4
در پی تصویب بسته محرک اقتصادی شهرداری

کرونا تاثیری برای تکمیل پروژه های عمرانی شهر تهران ندارد

  • کد خبر : 249586
  • 16 اردیبهشت 1399 - 11:27
کرونا تاثیری برای تکمیل پروژه های عمرانی شهر تهران ندارد
رییس کمیته عمران شورای شهر تهران با اشاره به تصویب بسته محرک اقتصادی شهرداری تهران در شرایط کرونایی گفت: کرونا تاثیری برای اجرا و تکمیل پروژه های شهرداری تهران ندارد و مسئولان باید هرچه سریعتر پروژه ها را تکمیل کنند.

عصرشهروند — افشین حبیب زاده در گفتگویی، در مورد وضعیت پروژه های عمرانی شهرداری تهران با توجه به کاهش درآمد های شهرداری در پی شیوع کرونا، گفت: روز گذشته شورای شهر، لایحه ارسالی شهرداری تهران در مورد بسته های حمایتی را تصویب کرد و با اجرایی شدن این مصوبه شاهد افزایش درآمدهای شهرداری تهران خواهیم بود و نگرانی از بابت تامین درآمد نخواهیم داشت.

وی با تاکید براینکه پروژه های عمرانی شهر تهران آنگونه که در برنامه سوم توسعه و بودجه٩٩ تدوین شده، اجرایی خواهد شد افزود: برای سال جاری، شورای شهر بودجه عمرانی شهرداری تهران را به ۴۳ درصد از بودجه کل افزایش داد تا پروژه های نیمه تمام تکمیل و این مهم باید محقق شود.

رییس کمیته عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه ۶۷ پروژه شاخص و اولویت‌دار فرا منطقه‌ای که در حال تکمیل است را با کمک معاونت فنی و عمرانی و مناطق احصا کردیم، گفت: این پروژه های اولویت دار می بایست با قید فوریت تکمیل شود و این مهم با توجه به تامین بودجه اجرایی می شود.

‌وی افزود: در سال‌جاری برای اولین بار به پروژه ها در مقیاس محلات نیز توجه شد و برهمین اساس ۲۰۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های محلی اختصاص داده شده که این هزینه باید با مشورت و پیگیری شورایاران محلات تهران هزینه شود هرچند این پروژه‌ها با اینکه کوچک مقیاس و در سطح محلات هستند؛ اما از آنجایی که در راستای پاسخ به مطالبات شهروندان است قطعا موجب رضایت می‌شود.

حبیب زاده در پایان تاکید کرد: با توجه به مصوبات شورای شهر در مورد بسته محرک اقتصادی شهرداری تهران در زمان کرونا به نظر نمی رسد که در اجرا و تکمیل پروژه ها با مشکلات مالی مواجه باشیم و شهرداری تهران باید هرچه سریعتر نسبت به تکمیل پروژه های اولویت دار اقدام کند و به عبارت ساده تر، کرونا تاثیری بر تکمیل پروژه های عمرانی شهر ندارد.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=249586

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .