8

وام ودیعه مسکن در تهران ۱۰ میلیون تومان کاهش یافت

  • کد خبر : 290781
  • 17 اردیبهشت 1401 - 16:44
وام ودیعه مسکن در تهران ۱۰ میلیون تومان کاهش یافت
درحالی شورای پول و اعتبار وام کمک ودیعه ۶۰ میلیون تومانی برای مستأجران تهرانی را مصوب کرده که این رقم در مقایسه با سال گذشته ۱۰ میلیون تومان کاهش یافته است.

به گزارش عصرشهروند در اخبار اقتصادی ، معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در آستانه نقل و انتقال در بازار اجاره مسکن از تداوم پرداخت وام ودیعه مسکن در سال ۱۴۰۱ خبر داده و اعلام کرد: شورای پول و اعتبار تسهیلات کمک ودیعه مسکن به مستأجران برای شهر تهران، مراکز استان‌ها و سایر نقاط شهری به ترتیب ۶۰، ۴۵ و ۳۵ میلیون تومان را مصوب کرده که اجرای آن به‌زودی به شبکه بانکی کشور ابلاغ خواهد شد.

ارقام اعلام شده از سوی معاونت مسکن و ساختمان در مقایسه با مصوبه قبلی ستاد ملی کرونا تغییر کرده است. بر اساس مصوبه سال گذشته ستاد ملی کرونا سقف وام کمک ودیعه مسکن برای کلانشهر تهران ۷۰ میلیون تومان، سایر کلانشهرها ۴۰ میلیون تومان و سایر شهرها ۲۵ میلیون تومان بود که نسبت به وام ودیعه سال ۹۹ به ترتیب ۲۰، ۱۰ و ۱۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

اما این وام در سال جاری برای کلانشهر تهران ۱۰ میلیون تومان کاهش و برای مراکز استان‌ها و سایر شهرها ۵ و ۱۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

بر اساس آمار مرکز آمار ایران هزینه تمدید قراردادهای اجاره مسکن در زمستان گذشته به‌طور متوسط ۵۱ درصد افزایش یافته است .منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=290781

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .