2

گلایه کارکنان شهرداری از عملکرد شرکت شهر سالم

  • کد خبر : 300691
  • 10 تیر 1403 - 17:04
گلایه کارکنان شهرداری از عملکرد شرکت شهر سالم
عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن بیان گلایه مندی کارکنان شهرداری از عملکرد شرکت شهر سالم، درباره وضعیت نامناسب سازمان فناوری ارتباطات (فاوا) شهر تهران ابراز تأسف کرد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در دویست چهل و پنجمین جلسه شورا در جریان بررسی گزارش حسابرسی سازمان فاوا شهرداری تهران برای سالهای مالی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ گفت: حسابرسی سازمان فناوری اطلاعات هم به لحاظ محتوا و هم به لحاظ شکلی دچار مشکل است. همچنان مشکلاتی که در گذشته تذکر داده شده بود،‌ براساس گزارش حسابرس سازمان متأسفانه ادامه دارد. اعضای هیئت مدیره سازمان هنوز انتخاب نشده‌اند و در بودجه مصوب شورا انحراف وجود دارد همزمان صورت‌های مالی به تأیید رئیس شورای سازمان نرسیده است. همه این موارد نشان از آشفتگی است و اینکه مدیریت درستی بر سازمان اعمال نمی‌شود. باید فکری برای عملکرد سازمان شود؛ مایه تأسف است که یکی از سازمان‌های اصلی و قدر کشور در حوزه فناوری و اطلاعات به این وضع افتاده است. این موضوع مورد اعتراض جدی ما است؛ من در اعتراض به این وضعیت قطعاً به بندهای تکلیفی سازمان رأی نخواهم داد.
او همچنین در جریان بررسی گزارش حسابرسی شرکت شهر سالم برای سال های مالی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ با بیان اینکه اولویت درمان در کشور و در ادارات و سازمان ها بسیار اهمیت دارد؛ تاکید کرد: برای پرسنل شهرداری نیز این موضوع به اندازه پرداخت پرسنل اهمیت دارد و شاهد این هستیم که نارضایتی هایی در این زمینه وجود دارد.
وی افزود: لغو قرارداد شرکت شهر سالم با برخی مراکز درمان از جمله مشکلات است. هر روز پرسنل به ما پیام می دهند که به مراکز درمانی مراجعه کردند و دیدند که شرکت با مراکز قرارداد ندارد و این باعث نارضایتی شده است.
امانی با بیان اینکه از مدیرعامل شرکت درخواست می کنیم مطالبات شرکت را پیگیری کند؛ گفت: شهرداری حق درمان و مطالبات شرکت را به موقع پرداخت کند تا شرکت بتواند خدمات خود را به خوبی ارائه دهد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورا در خصوص گزارش حسابرسی شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران برای سالهای ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ نیز با تأکید بر اینکه عمده مشکلات این شرکت مالی و حقوقی است؛ اظهار کرد: رفع مشکلات این شرکت به ورود شخص شهردار و استفاده از اختیارات او نیاز دارد. گزارشات حسابرسی نشان می دهد که مسائل همچنان باقی است و تصمیمی برای آن گرفته نشده است و رفع آن به حمایت شهردار، ورود سازمان بازرسی و مرکز حقوقی شهرداری نیازمند است.
وی همچنین گفت: این شرکت منشأ خدمات بزرگی در شهرداری بوده و نباید با این وضعیت گزارش آن مردود اعلام شود. قالب اقدامات این شرکت عمرانی است و به اندازه ای خوب عمل کرده که دیگر شهرها درخواست دارند که شرکت به آنها در اجرای پروژه های این حوزه کمک کند. می توان این شرکت را زیر نظر معاونت فنی و عمرانی مدیریت کرد؛ چراکه تا زمان بهره برداری از آن، معاونت فرهنگی و اجتماعی کاری در حوزه مزایده و مناقصه نمی تواند انجام دهد. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=300691

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .