4
لطیفی:

پاختاکور یک سر و گردن از استقلال بالاتر بود

  • کد خبر : 268270
  • 06 مهر 1399 - 16:32
پاختاکور یک سر و گردن از استقلال بالاتر بود
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: ازبک‌ها بازی در حد اروپا انجام می دادند و یک سر و گردن از استقلال بالاتر بودند.

به گزارش عصر شهروند ورزشی ، پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: ازبک‌ها بازی در حد اروپا انجام می دادند و یک سر و گردن از استقلال بالاتر بودند.

علی لطیفی کارشناس فوتبال و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت گویی، درباره بازی شب گذشته و عملکرد دو تیم استقلال ایران و پاختاکور ازبکستان اظهار کرد، تیم ازبکستانی یک سر و گردن از استقلالی‌ها بالا‌تر بود، این برتری دلایل زیادی داشت. فوتبال مالکانه‌ای که پاختاکوری‌ها ارائه می‌دادند فوق العاده بود، یعنی یک بازی در حد اروپا از ازبک‌ها دیدیم، اما استقلالی‌ها از همان دقایق اول بازی دل به اتفاقات بازی بسته بودند و ضد حملاتی که ماحصل اتفاقات فوتبال بود نه مسائل فنی.

لطیفی گفت: علی رغم این نکته که داور یک پنالتی برای استقلال نگرفت، ولی حتی اگر این بازی با برد استقلال همراه می‌شد باید قبول کنیم که تیم پاختاکور ازبکستان یک سر وگردن از استقلالی‌ها برتر بود. لطیفی درباره تاثیر غیبت وریا غفوری و میلیچ گفت: حتما نبود این دو بازیکن تاثیر گذار بود، ولی نه به آن شکلی که اگر این دو بازیکن بودند، استقلال حتما برنده بازی می‌شد. چون در این بازی بحث برتری نصفه و نیمه پاختاکور‌ی ها نبود که ما فکر کنیم با حضور این دو بازیکن مشکلات استقلال حل بشود، در واقع پاختاکور ازبکستان به روشی بازی می‌کرد که انگار یک مسابقه تمرینی را دارند انجام می‌دهند. در واقع در دقایقی از بازی استقلالی‌ها با روش بازی ازبک‌ها تحقیر می‌شدند.

او افزود: یکی از مسائلی که باید به آن اشاره کرد ضعف ساختار دفاعی استقلال بود. آبی پوشان به لحاظ تکنیکی بسیار ضعیف بودند، اگر دقت کرده باشید خط دفاعی استقلال هفت یا هشت موقعیت را مستقیم به مهاجم‌های پاختاکور تقدیم کردند که گل دوم هم به همین شکل بود.

لطیفی درباره عملکرد بازیکنان استقلال گفت: در کل در این بازی عملکرد همه تیم، به خصوص خط دفاعی آبی پوشان ضعیف بود .

او در پاسخ به این سوال که در شرایط فعلی چه کسی به عنوان سرمربی می‌تواند به آبی‌ها کمک کند ؟ افزود: به نظر من استقلال از لحاظ مهره چیزی کم ندارد، مشکل استقلال سیستم مدیریتی این تیم است، من قبل از مسابقات هم گفتم که اگر این تیم صعود کند بازیکنان عامل اصلی بودند و اگر هم شکست بخورد باز هم این بازیکن‌ها هستند که مسئول این نتیجه هستند، مجید نامجو مطلق را نباید مقصر این شکست دانست، چون ما نمی توانیم از نامجو مطلق انتظار معجزه داشته باشیم و توانایی‌های او در همین حد است.

لطیفی ادامه داد: نامجو مطلق در آن شرایط مجبور شد که سرمربی آبی پوشان شود، وگرنه نه مدیران و نه تماشاگران به عنوان سرمربی دائمی به نامجو مطلق نگاه نمی‌کنند. لذا به نظر من یا باید کسی نظیر استراماچونی بیاید که با توجه به قانون موجود مربی خارجی نمی‌توانیم بیاوریم. اما فکر میکنم بهترین گزینه الکساندر نوری هم یک گزینه خارجی محسوب می شود و هم یک گزینه داخلی که می‌تواند به استقلالی‌ها کمک کند، ضمن اینکه باید سیستم مدیریت باشگاه استقلال را نیز درست کرد . منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=268270

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .