6

نگاه ویژه به مناطق محروم تهران در بودجه ۱۴۰۱ شهرداری

  • کد خبر : 286308
  • 15 آبان 1400 - 9:50
نگاه ویژه به مناطق محروم تهران در بودجه ۱۴۰۱ شهرداری
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از توجه ویژه به حل مشکلات مناطق محروم در بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر، ناصر امانی در مورد لزوم حل مشکلات شهروندان با بیان اینکه بسیاری از مشکلات تهرانی ها مربوط به دستگاه هایی غیر از شهرداری تهران است، افزود: به دلیل عدم ورود همه دستگاه ها در حل مشکلات مردم، می بینیم که این مشکلات باقی می مانند؛ اما در نظر داریم در این دوره مدیریت شهری مسائل و مشکلاتی که مربوط به شهرداری تهران می شود را تا حد زیادی مرتفع کنیم.

وی با بیان اینکه در نظر داریم که در بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری تهران اعتبارات ویژه برای مناطق محروم و کم برخوردار در نظر بگیریم، افزود: در بازدیدها متوجه شدیم که علاوه بر مشکلاتی که حل آنها بر عهده دیگر سازمانهاست، عمدتا مناطق کم برخوردار از کمبود سرانه آموزشی،ورزشی و فرهنگی رنج می برند که تامین بخشی از  این سرانه های مهم که بر روی کیفیت زندگی افراد تاثیرگذار است، برعهده شهرداری تهران است.

امانی با تاکید بر اینکه در مناطق شمالی تهران عمدتا سرانه ها خوب است و باید نگاه ویژه ای به جنوب تهران داشت افزود: در دوره گذشته طرحی تحت عنوان پروژه های کوچک مقیاس محلی تدوین و اجرایی شد اما از آنجایی که چارچوب درستی نداشت، درعمل دیدیم که بودجه ها عمدتا صرف کارهای جاری و روزمره شد؛ اما حالا با تمرکز بر پروژه های محلی که گره از کار و مشکلات مردم باز کند، می توانیم به محلات به خصوص کم برخوردار توجه کنیم. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=286308

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .