9

وجود ۶ گود ناایمن در غرب تهران

  • کد خبر : 293589
  • 14 آبان 1401 - 8:39
وجود ۶ گود ناایمن در غرب تهران
شهردار منطقه پنج تهران از وجود ۶ گود ناایمن در این منطقه غربی پایتخت خبر داد و گفت: ایمن‌سازی این گودها باید از سوی مالکان انجام شود.

به گزارش عصرشهروند، احسان شریفی در این باره اظهار کرد: همه گودهای ناایمن در بخش غربی تهران توسط مالکان رها شده و عموما ناایمن هستند که البته شهرداری تلاش کرده تا حد امکان نسبت به حصارکشی و سایر اقدامات اولیه اقدام کند.

وی افزود: این گودها دارای سند مالکیت و مربوط به اشخاص و بخش خصوصی است و به لحاظ قانونی شهرداری نمی‌تواند برای ایمن‌سازی کامل این گودها اقدام کند و باید مالکان در این زمینه اقدامات لازم انجام دهند.

شهردار منطقه پنج تهران ادامه داد: البته اخطارهایی شهرداری به مالکان ارسال کرده و زمانی را برای ایمن سازی این گودها تعیین کرده است که اگر در تاریخ مربوطه مالکان نسبت به ایمن‌سازی اقدام نکنند، شهرداری می‌تواند به لحاظ حقوقی ورود کند.

شریفی خاطرنشان کرد: وجود این گودها برای شهروندان می‌تواند خطرساز باشد و از مالکان می‌خواهیم که با توجه به در پیش بودن فصل بارندگی و سست شدن خاک این گودها نسبت به ایمن‌سازی اقدام کنند.  منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=293589

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .