2

کاهش قیمت مرغ و گوشت در بازار

  • کد خبر : 66216
  • 25 اردیبهشت 1398 - 11:35
کاهش قیمت مرغ و گوشت در بازار

قیمت هر کیلوگرم مرغ در هفته اول ماه مبارک رمضان با هزار تومان کاهش به ۱۰ هزار و ۳۰۰ تومان رسیده است، قیمت گوشت گوساله هم ۹۸ هزار تومان عرضه می‌شود.

به گزارش عصر شهروند، در هفته اول ماه مبارک رمضان، قیمت مرغ روند کاهشی چند هفته گذشته خود را ادامه داد و به کیلویی ۱۰ هزار و ۳۰۰ تومان رسیده است.

قیمت مرغ طی چند ماه گذشته به کیلویی ۱۶ هزار تومان هم رسید، اما با افزایش عرضه به بازار طی چند هفته گذشته ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان بود که در هفته نخست ماه رمضان به ۱۰ هزار و ۳۰۰ تومان کاهش یافته است.

بر اساس گزارش میدانی خبرنگار فارس، هر کیلو ران مرغ ۹۸۰۰ تومان، سینه مرغ ۱۲ هزار و ۳۰۰ تومان و کتف و بال مرغ ۱۳ هزار تومان، گردن مرغ ۵ هزار تومان به فروش می‌رود.

همچنین قیمت گوشت در بازار به زیر ۱۰۰ هزار تومان رسیده است، پیش از این قیمت گوشت تا کیلویی ۱۲۰ هزار تومان هم بالا رفته بود.

گزارش خبرنگار فارس حاکی است، در بازار تهران هر کیلوگرم ران و دست گوساله ۹۸ هزار تومان، گوشت مخلوط گوساله ۹۴ هزار تومان و چرخ کرده کیلویی ۸۵ هزار تومان عرضه می‌شود.

قیمت ماهی تیلاپیا ۶۴ هزار تومان

قیمت ماهی در بازار تهران افزایش یافته است، ماهی تیلاپیا که طی دو هفته گذشته کیلویی ۵۰ هزار تومان بود به کیلویی ۶۴ هزار تومان افزایش یافته است. تیلاپیا ماهی وارداتی است و تولید آن در داخل کم است و بخش زیادی از نیاز کشور از طریق واردات تأمین می‌شود. هر کیلو ماهی آزاد ۲۵ هزار تومان به فروش می‌رود.

منبع: فارس

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=66216

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .