7

نحوه پرداخت معوقات بازنشستگان مشخص شد

  • کد خبر : 293268
  • 19 مهر 1401 - 11:08
نحوه پرداخت معوقات بازنشستگان مشخص شد
بر اساس اعلام مدیرعامل این سازمان پرداخت معوقات از آبان ماه شروع می‌شود و تا اسفند ادامه دارد. بنابراین پرداخت یکجا معوقات که خواست بازنشستگان بود منتفی شد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار بازنشستگان ، با اعلام روابط‌ عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، تامین اجتماعی بالاخره نحوه پرداخت معوقات بازنشستگان را اعلام کرد. بر اساس اعلام مدیرعامل این سازمان پرداخت معوقات از آبان ماه شروع می‌شود و تا اسفند ادامه دارد. بنابراین پرداخت یکجا معوقات که خواست بازنشستگان بود منتفی شد.

به گفته میرهاشم موسوی موانعی که برای افزایش حقوق سایر سطوح به ۳۸ درصد بعلاوه ۵۱۵ هزار تومان وجود داشت، بر اساس مصوبه وزرای عضو هیأت‌امنای تأمین‌اجتماعی برداشته شد و حقوق شهریور ماه این را با اعمال افزایش ۳۸ درصد بعلاوه ۵۱۵ هزار تومان پرداخت کردیم. در مهرماه نیز حقوق بازنشستگان را به همین منوال و با اعمال افزایش پرداخت خواهیم کرد. ۵ ماه معوقه افزایش حقوق بازنشستگان را هم داریم که برنامه‌ریزی و تلاش می‌کنیم که ۵ ماه معوقه را از آبان ماه تا پایان اسفند پرداخت کنیم.

موسوی با اشاره به اینکه افزایش حقوق انجام شده برای مستمری‌بگیران سایر سطوح سازمان تأمین‌اجتماعی هر ماه حدود ۲۶۰۰ میلیارد تومان بار مالی جدید ایجاد می‌کند و سالیانه حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان هزینه خواهد داشت به نظر می‌رسد دلیل پرداخت معوقات به صورت تدریجی از آبان بار مالی زیاد آن باشد و معوقات ۵ ماهه ابتدایی سال که برای هر بازنشسته حداقل ۵ میلیون تومان در ماه است ظرف ۵ ماه آخر سال تسویه می‌شود. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=293268

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .