29

همه چیز سریال مانکن : عکس‌های پشت‌صحنه و بازیگران

  • کد خبر : 166034
  • 12 آذر 1398 - 6:13
همه چیز سریال مانکن : عکس‌های پشت‌صحنه و بازیگران
پخش فصل اول سریال مانکن از شهریور ۹۸ آغاز و ۲۶ قسمت را شامل می شود.

ملودارم اجتماعی به کارگردانی حسین سهیلی زاده که با سناریو بابک کایدان همراه شده و کلکسیونی از سلبریتی های سینما و تلویزیون مثل محمد رضا فروتن، مریلا زارعی، امیر حسین آرمان، نازنین بیاتی و الهام پاوه نژاد و شبنم قلی خانی در آن نقش آفرینی می‌کنند. اولین سریالی است که شاهد بازی فرزاد فرزین، خواننده پاپ هم هستیم. داستان، تصاویر پشت صحنه، معرفی شخصیت های سریال مانکن و هم چنین مروری بر اینستاگرام عوامل، در این گزارش سرویس هنری عصر شهروند ارائه شده است.

اگر شما مخاطب گرامی، نظر و دیدگاهی درباره فصل اول دارید، مراتب را از طریق بخش  کامنت با عصرشهروند به اشتراک بگذارید. لینک این گفتار را از طریق شبکه های اجتماعی در اختیار دوستان و آشنایان خود قرار دهید تا در جریان متن و حاشیه داستان دلباختگی کاوه و همتا قرار بگیرند.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: همه چیز درباره سه گانه سریال ستایش

داستان « مانکن »

هجوم کارگردان ها و تهیه کننده ها برای ساخت سریال در شبکه خانگی ایران، یک دهه است که روند صعودی به خود گرفته و از شهرزاد استاد فتحی به این سو، تقریبا هیچ سریالی نمره قبولی نمی گیرد. چه عاشقانه و چه هیولا و چه این سریال جدید که با نام پرطمطراقش که گویا اول چیز دیگری بود و بعدا مانکن شد، قصد جذب مخاطب از طریق یک ملودارم شور انگیز دارد. درامی که حرف و قصه و کشش خاصی ندارد و بیش تر بر پایه سلبریتی‌ها می چرخد و انتقادات زیادی را از میزانسن و دکوپاژ تا قصه پردازی و نور و بازیگری دارد . . .

همه چیز سریال مانکن: عکس‌های پشت‌صحنه و بازیگران

از زمانی که رضا یزدانی، خواننده نوستالژی خوان پاپ در فیلم و سریال های حاضر شد و بنیامین را در «سلام بمبئی» دیدیم، حضور خواننده ها در کسورت بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون، پر رنگ شد. به نظر می رسد حضور فرزاد فرزین هم، مثالی  از حضور گسترده خواننده ها در عرصه بازیگری است که به مذاق خیلی ها خوش نمی آید و البته، فرهنگی بین المللی و رسمی متداول هم محسوب نمی شود. مخصوصا وقتی که با بازی ضعیفی از سوی سلبریتی استیج، مواجه باشیم!

(عکس  پشت صحنه سریال  مانکن)

«مانکن» را می‌توان تا حدی کپی برابر اصل سریال های سطحی ماهواره ای دانست که با کلکسیون سلبریتی هایش، می‌کوشد تا از این فضای پر آشوب توقیف ها و محدودیت ها، جیب خود را پر کند و شاید هم  خیلی زود فراموش شود.  به هر حال پس از پایان فصل سوم ستایش، مانکن حسین  سهیلی زاده، در کانون توجه افکار عمومی و رسانه ها قرار گرفته است.

صویری از پشت صحنه سریال مانکن با حضور لیندا کیانی و نازنین بیاتی

(تصویری از پشت صحنه سریال مانکن با حضور لیندا  کیانی و نازنین بیاتی)

این سریال، با تهیه کنندگی ایرج محمدی همراه شده و محصول سال نود و هفت است. رونمایی از این سریال در تابستان ۹۸ با حضور بسیاری  از هنرپیشه های این مجموعه در تهران صورت گرفت و شاهد فوتوشوت های خاص سلبریتی ها با استایل های رنگارنگ لاکچری آن ها بودیم که به شماری در این گزارش سرویس هنری عصر شهروند، اشاره می کنیم.

حتما بخوانید: مد گردی با نفیسه روشن

گفته شده که نام اصلی سریال: سایه های بلند بود که بنا به دلایلی، این اسم به نام غربی مانکن، تغییر یافت.

داستان سریال مانکن

همان طور که در سطور بالا گفتیم، مانکن تلاش دارد تا یک ملودرام را در فضای امروز جامعه ایران که مردم با سبک زندگی دیجیتالی و عشق های سطحی و طلاق های گسترده و فاصله طبقاتی مواجه هستند،‌ خلق کند. محور  این ملودارم، کاوه و همتا است. کاوه با بازی امیر  حسین آرمان و همتا با بازی دختر جوان سینمای ایران، نازنین بیاتی.

این ملودرام اجتماعی، می‌کوشد تا با دوربین نقاد حسین سهیلی زاده، به نقد فرهنگ عامه  رفته و فساد در اقتصاد و بی عدالتی در کشور  را به چالش بکشد. نمایشی از عشق های بزرگ و دشمنان بزرگ تر در قامت کاوه و همتا که در  ۲۶  قسمت سریال، با مشکلاتی روبرو می شوند.

اسامی شخصیت های سریال مانکن

اسامی شخصیت های سریال مانکن

اسامی شخصیت هایی که در سریال مانکن مشاهده می  کنید، در ادامه این گزارش عصر شهروند ارائه شده است. برای آشنایی با تیپ و لباس و برنامه های آن ها به نشانی اینستاگرامشان که در انتهای این گفتار معرفی شده، رجوع کنید.

محمد رضا فروتن

محمد رضا فروتن در نقش اخگر کوهسنگی در سریال  مانکن، ایفای نقش کرده است. اخگر کوهسنگی، همسر  مریم است و پدر مهتا و بنیامین کوهسنگی و البته برادر آبتین. محمد رضا فروتن، داور جشنواره فیلم فجر در سال  ۱۳۹۶ و در بیش  از ۵۰ فیلم و سریال، ایفای نقش  کرده است.

سریال رالی ایرانی (آرش معیریان)، سرزمین مادری (کمال تبریزی)، از یاد رفته (فریدون حسن پور) و سرنخ (کیومرث پوراحمد)، سریال هایی است که پیش از مانکن،  آقای فروتن در ان حضور داشت. این دکتر روانشناسی بالینی، ۵۱ سالگی خود را با مانکن آغاز کرد.

بهزاد محسنی در این  سریال، در نقش نوچه اخگر، ایفای نقش می کند.

تصویری از پشت صحنه سریال مانکن با حضور نازنین بیاتی

(تصویری از پشت صحنه سریال مانکن با حضور نازنین بیاتی)

مریلا زارعی

مریلا زارعی، در این سریال مانکن نقش کتایون صوفیان را بازی می کند

مریلا زارعی، از سلبریتی های سینمای ایران است که در این سریال، نقش کتایون صوفیان را بازی می کند.  کتایون، ‌همسر کاوه (امیر حسین آرمان) بوده و دختر عموی سلمان صوفیان (با بازی حسین پاکدل) محسوب می شود. برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش  اول زن از جشنواره  فیلم فجر (زیر سقف دودی)  در سال  ۱۳۹۵، در سن چهل و پنج سالگی، مانکن را بازی کرد که پس از فیلم های ایده اصلی و سوء تفاهم، جدید ترین کار وی محسوب می شود.

امیر  حسین آرمان

امیر حسین آرمان، نقش کاوه صوفیان را بازی می کند

در  بیست و شش قسمت فصل اول مانکن، حضور امیر حسین آرمان، جوان عاشق پیشه که به نازنین بیاتی (همتا) علاقمند است. امیر حسین آرمان، نقش کاوه صوفیان را بازی می کند. کاوه صوفیان، همسر کتایون (مریلا زارعی) است و معشوقه سابق همتا محسوب می شود. این جوان متولد سال ۱۳۶۱، در نمایش خانگی در دو سریال نقش آفرینی کرده  است: مسابقه ۱۳ شمالی به کارگردانی علی رضا امینی و ممنوعه به کارگردانی امیر پورکیان.

امیر حسین آرمان در نهنگ عنبر  ۲ نیز  حضور  داشت.

فرزاد فرزین، در سریال مانکن، در نقش بهرام حضور دارد.

فرزاد فرزین

فرزاد فرزین، خواننده مطرح  پاپ ایران، اولین تجربه بازیگریش را شاهد هستیم که در سریال مانکن، در نقش  بهرام حضور  دارد. بهرام،  دوست کاوه (امیر حسین آرمان) است و بعضی ها از بازی بد آقای خواننده، انتقاد کردند.

لیندا کیانی

لیندا کیانی بوده با نقش ژیلا، به عنوان دوست همتا در سریال مانکن

سلبریتی دیگری که در این سریال  حضور دارد، لیندا کیانی بوده که با نقش ژیلا، به عنوان دوست همتا و کارمند اخگر کوهسنگی در قامت آرایشگر ظاهر  می  شود.  لیندا کیانی ۳۹  ساله آبادانی، سال ۱۳۹۶ در  دلداگان منوچهر هادی حضور یافت و با مینا دلشاد، در فیلم پالتو شتری، به اکران زمستانی سینمای ایران می رسد.

حسین پاکدل

حسین پاکدل، هنرپیشه دیگر سریال مانکن است که در این مجموعه، نقش سلمان صوفیان را بازی می کند. حسین پاکدل، پدر کاوه صوفیان (امیر  حسین آرمان) و بهار صوفیان (عارفه معماریان) بوده و پسر  عموی  کتایون (مریلا زارعی) محسوب می شود.  حسین پاکدل، هم چنین همسر فرخنده (الهام پاوه نژاد) و پدر  شوهر کتایون هم به شمار می رود.

حسین پاکدل  در سن ۶۰ سالگی، در مانکن حضور یافت تا تجربه دیگری برای بازیگری آقای نویسنده و مجری دهه شصت تلویزیون ، رقم بخورد.

الهام پاوه نژاد

الهام پاوه نژاد، در نقش فرخنده حضور دارد. فرخنده،‌ همسر سلمان سوفیان (حسین پاکدل) بوده و مادر کاوه (امیر  حسین آرمان) و بهار محسوب می شود. الهام پاوه نژاد در سریال مانکن، مادر شوهر  کتایون نیز  به شمار می رود.

این بانوی چهل و هشت ساله، در سریال هیات مدیره به کارگزدانی مازیار میری که در شبکه ۵ در سال ۹۶ پخش  شد، حضور یافت. جدید ترین کار الهام پاوه نژاد در تئاتر، نمایش شاه لیر به کارگردانی مسعود دلخواه بود.

شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی از دیگر چهره  های مطرح در فصل اول سریال مانکن است.  او در این فصل، در نقش افسون، بازی می کند که دوست کتایون است و بخشی از داستان، بر  محوریت افسون است. شبنم قلی خانی، چهل و دو ساله و اهل تهران است و تنها هنرپیشه این سریال است که در رشته نمایش در دانشگاه آزاد تحصیل کرده است. شبنم قلی خانی در شبکه نمایش خانگی در سریال ریکاوری به کارگردانی بهادر اسدی،  در نقش نگار حضور یافت. آخرین سریالی که از او پخش شد، سریال «آنام» به کارگردانی جواد افشار بود که او به عنوان آرزو، نقش آفرینی کرد.

شبنم قلی خانی با فیلم «مریم  مقدس» در سال ۱۳۷۹ به سینما آمد و در ۳۰ فیلم، حضور داشته است. او بر  خلاف الناز شاکردوست، هیچ جایزه سینمایی را در کارنامه ندارد.

نفیسه روشن

نفیسه روشن از چهره های مطرح سینمایی ایران در اینستاگرام که با تصاویر همراهی با حیوانات وحشی، همیشه هوادارانش را سورپرایز می کند، در فصل اول سریال مانکن، در نقش مریم حضور دارد. او همسر اخگر کوهسنگی (محمد رضا فروتن) و مادر بنیامین است. شبنم قلی خانی سی و هفت ساله، کارشناس فقه از دانشگاه آزاد اسلامی است و با فیلم «مادرزن سلام» به کارگردانی خسرو ملکان وارد سینما شد.

حضور شبنم  قلی  خانی در سریال بچه مهندس و بهترین نقش زندگی در شبکه ۲ و شبکه ۳، جدید ترین کارهای «مریم» سریال مانکن است. او بیش از ۲ میلیون فالوئر در اینستاگرام دارد.

رضا توکلی

رضا توکلی در فصل اول سریال مانکن،  در نقش همسر پریماه که با بازیگری مائده محمدی همراه شده است، ایفای نقش کرده و به عنوان داریوش، حضور دارد.  رضا توکلی، از مسن ترین هنرپیشه های سریال است و آخرین فیلمی که بازی کرده است، ۱۲ صندلی در سال ۱۳۹۰ بود. در تلویزیون، رضا توکلی را با سریال جنجالی گاندو که در بهار ۹۸ پخش شد، مشاهده کردیم.

همسر رضا توکلی در فصل اول سریال مانکن، پریماه است که با بازی مائده محمدی همراه شده است.

بهشاد شریفیان

بهشاد شریفیان در فصل اول سریال مانکن، در نقش بهنام حضور دارد که همسر دوم نرگس است. نرگس، مادر همتا بوده و با بازی پانته‌آ کیقبادی همراه شد. بهشاد شریفیان، ناپدری همتا با بازیگری نازنین بیاتی نیز محسوب می شود.

پنجاه و سه ساله است و نخستین کارش را با سریال داستان یک شهر اصغر فرهادی آغاز کرد. در دلدادگان منوچهر هادی که سال ۹۷  پخش شد نیز حضور داشت.

رابعه مدنی

رابعه مدنی، از دیگر بازیگران کم  تر مطرح در فصل اول سریال مانکن است. او به عنوان مادر بزرگ همتا، نقش آفرینی  می کند و در سریال، او را به نام پروین خانم می شناسیم.  پروین سریال مانکن، مادر شوهر سابق نرگس (پانته آ کیقبادی) نیز به شمار می رود. رابعه مدنی، ۷۸  ساله اهل همدان و مادر امیر شهاب رضویان، کارگردان سینما است. خانم مدنی را در سریال هیات مدیره (محصول شبکه ۵ در سال ۱۳۹۶) و سریال آچمز (محصول شبکه ۳ در سال ۱۳۹۸) دیدیم.

پانته آ کیقبادی

پانته آ کیقبادی از چهره های جدیدی است که در شبکه نمایش خانگی حضور دارد. او در این سریال همان طور که در بالا گفتیم، در نقش نرگس، حضور دارد  و مادر همتا (نازنین بیاتی) و همسر بهنام و عروس سابق پروین (رابعه مدنی) به شمار می رود و به هر حال، بخشی از داستان را روایت می کند.

محمد صادقی

در فصل اول سریال مانکن، محمد صادقی در نقش آبتین کوهسنگی ظاهر می شود. آبتین، برادر اخگر با بازیگری محمد رضا فروتن بوده و دلباخته همتا (نازنین بیاتی) است و بخش هایی از سریال بر محوریت او هدایت می وشد.

عارفه معماریان

عارفه معماریان در فصل اول سریال مانکن، در نقش بهار صوفیان، حضور دارد. بهار، خواهر کاوه صوفیان است  که نقش آن را امیر حسین آرمان، همسر کتایون ایفا می کند. او دختر سلمان و فرخنده (الهام پاوه نژاد) بوده و خواهر شوهر کتایون صوفیان با بازی مریلا زارعی نیز محسوب می شود. نسبت های عارفه معماریان با پرسناژ های اصلی داستان مانکن، سبب می شود تا بهار را در سکانس های مختلفی شاهد باشیم.

بیژن سیفان

بیژن سیفان، عموی همتا و برادر شوهر سابق نرگس (پانته آ کیقبادی) است و به عنوان پسر پروین خانم (رابعه مدنی) نقش آفرینی می کند.

بنیامین قنبری

بنیامین قنبری در این سریال، به عنوان بنیامین کوهسنگی حضور دارد. پسر اخگر و مریم است و به عنوان برادر مهتا (با بازی مهتا سیدنیا)، در نقش دختر اخگر و مریم حضور دارد. او خواهر بنیامین نیز معرفی می شود.

موسیقی سریال مانکن

در سریال مانکن،  شاهد حضور فرزاد فززین در نقش بازیگر (بهرام، دوست کاوه) و خواننده تیتراژ هستیم. تیتراژ ابتدایی سریال با نام «مانکن»، تیتراژ میانی با نام  «ای کاش» و «خرابش کردی» و «کوچه ها» و تیتراژ پایانی با نام «آینده»، توسط ایشان خوانده شد. مسعود سخاوت دوست، موسیقی متن فصل اول سریال را ساخته است.

گشتی در اینستاگرام شخصیت های مانکن

از زمان رونمایی سریال و توزیع بخش های نخست این مجموعه ملودرام اجتماعی، مراجعه کاربران اینستاگرام ایرانیان به صفحات شخصی هنرپیشه های شاخص سریال افزایش یافته تا متن و حاشیه و پشت صحنه و سلفی های آینه ای معمول عوامل در زمان گریم را مشاهده کنند. معمولا با توزیع چنین سریال هایی، عوامل سریال از اسپویل کردن داستان در اینستاگرامشان نهی شده و تصاویر و اطلاعاتی منتشر می کنند که داستان را اصطلاحا لو ندهد.

به هر حال، اکنون اینستاگرام عوامل مطرح  سریال، محفلی مجازی برای تبادل اطلاعات و نظرات  و دیدگاه های موافقان و منتقدان سر سخت فصل اول شده و بحث های داغی درباره بازی هنرپیشه ها و داستان سریال در زیر کامنت ها، جریان دارد.

اینستاگرام رسمی سریال مانکن

اینستاگرام رسمی سریال مانکن در این لینک قرار دارد که شما می توانید حاشیه هایی از این سریال و روایت پخش های منتشر شده را مشاهده کنیدکه بیش از ۱۰۰ هزار  دنبال کننده دارد. وب سایت سریال مانکن نیز در این URL قرار دارد.

یکی از پست های اینستاگرام پانته آ کیقبادی

(تصویر یکی از پست های اینستاگرام پانته آ کیقبادی را در تابستان ۹۸ مشاهده می کنید، او حدود ۵ هزار فالور دارد و اینستاگرامش در این لینک قرار دارد و تنها هنرپیشه فصل اول سریال مانکن است که ۳۰۰۰ صفحه را دنبال می کند)

نفیسه روشن یکی از پر فالورترین هنرپیشه های فصل اول سریال مانکن

(نفیسه روشن یکی از پر فالورترین هنرپیشه های فصل اول سریال مانکن است و بیش از ۲ میلیون دنبال کننده دارد. او با این که کم  تر از ۱۰۰ پست گذاشته، اما اینستاگرامش از شهریور ماه که آغاز پخش سریال بود،‌محفل منتقدان و موافقان نقش  او شده است. نفیسه روشن را در این لینک دنبال کنید)

رضا توکلی از دیگر هنرپیشه های مطرح سریال مانکن است

(رضا توکلی از دیگر  هنرپیشه های مطرح  سریال است  که بیش از  ۱۱۰ هزار دنبال کننده در اینستاگرامش دارد و متن  و حاشیه فعالیت  هایش را می  توان در میان حدود ۷۰۰ پستی که در ۴ سال اخیر گذاشته دنبال کرد. اینستاگرام رضا توکلی در این لینک قرار دارد.  آقا رضا در عکس بالا از پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی لیلی  به کارگردانی جهانبخش سلطانی خبر می دهد)

همایون ارشادی از جمله هنرپیشه های این سریال مانکن است

(همایون ارشادی از جمله هنرپیشه های این سریال است که در اینستاگرام، خیلی فعال نیست و ۱۴ هزار دنبال کننده دارد. فعالیت های همایون ارشادی را می توان در این لینک دنبال کرد)

شبنم قلی خانی از هنرپیشه های فصل اول مانکن

(شبنم قلی خانی از هنرپیشه های فصل اول مانکن، قریب به ۹۸۰ هزار دنبال کننده در اینستاگرامش دارد و بیش  از ۶۰۰ پست  به  اشتراک گذاشته و معمولا پست هایی درباره مانکن دارد. صفحه این هنرپیشه و کارگردان را در این لینک دنبال کنید تا با کلکسیون مد و لباس های جذاب شبنم  قلی خانی و سبک زندگی دیجیتالی اش آشنا شوید)

عارفه معماریان از نقش های فرعی فصل اول سریال مانکن است

(عارفه معماریان از نقش های فرعی فصل اول سریال  است. او بیش  از ۱۰۰ پست در اینستاگرامش منتشر  کرده و حدود ۱۵  هزار دنبال  کننده دارد. اطلاعات  محدودی  درباره نقش آفرینی  اش گذاشته  که احتمالا به موازات پخش قسمت های مختلف این مجموعه خانگی، شاهد حضور پر رنگ تر وی باشیم. اینستاگرام عارفه معماریان را در این لینک دنبال کنید. تیپ عارفه معماریان را در مراسم رونمایی از سریال  در مجتمع کوروش درشهریور  ۹۸  مشاهده میکنید)

الهام پاوه نژاد با ۱ میلیون دنبال کننده، از هنرپیشه های پر فالوئر فصل اول مانکن محسوب می شود

(الهام پاوه نژاد با ۱ میلیون دنبال کننده، از هنرپیشه های پر فالوئر فصل  اول محسوب می شود. او  خیلی حضور فعالی در اینستاگرام دارد و در ۴ سال اخیر بیش  از ۲۳۰۰ عکس به اشتراک گذاشت. این هنرپیشه دهه شصتی را در این لینک دنبال کنید. معمولا بخش هایی که با حضور وی همراه شده در اینستاگرامش، بازتاب پیدا می کند.  عکس بالا، تیپ الهام پاوه نژاد را در ارگ تجاری تجریش تهران در مراسم اکران خصوصی فیلم شاه کش به نمایش گذاشته است)

حسین پاکدل، از نقش های اصلی سریال مانکن بوده

(استاد حسین پاکدل، از  نقش  های اصلی سریال  بوده و قریب به ۲۱۰ هزار دنبال کننده در اینستاگرامش دارد. بیش از ۸۰۰ پست گذاشته و میتوان رد پای مانکن را در صفحه استاد شاهد بود.  صفحه حسین پاکدل را در این لینک دنبال کنید)

لیندا کیانی از دیگر چهره های مطرح سریال در اینستاگرام است

(لیندا کیانی از دیگر  چهره های  مطرح  سریال در اینستاگرام است. بیش  از ۱۱۰۰ پست به  اشتراک گذاشته و قریب به ۱ و نیم میلیون دنبال کننده دارد. درباره نقش آفرین  او در سریال، پست هایی می گذارد که معمولا با کامنت های داغ هوادارانش همراه می شود. لیندا کیانی را در این  لینک دنبال کنید تا با کلکسیون مد و لباس او آشنا شویم)

کاوه فصل اول ، قریب به ۹۰۰ هزار دنبال کننده در اینستاگرام با تیک آبی دارد

(کاوه فصل اول ، قریب به ۹۰۰ هزار دنبال کننده در اینستاگرام با تیک آبی دارد. او فقط ۲ صفحه را دنبال می کند و گاها، پست هایی در  اینستاگرامش به اشتراک گذاشته تا مخاطبانش در جریان دلباختگی های او در سریال قرار بگیرند. امیر حسین آرمان را در این لینک در اینستاگرام دنبال کنید. تیپ کت و شلوار و پاپیون امیر حسین آرمان را در سکانسی در سریال مشاهده می کنید)

نازنین بیاتی ، هنرپیشه زن نقش اول سریال مانکن

(نازنین  بیاتی ، هنرپیشه زن نقش اول سریال، قریب به ۶۰۰ هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد و حدود ۳۰۰ پست هم به اشتراک گذاشته. داستان عشق او و کاوه را در لابلای پست های اینستاگرامش  اش به روایت هوادارانش در کامنت ها دنبال کنید. اینستاگرام نازنین بیاتی در این لینک قرار دارد)

فرزاد فرزین در اینستاگرام پاییزی، یکی از پر کامنت ترین پست ها را در میان برخی از خوانندگان پاپ داشته

(خواننده و هنرپیشه سریال، حدود ۲ میلیون دنبال کننده دارد. فرزاد فرزین در اینستاگرام پاییزی، یکی از پر  کامنت ترین پست ها را در میان برخی از خوانندگان پاپ داشته و نقش آفرینی اش در سریال نیز بی تاثیر نیست. برای مشاهده  فرزاد فرزین در مانکن، به اینستاگرامش در این لینک مراجعه کنید)

محمد رضا فروتن، از نقش های اول فصل نخست مانکن

(محمد رضا فروتن، از نقش  های اول فصل نخست مانکن، حضور فعالی در  اینستاگرام ندارد و با وجود تیک آبی، حدود ۱۳۰  پست دارد و ۲۰۰ هزار دنبال کننده. او را در این لینک دنبال کنید تا در جریان نظرات موافقان و مخالفان نقشش در سریال قرار بگیرید)

همراه گرامی

اگر شما هم نظر و دیدگاهی درباره قسمت های پخش شده فصل اول این مجموعه شبکه خانگی دارید، مراتب را محترمانه از طریق بخش کامنت در اختیار سرویس هنری عصر شهروند قرار دهید.

درباره قسمت های پخش شده فصل اول سریال مانکن

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=166034

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .