7

۲۴ مرکز غیرمجاز تفکیک پسماند در خلازیر تعطیل شد

  • کد خبر : 288987
  • 05 بهمن 1400 - 11:22
۲۴ مرکز غیرمجاز تفکیک پسماند در خلازیر تعطیل شد
شهردار منطقه ۱۹ از تعطیلی ۲۴ مرکز غیرمجاز تفکیک پسماند در خلازیر خبر داد.

به گزارش عصرشهروند، مهدی هدایت شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: ۲۴ مورد از مشاغل تعطیل شده مربوط به مراکز غیرمجاز تفکیک پسماند در محدوده خلازیر هستند که به دلیل خطرات و آسیب های جدی زیست محیطی، شناسایی و در پی صدور بند ۲۰ تعطیل و جمع آوری شدند. همچنین ۶ واحد تولیدی پوشاک در خیابان نیایش به دلیل مزاحمت برای شهروندان و آلودگی های صوتی پس از دریافت سه مرحله اخطار و عدم تغییر شغل، تعطیل شدند.

او در ادامه از صدور اخطار به واحدهای تولیدی کفش در ناحیه ۳ اشاره کرد و گفت: در همین راستا ۲۰ مورد از کفش فروشی های این محدوده به دلیل مزاحمت و عدم رعایت تمهیدات آتش نشانی اخطار دریافت کردند.
شهردار منطقه ۱۹ در ادامه به تشریح گوشه ای از اقدامات اجرایی در راستای نگهداشت شهر و حفظ محیط زیست از آلودگی حیوانات مضر شهری پرداخت و بیان کرد: طی اقدامات صورت گرفته در راستای کنترل جمعیت موش ها، ۶۷۲ مورد منافذ فعال و غیر فعال شناسایی و طعمه گذاری شد.
هدایت ادامه داد: در همین راستا ۶۰ دریچه یکطرفه نصب، ۷۵ مورد انسداد و اطلاع رسانی لازم نیز به شهروندان درقالب توزیع بیش از ۲۰۰ بروشور آموزشی صورت گرفته است.
او گشت زنی و جمع آوری سگ های ولگرد را از دیگر اقدمات انجام شده برای نگهداشت شهر عنوان کرد و افزود: طی گشت زنی های انجام شده  ۷۱ قلاده سگ ولگرد در پاسخ به پیام های ۱۳۷ شهروندان منطقه زنده گیری شدند. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=288987

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .