5

پیاده راه خیابان ۱۷ شهریور هیچ کاربری ندارد

  • کد خبر : 289915
  • 11 فروردین 1401 - 21:57
پیاده راه خیابان ۱۷ شهریور هیچ کاربری ندارد
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۲ گفت: یکی از موضوعات در لیست پروژه‌های اولویت‌دار ما این است که محدوده‌ سنگ فرش و سواره خیابان ۱۷ شهریور در نیمه اول سال ۱۴۰۱ آسفالت شود.

به گزارش عصرشهروند، زینب عبادی درباره روند و هدف بازگشایی حدفاصل خیابان صفا تا میدان امام حسین (ع) در خیابان ۱۷ شهریور اظهار کرد: سال ۹۲ از میدان امام حسین (ع) تا میدان شهدا به پیاده راه تبدیل و چند سال بعد از آن به دلیل اعتراضات کسبه و ساکنان در فاصله سالهای ۹۴ تا ۹۵ بخش جنوبی پیاده راه در دو مرحله ( ابتدا از میدان شهدا تا خیابان شهبازی و پس از آن از شهبازی تا خیابان صفا) بازگشایی شد؛ البته بخشی از این محدوده نیز به دلیل خطرناک بودن تردد خودرو در سنگ فرش آسفالت شد ولی همچنان بخشی از آن سنگ فرش است که آسفالت آن در برنامه امسال قرار دارد.

او با بیان اینکه ساکنان این محدوده معتقد بودند این پیاده راه هیچ کاربری جاذب سفری ندارد و در مواقع تاریکی هوا یک محدوده دارای آسیب اجتماعی و محل تجمع متکدیان، معتادان و بزهکاران می شود، عنوان کرد: بعد از تغییرات در مدیریت شهری و انجام مطالعات با نظر معاونت هماهنگی امور مناطق و طبق مصوبه کمیته شبکه معابر تصمیم بر این شد که رینگ دور میدان امام حسین(ع) به دلیل آیینی بودن این میدان حفظ شود و دسترسی جزیی در جنوب به شمال آن ایجاد کنیم یعنی خودروها از تقاطع صفا وارد ۱۷ شهریور شمال شوند و فقط بتوانند به دماوند شرق دسترسی پیدا کنند ولی میدان امام حسین (ع) همچنان پیاده راه باشد و گیت‌های کنترلی در آن همچنان وجود داشته باشند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۲ ادامه داد: سنگ فرش این محدوده باعث لغزندگی و مشکل در تردد موتورها و خودروها می شود و بر همین اساس یکی از موضوعات در لیست پروژه های اولویت دار منطقه این است که محدوده‌های سنگ فرش و سواره خیابان ۱۷ شهریور در نیمه اول سال ۱۴۰۱ آسفالت شوند. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=289915

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .