2

مکان بازار جدید گل تهران کجا است؟

  • کد خبر : 300704
  • 11 تیر 1403 - 13:46
مکان بازار جدید گل تهران کجا است؟
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از بهره‌برداری بازار گل آسمان طی دو آینده خبر داد.

به گزارش عصرشهروند، سعید بیگی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر گفت: ساخت بازار گل آسمان در منطقه ۲۲ تهران با توجه به لزوم بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی و با همکاری و هماهنگی شهرداری منطقه ۲۲، در این منطقه از چند ماه قبل در دستور کار قرار گرفت.

وی کاهش سفر‌های درون شهری برای ساکنین منطقه ۲۲ را یکی از اهداف راه‌اندازی بازار و بازارچه‌های محلی در سطح این منطقه عنوان کرد و افزود: علاوه بر تسهیل دسترسی شهروندان، سامانبخشی به دستفروشان گل و گیاه که به صورت سیار فعالیت می‌کنند، حذف واسطه‌ها و کمک به کنترل قیمت محصولات گل و گیاه از اهداف دیگر برای راه اندازی بازار گل آسمان بود.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر در خصوص جزییات احداث این بازار تشریح کرد: این بازار در فضایی با صد غرفه و با مساحت ۸ هزار متر مربع و سازه‌های سبک و‌موقت ولی ایمن در دست ساخت است و تاکنون تا حدود ۳۰ تا ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

بیگی با تاکید بر این که بر اساس برآورد‌ها بازار گل آسمان تا دو‌ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید، گفت: پس از تکمیل بازار گل، در غرفه‌های مورد نظر گل‌های آپارتمانی، گل‌های شاخه‌ای و محصولات مرتبط گل و گیاه به شهروندان عرضه خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به این که فضای پارکینگ کافی در این بازار در نظر‌گرفته شده است تا مزاحمتی برای بافت پیرامونی بازار ایجاد نشود بیان کرد: بازار گل آسمان واقع در منطقه ۲۲ و در شهرک شهید باقری به زودی خدمات مورد نیاز را با سهولت بیشتر و قیمت مناسب به شهروندان این منطقه ارائه خواهد کرد. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=300704

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .