16

🎥 دفاع عجیب سرمربی تیم استقلال از حضور «هانی کُرده» در تمرین این تیم !/ بیوگرافی هانی کرده

  • کد خبر : 276946
  • 14 بهمن 1399 - 11:39
🎥 دفاع عجیب سرمربی تیم استقلال از حضور «هانی کُرده» در تمرین این تیم !/ بیوگرافی هانی کرده
سرمربی تیم استقلال گفت: ما که نمی توانیم جلوی هواداران را بگیریم و نگذاریم به محل تمرین تیم بیایند ضمن اینکه این فرد با یکی از پیشکسوتان استقلال سر تمرین حاضر شده بود.

به گزارش عصرشهروند ورزشی، محمود فکری در توجیه ی عجیب درباره حضور «هانی کرد» در تمرین استقلال با حضور در برنامه فوتبال برتر شبکه سه گفت: اگر همین افراد در تمرین تیم های دیگر حضور پیدا کنند می‌شوند پوریای ولی  !

فکری همچنین اضافه کرد: ما که نمی توانیم جلوی هواداران را بگیریم و نگذاریم به محل تمرین تیم بیایند ضمن اینکه این فرد با یکی از پیشکسوتان استقلال سر تمرین حاضر شده بود.

منبع

بیوگرافی هانی کرده

به گزارش عصرشهروند به نقل از برنا ، هانی کرده یکی از لات های مشهور و جنجالی است . وی ساکن در تهران بیش از ۱۶ سال از زندگی خود را در زندان گذرانده و تجربه حضور در سوریه هم دارد، او ماشین پورشه سوار می شود.

بازداشت هانی کرده لات مشهور در ۱۴ سالگی

او اولین بار در ۱۴ سالگی بخاطر درگیری با یک سرباز سر خرید بلیط بازداشت داشت.

اما این لاتی بازی بارها تکرار شد و در نهایت ۱۶ سال از عمر خود را در زندان گذراند.

از چاقو کشی

عکس های جوانی اش نشان می دهد از لات های چاقو خورده ای هست که درگیری و نزاع فراوانی داشته که با آمدن فضای مجازی از این قبیل رفتارهای خود بیشتر خود نمایی می کرد.

شهرت با ماجرای وحید مرادی

۱۱ تیر ماه ۱۳۹۷ بود که با مرگ وحید مرادی دیگر سابقه دار در زندان، شایعه شد هانی کرده پشت این ماجرا بوده و دستور حمله به او را صادر کرده است

با این حال شواهدی از این اقدامات به دست نیامد و او نیز بارها در ویدیو های مختلف عنوان کرد از مرگ وحید مرادی ناراحت شده است.

آخرین دستگیری هانی کرده لات مشهور

هانی کرده در اسفند ماه ۹۷ دوباره بخاطر تخلف در فضای مجازی و تهدید دیگر ارازل اوباش بار دیگر راهی زندان شد اما بعد از مدتی و گذران محکومیت دوباره آزاد شد.

بعد از دستگیری عنوان کرد از سال ۱۳۹۰ دور خلاف را خط کشیده اما اینبار بخاطر تخلف در فضای مجازی دستگیر شده است.

کمپ ترک اعتیاد

وی در مصاحبه خود عنوان می کند از سال ۱۳۹۲ کمپ ترک اعتیاد زده است.

ضرب و شتم شدید

در اواخر روز سوم دی ماه ۹۸ انتشار یک ویدیو نشان می دهد ۶ جوان با حمله به سرنشین یک ماشین ۲۰۶ او را با ضربات چاقو مورد ضرب و شتم قرار می دهند

علت درگیری هانی کرده لات مشهور

سرهنگ چنگیز ایدون رئیس کلانتری ۱۱۲ می گوید :

در تحقیقات میدانی مشخص شد که این فرد شرور به همراه دوستش شامگاه یکشنبه در یک جشن تولد حضور داشته که در این میهمانی شبانه با چند نفر دیگر درگیری لفظی پیدا کرده‌ و به خاطر اینکه مراسم تولد بهم نخورد، قرار درگیری را در منطقه ابوسعیدبا هم گذاشته بودند.

شامگاه دوشنبه این فرد (هانی) برای درگیری در محل قرار حضور پیدا کرده اما طرف دیگر دعوا به محل نیامده که در ادامه آنها برای خوردن آبمیوه به سمت مغازه آبمیوه‌ فروشی رفته، ۶ جوان موتورسوار نیز آنها را تعقیب کرده و به سمتشان حمله‌ ور شده بودند.

وضعیت این دو فرد رو به بهبودی است و تحقیقات برای دستگیری عاملان این درگیری در دستور کار ماموران پلیس تهران قرار دارد.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=276946

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .