10
مدیرکل آموزش شهروندی شهرداری تهران خبر داد

ویدئوهای مدرسه تابستانی ۱ میلیون دقیقه دیده شده است

  • کد خبر : 264166
  • 08 مرداد 1399 - 10:16
ویدئوهای مدرسه تابستانی ۱ میلیون دقیقه دیده شده است
مدیرکل آموزش شهروندی شهرداری گفت: با توجه به شیوع کرونا، آموزش های شهروندی در قالب برنامه های غیرحضوری و ارائه بسته های آموزشی در شبکه های اجتماعی و بستر وب انجام می شود.

عصرشهروند — مجتبی دانشور، مدیر کل آموزش شهروندی شهرداری درباره وضعیت بخش های آموزشی شهرداری با توجه به تشدید شیوع کرونا در تهران گفت:  با توجه به شرایطی که پیش آمده است احتمال برگزاری دوره های آموزشی مراکز تحت نظر اداره  آموزش شهروندی به صورت حضوری کم است و پیش بینی ها این است که این کلاس ها برگزار نخواهد شد و تمرکز اداره کل آموزش شهروندی بر ارائه بسته های آموزشی و تولید محتوا در شبکه های اجتماعی و بسترهای وب قرار گرفته است و محصولات آن در قالب های مختلف در آپارات و شبکه های اجتماعی ارائه می شود. از آنجا که مجموعه همراهان در اداره کل آمادگی خوبی در این زمینه داشتند صفحات این اداره در شبکه های اجتماعی و در بستر آپارات با محصولات بسیار ارزشمندی بروزرسانی شده و مخاطبان خوبی را به خود جذب کرده است.
او در پاسخ به این سوال که آیا این محصولات از سوی مخاطبان مورد استقبال گرفته است گفت: آمارها نشان می دهد که استقبال خوبی از محصولات ما در شبکه های اجتماعی شده است مثلا به سایت مدرسه تابستانی ۲۸ هزار نفر مراجعه کرده اند یا ویدیوهای کانال  آپارات مدرسه تابستانی ۱۶۰ هزار بار دیده شد و در مجموع یک میلیون دقیقه از ویدیو ها بازدید شده است.  صفحه اینستاگرام مدرسه تابستانی هم مورد توجه مخاطبان قرار گرفته و مجموع بازدیدهای این صفحه به هم ۷۰۰ هزار بازدید رسیده و فکر می کنم این ارقام با توجه به تخصصی بودن محصولات ارقام خوبی باشد و نشان می دهد که استقبال خوبی از محصولات ما شده است.

مدیر کل آموزش شهروندی همچنین گفت: البته این محصولات توسط آموزش و پرورش در سامانه شاد بارگذاری می شود که حجم بیشتری از مخاطبان استفاده کنند و هدف ما هم در «مدرسه تابستانی» هم این است که  خدمات فرهنگی و هنری به تمام بچه ها در راستای تحقق عدالت اجتماعی رایگان انجام شود.
دانشور درباره این که برای آموزش مقابله با ویروس کرونا چه محصولاتی تهیه شده گفت: بعد از تشکیل ستاد مدیریت بحران در شهرداری تهران و تشکیل کمیته آموزش، کار تولید محتوا را اداره کل آموزش شهروندی انجام داد و بخش عمده ای از تولیداتی که در شهر اکران و در فضای مجازی و صداوسیما پخش شد در این اداره تولید شده است./منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=264166

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .