6
با امضای تفاهم نامه همکاری شهرداری منطقه 1 و بیمارستان مسیح دانشوری

پارکینگ خودرو برای کادر درمان بیمارستان مسیح دانشوری تامین شد

  • کد خبر : 284857
  • 22 شهریور 1400 - 16:54
پارکینگ خودرو برای کادر درمان بیمارستان مسیح دانشوری تامین شد
پارک بیش از 300 دستگاه خودرو با امضای تفاهم نامه همکاری بین شهرداری منطقه یک و بیمارستان مسیح دانشوری با هدف تسهیل و تسریع در پارک خودرو برای کادر درمانی بیمارستان در شرایط بحرانی بیماری کرونا تامین شد.

به گزارش عصرشهروند، سید حمید موسوی شهردار منطقه یک با اعلام این خبر اظهار داشت: بیمارستان مسیح دانشوری و کادر درمانی و پرستاران متخصص، متعهد و صبور آن در شمال تهران بیشترین مواجهه را با بیماران کرونایی در سطح شهر تهران داشته اند و روزانه مراجعه کنندگان بسیاری در محوطه خارج بیمارستان اقدام به پارک خودرو و مراجعه به این مرکز درمانی می کنند لذا کادر درمانی این مجموعه با کمبود جای پارک مواجه بودند که با امضای این تفاهم نامه حق استفاده از پارکینگ های پروژه البرز لشگرک یا همان پروژه امام رضا (ع) در بلوار محک به مدت ۶ ماه به بیمارستان مسیح دانشوری داده شد.

موسوی گفت: این پروژه دارای سه طبقه پارکینگ است که در حال حاضر یک طبقه از آن در اختیار بیمارستان قرار داده شده است تا کادر درمانی مشکلی برای  پیدا کردن جای پارک نداشته باشند و بتوانند سریع اقدام به پارک خودرو و مراجعه به بیمارستان نمایند. منبع

 

امضای تفاهم نامه همکاری شهرداری منطقه 1 و بیمارستان مسیح دانشوری

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=284857

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .