4

۱۵۷ محله کم برخوردار در شهر تهران

  • کد خبر : 296013
  • 09 اردیبهشت 1402 - 10:04
۱۵۷ محله کم برخوردار در شهر تهران
استاندار تهران با اشاره به شناسایی ۲۴۷ محله کم‌برخوردار در استان تهران گفت: ۹۰ محله در شهرستان‌های استان تهران و ۱۵۷ محل در شهر تهران شناسایی شده است.

به گزارش عصرشهروند، علیرضا فخاری استاندار تهران در اولین جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، زنان و خانواده استان تهران با محوریت بررسی آخرین وضعیت اجرای طرح توانمندسازی محلات کم‌برخوردار که با حضور آقامحمدی رئیس ستاد توانمندسازی محلات کم‌برخوردار، جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استاندار، نایبی معاون امنیتی و انتظامی استاندار و دیگر اعضا برگزار شد، گفت: ۲۴۷ محله کم‌برخوردار در استان تهران شناسایی شده است که شامل ۹۰ محله در شهرستان‌های استان تهران و ۱۵۷ محله در شهر تهران شناسایی شده است.

وی ادامه داد: شناسایی مشکلات این محلات در حوزه‌های مختلف و ارتقا محلات در زمینه‌های آموزش و پرورش، اسکان، بهداشت و درمان و توسعه زیرساخت‌ها پیگیری می‌شود.

استاندار تهران با اشاره به ظرفیت تشکل های مرومی گفت: با ایجاد تشکل‌های مردمی در محلات از جمله شهرداران محله سعی می‌شود تا اداره امور توسط مردم انجام شود و در آینده‌ای نزدیک با همراهی و همگرایی تراز مشارکت در محلات را شاهد باشیم و سطوح محلات کم برخوردار را ارتقا دهیم.

فخاری در ادامه صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: چهار دستگاه اصلی بهزیستی، کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و هلال احمر در اجرای این طرح مشارکت می‌کنند تا اقدامات در حوزه‌های مختلف و با رویکرد نشاط‌آفرینی محلات انجام شود.

وی تصریح کرد: هدف‌گذاری برای ایجاد ۳۰۰ هزار واحد مسکونی با اولویت بافت‌های فرسوده در این محلات مدنظر قرار گرفته که به اقتصاد و معیشت خانواده‌ها در محلات کمک می‌کند. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=296013

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .