پایتخت، اطلاع رسانی اینترنتی برنامه های حال و آینده می تواند ضریب اثربخشی پروژه ها و مشارکت هموطنان را در موفقیت طرح ها و برنامه ها، ارتقا بخشد.

مخاطب گرامی

اگر نظر و  دیدگاهی درباره سوابق  وتجارب و فعالیت های مهدی کاظمی قمی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت پیام رسا شهرداری تهران دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=286672

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .