7

کدام یک از شهرهای استان تهران شهردار ندارند ؟

  • کد خبر : 285865
  • 26 مهر 1400 - 10:57
کدام یک از شهرهای استان تهران شهردار ندارند ؟
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران درباره انتخاب شهردار‌های شهر‌های استان توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش عصرشهروند، عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران در گفت وگویی، اظهار کرد: در برخی از شهر‌هایی که جمعیت بیش از ۲۰۰ هزار نفر دارند، شهردار مشخص شده، اما در برخی از آنها هنوز انتخاب نهایی صورت نگرفته است. در  نسیم شهر و قدس، شورای شهر گزینه‌ای را معرفی کرده، اما هنوز از سوی وزیر کشور تایید نشده است.

وی ادامه داد: با حکم وزیر کشور شهرداران شهر‌های قرچک، تهران، شهریار، اسلامشهر، گلستان و ملارد مشخص شده اند اما شورای اسلامی شهر ورامین هنوز گزینه‌ای را به وزارت کشور معرفی نکرده است.

چراغعلی بیان کرد: در تمام این شهر‌ها جلسات شورای اسلامی شهر برگزار می‌شود و گزارشی مبنی بر عدم برگزاری جلسات اعلام نشده است. در شهر‌های سعید آباد، رباط کریم، دماوند و پاکدشت که جمعیت زیر ۲۰۰ هزار نفر دارند و حکم شهردار با امضای استاندار تایید می‌شود، تاکنون هیچ تصمیمی در خصوص انتخاب شهردار گرفته نشده است .  منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=285865

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .