7
آقامیری در تذکری خطاب به سازمان بازرسی شهرداری؛

“کارچاق کنان” از شهرداری جمع آوری شوند

  • کد خبر : 294312
  • 29 آذر 1401 - 16:20
“کارچاق کنان” از شهرداری جمع آوری شوند
حجت الاسلام سیدمحمد آقامیری پس از ارائه گزارش رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران در خصوص اقدامات انجام شده در زمینه ارتقای سلامت اداری، در تذکری با اشاره به اینکه در شهرداری تهران برنامه حراستی جهت حفظ سلامت اداری کارکنان وجود دارد، خواستار ایجاد راهکاری برای شناسایی و برخورد با "کارچاق کنان" خارج از سازمان در شهرداری شد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، آقامیری در یکصد و شانزدهمین جلسه شورای ششم، با بیان اینکه بعضا در دیدارهای مردمی درخواست های زیادی از سوی شهروندان واصل می شود که طبق روال جهت پاسخگویی به مناطق ارسال می گردد، افزود : برخی جواب نامه ها اینگونه است که شخصی که نامه را نوشته حدود ۴ سال است به دنبال یک پرونده ای است که به لحاظ قانونی انجام شدنی نیست و این فرد تاکنون به بیش از ۱۰ مدیر و مسئول مراجعه و پیشنهاد رشوه داده و هیچ کس هم نیست که با این فرد برخورد قانونی کند!

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه این کارچاق‌کن‌ها نه تنها در بسیاری از موارد توانایی عمل به وعده‌های خود را ندارند؛ بلکه خیلی از آنها کلاهبردارانی هستند که از ناآگاهی احتمالی برخی مراجعان نسبت به قوانین، سواستفاده می‌کنند؛ تصریح کرد: مراجعانی که در شهرداری به این افراد برخورد می کنند فکر می کنند که کل شهرداری این رشوه ها را می گیرند و این پیشنهادها اعمال می شود؛ چه می دانند که ممکن است یک در هزار این خطا را بکند.

نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در عین حال از سازمان بازرسی شهرداری تهران درخواست کرد با شناسایی و جمع آوری این افراد از بروز فساد اداری در نهاد مدیریتی پایتخت بکاهد.منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=294312

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .