1

موضع رئیس شورای شهر درباره کاندیداتوری زاکانی

  • کد خبر : 300581
  • 20 خرداد 1403 - 13:41
موضع رئیس شورای شهر درباره کاندیداتوری زاکانی
رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره مرخصی شهردار تهران برای کاندیداتوری ریاست جمهوری،گفت: فعالیت همزمان شهردار در ایام کاندیداتوری مشکل قانونی ندارد و اگر بتواند امور را همزمان انجام دهد، مسئله‌ای نیست.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، مهدی چمران در حاشیه دویست و چهل و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز نطق پیش از دستور مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و گزارش محله‌گردی قرائت خواهد شد، اظهار کرد: تشکیل سازمان زنان و خانواده و  گردشگری شهرداری تهران امروز مورد بررسی قرار می گیرد که یک فوریت یکی از این موارد مصوب خواهد شد. چند گزارش حسابرسی نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه قرار بر این بود که اطلاعات دقیق در مورد اختلال در خط سه مترو داده شود، تصریح کرد: مسئله بررسی می‌شود و خبر می دهند تا همه در جریان قرار بگیرند. چمران درخصوص مرخصی شهردار تهران برای کاندیداتوری ریاست جمهوری، تصریح کرد: وقتی شورای نگهبان نتایج را اعلام کرد شهردار باید مرخصی بگیرد. چون دو کار را با هم نمی‌توان انجام داد. جانشین شهردار در این ایام امور را دنبال خواهد کرد و مسئله پیچیده‌ای نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران  تاکید کرد: فعالیت همزمان شهردار در ایام کاندیداتوری مشکل  قانونی ندارد و اگر بتواند امور را همزمان انجام دهد مسئله ای نیست.

چمران در صحن شورا نیز با اشاره به بازدید از مسیر باغ راه حضرت زهرا (س) ابراز امیدواری کرد که این پروژه تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه پروژه آزادراه شهید شوشتری نیز از طرح های بزرگ شهر است، تصریح کرد: ما تأکید جدی داشتیم که طرح به سرعت پیش برود و البته این روند تسریع شد و به نظر می رسد تا پایان سال ۹٫۳ کیلومتر ابتدایی آزادراه به بهره برداری برسد.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه اگر تأخیر حضور اعضا در صحن شورا ادامه دار باشد ناچار می شویم اعلام کنیم و این تاخیرها در سایت بارگذاری شود، گفت: باید حداکثر بهره برداری را از ساعات حضور در صحن داشته باشیم. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=300581

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .