43

باستی هیلز لواسان و محرمانه هایش : « بورلی هیلز » لوکس ایران !

  • کد خبر : 34081
  • 02 آبان 1398 - 10:33
باستی هیلز لواسان و محرمانه هایش : « بورلی هیلز » لوکس ایران !
گزارشی با عنوان "باستی هیلز لواسان کجاست " را در عصر شهروند می خوانید.

به روز رسانی شده در ۲ / ۹ / ۹۸

صحبت از شهرک سوپر لوکس در محله باستی شهرستان لواسان است. جایی که با دیوار های ۷ متری محاصره شده و تحت شدید ترین تدابیر حفاظتی قرار دارد.

پاتوق سری لاکچری گردها٬ آقا زاده ها و ژن خوب هایی از غلامحسین مطهری اصل تا علی انصاری (مالک بازار مبل و بانک آینده). این جا را بورلی هیلز ایران می دانند. معماری ویلا های لوکس آن با دوش های آبشاری و استخرهای رویایی و سنگفرش های اروپایی و دکوراسیون خوش طرح و نقش٬ یادآور اقامتگاه های اعیانی سوپر استارهای هالیوود است و اشرافی ترین دهکده ایران.

گزارش امروز عصر شهروند٬  شما را با روایتی از ثروتمندان خوش نشین تهرانی در منطقه لواسان آشنا می کند. جایی که مدتهاست که ساخت و ساز های غیر قانونی و غیر مجاز و اضافه بنا ها و کوه خواری های سودجویان٬ این منطقه را در کانون توجه رسانه های داخلی و جهانی قرار داده است.

داستان باستی هیلز ٬ به توافق بیست و دوم خرداد ماه سال ۱۳۸۰ بین شهرداری لواسان با مالک یک پلاک ثبتی به مساحت ۱۲۲ هزار متر مربع ( غلام حسین مطهری اصل ) بر می گردد که اجازه تفکیک این زمین به ۵۰ قطعه را صادر می کند و شورای اسلامی وقت نیز آن را تایید می کند. شکایت محیط زیست هم با رای دیوان عدالت اداری٬ ره به جایی نمی برد. لواسان ٬ جایی است که این روز ها نامش با ویلا سازی داماد یکی از مسئولان عالی رتبه و فاطمه حسینی عجین شده است .

۲ / ۹ / ۹۸

لوکس ترین شهرک ایران تخریب می شود ؟

دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری فرزانه صادق مالواجرد  در گفت و گویی اعلام کرد ، وجود تخلفاتی که از سوداگری ، رانت و قدرت فسادزا نشأت گرفته ، در صدور مجوز ساخت شهرک باستی هیلز قطعی است .

برای مشاهده از جزییات بیشتر کلیک کنید

ویدیو از شهرک باستی هیلز و قیمت های نوجومی تپه های باستی

در لینک زیر اولین ویدیو منتشر شده از صدا و سیما در شبکه پنج سیما از شهرک باستی هیلز را میبینید قیمت های نجومی ویلا در تپه های باستی از ۶۰ میلیارد تومان شروع می شود تا ۴۰۰ میلیارد تومان ادامه در ویدیو زیر

حتما ببینید : اولین ویدیو منتشر شده در صدا و سیما از شهرک باستی هیلز

۸ / ۵ / ۹۸

رسیدگی به پرونده ” باستی هیلز ” در شعبه ویژه

غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری در هشتم مرداد ۹۸ در رابطه با اینکه آیا قوه قضاییه برای ورود به موضوع ساخت و سازها در شهرک باستی هیلز لواسان و علت ایجاد این شهرک و بررسی اینکه پول های هنگفت برای ساخت این ویلاها از چه جایی آمده است، اقدام می کند ؟ گفت : در موضوع ساخت و ساز های لواسانات برخی موضوعات از جمله باستی هیلز از همان ابتدا ، ریاست محترم قوه قضاییه دستور اعزام هیئتی جهت بررسی را دادند .  گزارشی تهیه شده و تقدیم ریاست قوه شد . ایشان دستور دادند در این موضوع من القبل الی البعد  فرآیندهای اداری، اجرایی و قضایی بررسی شود .

سخنگوی قوه قضاییه در ادامه افزود : شعبه ویژه‌ای در دادسرای تهران تعیین شده تا به این موضوع رسیدگی کند و حتی پرونده های مشابه نیز مجددا بررسی خواهند شد . در مورد تغییر کاربری ، فرآیند واگذاری و امثالهم هم در گزارش مطالبی آمده که شعبه ویژه نسبت به این مسائل رسیدگی خواهد کرد .

۱۸ / ۴ / ۹۸

پلمب گیت ورودی شهرک باستی هیلز

گیت ورودی شهرک باستی هیلز در ۱۸ تیر ماه سال ۹۸ با پیگیری نماز گزاران شهر لواسان و به دستور رییس حوزه قضایی این شهر بسته شد .

پلمب گیت ورودی شهرک باستی هیلز

تصاویر پلمب گیت باستی هیلز

اگر شما هم عکس و اطلاعاتی از باستی هیلز لواسان دارید٬ برای عصر شهروند ارسال کنید.

با ما همراه باشید.

آگهی های فروش ویلا در باستی هیلز لواسان

(از آگهی های فروش ویلا در باستی هیلز لواسان)

حتما بخوانید : ساخت و سازهای غیر قانونی در لواسان و اسناد ویلاهای جنجالی غیرمجاز

شهرک باستی کجاست؟

لوسان را باید پایتخت جدید لاکچری گرد های تهرانی دانست. جایی که خرید و فروش زمین و مستغلات در انجا با نرخ های سرسام آوری در چند سال اخیر انجام شده و پرونده ساخت و ساز های غیر قانونی آن٬ حتی به پارلمان ملت و شورای شهر تهران رسیده است. شهرک باستی٬ یکی از محلات پرجمعیت لواسان بوده و از مقصد های اقامتی و گردشگری لوکس استان تهران محسوب می شود. این مکان٬ نزدیک محله شورکاب٬ توک مزرعه و احمد آباد است .

لاکچری ترین شهرک لواسان٬ مدتی است که در کانون توجه رسانه های داخلی و بین المللی قرار گرفته است. ساخت و ساز های لوکس با معماری و طراحی باور نکردنی که بعضی آن را همردیف خانه های سلبریتی های هالیوود در منطقه مرفه نشین بورلی هیلز کالیفرنیا می دانند٬ سبب شده تا این منطقه لواسان٬ شهرت جهانی پیدا کند. مسائلی که پیرامون شهرک ویلایی ثروتمند نشین باست هیلز٬ در شبکه های اجتماعی منتشر شده است٬ نشان می دهد که تغییر کاربری زمین در این منطقه به قصد ساخت ویلا های سوپر لوکس دوبلکس٬ کار سختی نیست.

شهرک باستی هیلز مثل شهرک کلاک٬ خارج از محدوده شهری لواسان ساخته شده است و آن را باید مصداقی از ساخت و ساز غیر قانونی در استان تهران در دهه نود خورشیدی دانست. در شهرک کلاک هم ۱ میلیون متر مربع زمین٬ تغییر کاربری پیدا می کند و یک شبه٬ قیمتش ده ها برابر می شود.

حتما بخوانید: سیده فاطمه حسینی و همه حاشیه هایش از مجلس تا جنجال های سکه و لواسان

مستند دیدنی شهرک باستی هیلز لواسان

در مستندی که به این منظور تولید شده است و در برنامه شهرداد یک تلویزیون اینترنتی٬ پخش شد٬ ویلا هایی را در باستی هیلز لواسان مشاهده می کنیم که عنوان: BASTI HILLS روی آن ها درج شده و اکثرا با گارد و زنجیر و سگ های نگهبان٬ محافظت می شود.  این شهرک٬ دارای نگهبانی اختصاصی بوده و برای ورود مثل شهرک های مرفه نشین ها در نمک آبرود٬ باید مجوز ورود دریافت کرد.

طبق اطلاعاتی که این مستند نشان می دهد٬ ورود به شهرک باستی هیلز لواسان٬ تحت تدابیر امنیتی و حفاظتی قرار دارد و برای ورود به این لوکیشن لوکس٬ بایستی اجازه گرفت. این اجازه باید از طریق یکی از اهالی صادر شود تا مجوز ورود به این منطقه توسط نگهبانی صادر شود. در این مستند گفته می شود که علی انصاری٬ از سهامداران بازار مبل ایران و ایران مال و بازار موبایل و غیره٬ در این منطقه سکونت دارد.

ویلا های چند هزار متری که در این محدوده تهران ساخته شده است٬ هر یک مالکانی به نام و سرشناس دارد. از دختر فلان وزیر و نماینده و سردار گرفته  تا سرمایه دار های شناخته شده پایتخت و ایران که مجتمع های سوپر لوکس این روزهای پایتخت متعلق به آنهاست. برای آشنایی با مالکان و صاحبان ویلاهای سوپر لوکس تهران از ده ونک تا لواسان به تلگرام آوانت٬ تلویزیون اینترنتی مراجعه کنید.

در این مستند گفته می شود که زمینی که این شهرک در آن ساخته شده است٬ خصوصی بوده و در آن ساخت و ساز انجام شده است. لذا ورود به این زمین وسیع٬ مصداق ورود به ملک شخصی محسوب می شود. ادعایی که به نظر نمی رسد با واقعیت٬ همخوانی داشته باشد.

نوید مطهری اصل صاحب زمینی به وسعت ۱۲۲ هزار متر مربع در لواسان

(تصویری از اینستاگرام نوید مطهری اصل٬ فرزند ارشد غلام حسین مطهری اصل٬ صاحب زمینی به وسعت ۱۲۲ هزار متر مربع در لواسان که شهرک باستی هیلز را سبب شد)

سلفی پسر در کنار پدر

(سلفی پسر در کنار پدر)

از ساکنان باستی هیلز لواسان را در پیست اسکی خور

(یکی از ساکنان باستی هیلز لواسان را در پیست اسکی خور مشاهده می کنید)

اضافه بنا٬ اضافه طبقات و موضوعات کمیسیون ماده ۱۰۰، کلید واژه هایی است که در موضوع لواسان استان تهران در سال های اخیر شنیده می شود و به نظر می رسد که نقض قانون شهرداری ها در این منطقه خوش آب و هوا٬ کار سختی نیست. موضوعی که حتی با واکنش امام جمعه لواسانات و کمیسیون ماده صد نیز همراه شده است.

ساخت و ساز های عجیب خارج از محدوده قانونی از حاشیه ۱۰۰ تا دامنه کوه. در باستی هیلز که بالا ترین نقطه لواسان محسوب می شود٬ در دامنه کوه٬ وبلا هایی سوپر لوکس با معماری باور نکردنی ساخته شده است و با دیوار هایی که کوه را منقطع کرده است٬ محصور شده و به نوعی مصداق کوه خواری محسوب می شود.

طرح جامع و توسعه لواسان٬ مشخص نیست که این شهرک سازی لوکس را تایید می کند یا خیر. حجت الاسلام لواسانی٬ امام جمعه لواسان معتقد است که باستی هیلز لواسان٬ مصداق اشرافی گری مدرن در پایتخت است. این شهرک٬ خارج از محدوده شهری بوده و با کش و قوس چند ساله٬ سازندگان به این نقطه رفته و ساخت و ساز های لوکس را دامن زدند.

داستان یک توافق نامه جنجالی

۲۳ خرداد ماه سال ۱۳۸۰ توافق نامه ای یک صفحه ای روی سربرگ شهرداری لواسان به شماره ۶۶۶۳ چاپ می شود که توافقی بین شهرداری لواسان و مالکان پلاک ثبتی ۲ فرعی از ۱۶ اصلی واقع در باستی لواسان است. در بالای این توافق نامه آمده است که اجرای آن منوط به صدور مجوز شورای اسلامی شهر لواسان خواهد بود.  مالک این زمین٬ غلام حسین مطهری اصل است که صاحب زمینی به وسعت یک صد و بیست و هشت هزار و دویست و بیست و دو متر مربع بوده و ۲۲ هزار متر مربع نیز اصلاحی دارد.

مستند دیدنی شهرک باستی هیلز لواسان

در این توافق نامه ذکر شده است که نوع کاربری پلاک فوق الذکر طبق طرح مصوب شهر٬ قسمتی ویژه باغداری و قسمتی که ضلع شرقی آن جنگل کاری است٬ به ضلع غربی منتقل گردیده است.

در توافق نامه آمده است که مالک از شهرداری درخواست می کند که مجوز تفکیک ۵۰ قطعه ۳ هزار متری را صادر کرده و برای  هر قطعه تفکیک شده٬ مجوز ساخت صادر کند. در بخش «ج» این توافق نامه که مربوط به تعهدات مالک در قبال شهرداری لواسان است آمده که واگذاری شش دانگ سند مالکیت پلاک ثبتی ۸۹ فرعی از ۱۳ اصلی به مساحت ۸۵۹۰ متر مربع بابت قسمتی از ۵۰ درصد سهم تفکیکی به شهرداری بدون اخذ هر گونه وجهی خواهد بود و بابت خدمات دیگر شهرداری٬ ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از طرف مالک پرداخت می شود که بابت کمک به اجرای طرح های عمرانی شهرداری لواسان است.

این توافق٬ پس از امضا بین شهردار لواسان و غلام حسین مطهری اصل٬ همان روز به تایید شورای شهر لواسان می رسد. در نامه تاییدیه شورای شهر لواسان آمده است که توافق نامه بین شهرداری لواسان و مالک پلاک ثبتی شماره ۳ فرعی از ۱۶ اصلی با مشخصات فوق الذکر٬ مورد تایید است. این شورا با توافق نامه مذکور با رعایت سایر ضوابط و مقررات٬ موافقت دارد. سید جواد میربابایی٬ رییس شورای اسلامی شهر لواسان در بیست و دوم خرداد ماه سال هشتاد این تاییدیه را امضا می کند.

اعتراض محیط زیست و رای دیوان عدالت اداری

اعتراض های سازمان حفاظت محیط زیست ادامه پیدا می کند. شعبه سوم تجدید نظر دیوان عدالت اداری٬ کلاسه پرونده شماره ۹۲۰۴۸۷/۳ت با خواندگی: نوید توفیقی با وکالت علی بغدادی را بررسی می کند. در شکایت محیط زیست آمده بود که شهرداری لواسان بدون اخذ استعلام از محیط زیست و اخذ نظر کمیسیون ماده ۵ شورای عالی شهرسازی٬ نسبت به صدور پروانه احداث و تغییر کاربری٬ اقدام کرده و بنای احداثی در پهنه سبز و باز با توجه به مصوبه شورای عالی امنیت ملی٬ ممنوع است.

در رای تجدید نظر آمده بود که شهرداری لواسان به موجب دادخواست نسبت به دادنامه صادر از شعبه ۲۹ دیوان عدالت اداری به شماره ۹۰۲۹۰۱۹۶ مورخ ۱۴ مهر ماه سال ۱۳۹۲ اعتراض نکرده و در نتیجه رای صادره مبنی بر الزام شهرداری بر افزایش بنای ساختمانی در ۶۰ درصد پلاک ثبتی شماره ۱۶/۳۳۳ منطقه  ۱۲ باستی لواسان قطعی شده است.

از طرفی٬ اعتراض سازمان محیط زیست تهران٬ به دادنامه یاد شده٬ از حیث ابطال نامه شماره ۱۰۲/۹۱/۴۲۲۹ آن سازمان است. به این توضیح که شعبه ۲۹ دیوان عدالت اداری٬ ضمن نقض نامه سازمان محیط زیست٬ حکم به الزام شهرداری لواسان به افزایش بنای ساختمانی در پلاک موصوف صادر می کند.

لذا٬ تجدید نظر خواهی سازمان محیط زیست با توجه به صدور پروانه ساختمانی اولیه از سوی شهرداری و قطعی بودن رای صادره و الزام شهرداری به صدور پروانه مبنی بر افزایش بنا به شرح مذکور و نظر کارشناسی مستندا به ماده قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری مصوب ۱۳۹۲ رد می گردد و رای صادره قطعی است. مرتضی عاشوری هم به عنوان مستشار شعبه سوم تجدید نظر دیوان عدالت اداری٬ رای را امضا می کند.

لذا٬ شکایت سازمان محیط زیست تهران از این توافق نامه٬ ره به جایی نمی برد و از سال ۱۳۹۰ پروانه ساخت ویلا ها صادر می شود. پروانه ویلا به شماره ۲۱۲ مربوط به شماره پرونده ۱۰۱۲ از جمله پروانه هایی است که برای غلامحسین مطهری اصل صادر شد. این پروانه ۱۴ خرداد ماه سال ۹۰ برای این فرد صادر شد. برخی از پروانه ها که تخلف کرده بودند٬ جرایم ماده ۱۰۰ را هم پرداخت کردند و از سال ۹۱ به بعد نیز پایان کار ها به دست مالکان ثروتمند می رسد.

مالکان شهرک باستی هیلز

علی انصاری٬ یکی از مالکان سوپر میلیاردر ویلا های باستی هیلز است که ۲۸۵۰ متر مربع اضافه بنا داشته و ۱۳۷۹ متر دیوار کشی غیر مجاز. کمیسیون ماده ۱۰۰ نیز ضرورت تخریب دیوار را تشخیص نداده است و حکم بر: عدم نیاز تخریب اعیان های احداثی به جهت عدم مغایرت با اصول شهرسازی٬ داده و جریمه ای بالغ بر ۳۰ میلیارد و ۵۱۳ میلیون ریال از علی انصاری٬ مالک بازار موبایل و مبل ایران دریافت می کند و تراژدی ساخت و ساز غیر قانونی٬ فیصله پیدا می کند.

حتما بخوانید: همه چیز درباره تخلفات بزرگ ایران مال

مالک شهرک باستی هیلز ٬ غلام حسین مطهری اصل است که مالک و سهامدار اصلی شرکت نوید زر شیمی  است و از فعالان اتاق بازرگانی٬ صنایع٬ معادن و کشاورزی استان تهران. او اکنون مالک بزرگ ترین و لوکس ترین شهرک ویلایی لواسان بوده و یکی از سوپر میلیاردر های جدید ایران در سال های پایانی دهه نود هجری خورشیدی است. دهه ای است که به دهه سوپر میلیاردر های جوان تهرانی نامیده می شود.

مالکان شهرک باستی هیلز

طبق روزنامه رسمی شماره ۲۰۱۳۹ مورخ ۸ اردیبهشت سال ۱۳۹۲ شرکت بازرگانی نوید زرشیمی (سهامی خاص) به شماره ثبت ۳۱۹۵۶۸ اسامی هیات مدیره خود را به مدت ۲ سال به شرح زیر اعلام کرد.

  • غلام حسین مطهری اصل با کد ملی ۰۰۳۲۷۰۴۷۷۱ (ییس هیات مدیره)
  • حمید مطهری اصل با کد ملی ۰۰۴۲۷۳۱۲۳۲ (نایب رییس هیات مدیره)
  • شرکت صنعتی نوید زرشیمی با شناسه ملی ۱۰۱۰۱۹۹۰۶۲۲ به نمایندگی علی اصغر حمیدی
  • محمد حیدری با کد ملی ۰۵۵۸۹۰۰۵۷۷ (مدیرعامل)

آقای مطهری و یکی از فرزندانش حمید٬ عضو هیات مدیره شرکت بوده و شرکت نوید زرشیمی که به افتخار پسرش (نوید) به این نام شناخته می شود نیز عضو دیگر هیات مدیره می باشد.

مالکان سوپر میلیاردر ویلا های باستی هیلز

طبق روزنامه رسمی به شماره ۱۸۵۸۷ مورخ ۳۰ آذر ماه سال ۱۳۸۷ شرکت پتروشیمی امیرکبیر (سهامی عام)٬ غلام حسین مطهری اصل به نمایندگی شرکت نوید زرشیمی به سمت رییس هیات مدیره انتخاب می شود.

داستان باستی هیلز

(تصویری از تغییرات اساسنامه شرکت نوید زر شیمی در فاصله سالهای ۹۶ تا ۹۷)

روزنامه دنیای اقتصاد در ۱۵ اکتبر ۲۰۱۳ میلادی در مقاله ای با تیتر: ژنرال های تدبیر و امید به اتاق بازرگانی آمدند٬ از غلامحسین مطهری اصل که ریاست هیات مدیره وقت شرکت نوید زرشیمی را بر عهده داشت٬ به عنوان یکی از  این ژنرال ها نام برد. شرکت نوید زرشیمی آقای غلام حسین مطهری اصل٬ نخستین واحد خصوصی تولید پروپیلن ایران است.

حتما بخوانید: همه چیز درباره مهدی جهانگیری و بانک گردشگری و سمگا

داستان باستی هیلز به این زودی ها تمام نمی شود. همان طور که داستان مهدی جهانگیری ها٬ بابک زنجانی ها٬ رفیق دوست ها و علی انصاری و ۳۳ اختلاسگر پرونده بانک سرمایه٬ به این زودهای تمام شدنی نیست.

هر دم از این باغ بری می رسد . . .

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=34081

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 28در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۸
  1. همچنین صاحب پاساژ سانا واقع در فرمانیه اندرزگو و همچنین برج کامرانیه ،برج نیاوران که هرکدام در همان محل بلندترین سازه میباشدودر صنعت پولشویی با کشور انگلیس سابقه طولانی داردوبرادرایشان هم به نام غ م ا مالک کارخانه ریسندگی و بافندگی املش و همچنین تنها کارخانه ذوب آهن خصوصی ایران به نام فولاد پاسارگاد و معادن سنگ آهن در استان فارس و منطقه حفاظت شده ملی بهرام گور هم با همکاری آقای ن ،مهندس س معاون ایشان و خانم م ا به ایشان واگذار گردیده است !

    • ببینم اینا میتونن ی جان پناه در روز قیامت برا خودشون و بچه هاشون جور کنن چون وقتی کاخ می‌سازیم باید هزاران کوخ رو خراب کنی تا بتونی بسازی

  2. همه اینها شطحیاتند، خونخواریها
    ضمنا دیوار هفت متری در زمان انفجار خمپاره خطرش بیشتره.
    اکر کسی خمپاره داره نیتونه خواب از چشم بدزده.
    لعنت بر ادم های بی خدا
    مرگ بر حق مردم خورها

  3. شنیده بودیم ممنوعیت ورودش را برداشتن دیروز رفتیم بازم نگهبان داشت و اجازه ورود نداد.

  4. با سلام ایا کسی هست که بگوید این مقدار پول از کجا می ایدوآیا در مملکتی که در سیستان ، خوزستان ، کردستان وخیلی جاهای دیگر مردم در فقر وفلاکت زندگی میکنند چطور این همه ثروت در دست جمعی از تهران نشین ها جمع شده است چه کرده اند که لایق این همه امکانات هستند به نظر میرسد کرد ها ، لر ها و بلوچ ها که اصیل ترین ونجیب ترین مردم این سرزمین هستند بصورت عمدی در فقر وفلاکت نگاه داشته شده اند وعده ای غارت گر بیگانه پرست مشغول چپاول اموال این مملکت هستند

  5. ببینم اینا میتونن ی جان پناه در روز قیامت برا خودشون و بچه هاشون جور کنن چون وقتی کاخ می‌سازیم باید هزاران کوخ رو خراب کنی تا بتونی بسازی

  6. در اصفهان هم جایی هست به نام قلعه سرشیر که مثل باستی هیلز و تحت عناوین احیای بافت تاریخی و… تبدیل به ویلاهای میلیاردی شده است.

  7. شهرک کلاک و باستی هیلز بصورت نگینی بر روی تپه ای اشرافی شده اند که توسط یک مشت دزد و مال مردم خور بیشرف با ثروتهای میلیاردی بنا شده و ملت ایران پای تپه نشسه و نظاره گر زندگی اشرافی هستند که جز حسرت و حسد و غصه چیزی نصیبشان نمیشود. خاک بر سر قوانینی که اجازه بده این شهرک ها بنا شه و با دست خودش آبروی چندین ساله خودشو ببره و لکه ننگینی در تاریخ و در دل ملت ایران برای خود بسازه. . شهرک ها باید تعطیل صاحبانشان اعدام فرزندانشان ممنوع المعامله و مسببین آن ها روانه زندان شوند.

  8. مسببین اعدام فرزندان ممنوع المعامله و صاحبان روانه زندان تا داغ ننگی برای دولت و حکومت نماند.

  9. ایشالا یه روزی معلوم میشه این پولای کثیف از کجا اومده و این مالکین باید جواب بدن … به یمن حضور ریاست محترم قوه قضائیه جناب آقای رییسی…..اندکی صبر سحر نزدیک است …..
    باد آورده رو باد میبره همیشه …مطمئنم

  10. صد رحمت به قدیم

  11. حالا مگه مال کسی رو خوردن پول دادن زمین خریدن و ساختنش بهتر از اینه که بعضی ادارات به زور میان غصب میکنن صاحب زمین هم هیچ کاری نمیتونه بکنه و به چندرغاز راضیش میکنن البته زورکی !!!!

  12. من اطلاعات مهمی دارم . دونفر تو باستی باد معده دادن ! از باد معده اون دو نفر دود طلا بلند شده ! بزید بابا جمعش کنید ! برید راجب اقا خاوری و بابک زنجانی مطلب بنویسید که هنوز تکلیفشون معلوم نیست ! نه چهارتا خونه لاکچری که اصلا در این حد نیست که راجبش مقاله نوشت

  13. توی فیلم ها همیشه کسانی که خلاف کار بودن یا حق اینو اوننو می خوردن ثروتمن و پولدار بودن . اما حضرت سلیمان و حضرت علی و خیلی از پیر امامان هم کاخ و ویلا های بزرگ اون زمانو داشتن . آیا اونها خلاف کار بودن ؟ نه . پس همه ی کسانی که پولدار و ثروتمند هستن آدم بدی نیستند و از بچگی یا گذشته های خودشون تصور چنین خونه ها و مقاطعیو داشتن که در بزرگسالی بهش رسیدن . پس اگه یه روز دیدین یکی بیلیاردره و صدتا ملک توی بهترین و لوکس ترین منطقه های شهر رو داره لعنتش تکنین و بهش مرگ نفرستین . اگر شما ها مثل اون صاحب این همه مال و ثروت نیستین یا نخواستین اگرم خواستین با آه و ناله در خواست کردین و هیچ تلاشی برای به دست اوردن خواست هاتون نکردین . پس بیاین تلاش ها و تفکرات بزرگ رو جایگزین تصورات کوچیک و فقیر کنیم و بزرگ فکر کنیم .

  14. هر که را خوابگه آخر مشتی خاک است
    گو چه حاجت که به افلاک کشی ایوان را

  15. نوش جونشون بترکه چشم حسودا

  16. سلام
    واقعا اینهمه اعتراض که برایچی ساختن ،چقدررر لاکچری ساختن برای چیه!!!؟؟؟؟
    واقعا ما هربلایی سرمون بیاد حقمونه اخه برایچی نسازن مگه بده
    چرا نمیگید ایشالا کل ایران باستی هیلز بشه چرا اینو نمیگین اخه چرا انقدر تنگ نظر هستین
    بابا همین حرفارو زدین که این دولت هم هیچ جارو اباد نکرده و نمیکنه
    خب چرا باید یک نیاوران داشته باشیم چرا باید یک سعادت اباد و یا باستی داشته باشیم !!!چرا؟؟
    در حالی که کلی بیابون توی همین حومه تهران هستش و میشه عین باستی ساختش ولی ملت ما همگی باید توی اپارتمان های ۵طبقه مثل یک بقچه زندگی کنن و سر جای پارک دعوا کنن!!!بس کنید وقتی شما مردم عادی اینو بگید بهانه خوبی میشه که دیگر اباد نشه هیچ جا
    به امید روزی که همه جای ایران باستی هیلز بشه!
    امین

  17. خدا لعنت کند کسانی را که شعار خصوصی سازی می دهند و خواسته یا نا خواسته تیشه به ریشه اسلام می زنند و خدا لعنت کند ریاکاران که به ظاهر خیلی حرام و حلال جدا می کنند اما در باطن گرگند چرا کسی که در دیوان این حکم را داده الان نباید محاکمه شود یقینا زد وبند کردند و باید جواب پس بدهند و این ویلا ها هم همه از حق و تلاش وزجر و خون این ملت است که این آقایان با رانت خواری و کلا هبرداری و حرامخواری درست کرده اند نه با حلال خوری

  18. بابا چرا همه چی رو قاطی می کنین حضرت علی علیه السلام کی پولدار بود چرا ایشون رو که تقسیم کننده بهشت و دوزخند و دنیا رو از آب بینی شتر کوچکتر می بینند با حضرت سلیمانی که به خاطر اینکه از خدا چنان ثروتی رو خواست آخرین نفر وارد بهشت میشه رو با هم مقایسه می کنین. چرا اینقد خودتون رو توجیه می کنین؟ به کجا چنین شتابان؟ چقد عوام فریبی؟ حداقل از حضرت علی علیه السلام واسه توجیه خودتون مایه نگذارید لطفا

  19. شاه ادم بدی بود ولی ما از همچون کارا از اون ندیدیم کدوم وزیر و رییسش از همچون کاخها داشت باید حلالیت بطلبیم ببخش پدر

  20. داشتن ثروت و مکنت در در حیات خوبه ولی بهتر از همه اینا اینه که نام نیک از خود بر جای گذاشتن وگرنه همه با هم میرن تو یک و نیم متر جا برای خواب ابدی

  21. دلم برای جوونایی میسوزه که کار ندارن تا پولی در بیارن ازدواج کنن از همه بدتر جوونایی که شهید شدن تا اسلام واقعی ومحمدی ایجاد بشه و الا نمیدونم فرزندانم را چه جور قانع کنم کهاسلام واقعی ای نیست ای مسولان نظام ایا مردین که هر کی میادو میتونه اینجوری بچاپه وبه ریشمون بخنده واقعا اون روحیه انقلابی کجا رفته بابا یه کاری بکنید یعنی عرضه نداریناین از خدا بی خبرارو به سزای اعماشون برسونید فرق شما بارژیم سابق پس چیه اقلا اونا دم از اسلام نمیزدن والا ای خیانت بزرگی به اسلامه من وظیفم بود به عنوان یه نیمچه مسلمون نظرمو بگم ما به خون شهدا مخصوصا شهید سردار سلیمانی عزیز مدیونیم

  22. من اصلا قصد طرفداری از این افراد را ندارم فقط روی سخنم به مسئولینیست که خانه های مسکن مهر را بدون هیچ سلیقه ای به صورت برج و قوطی کبریت میسازند و به مردم تحویل میدهند در حالیکه وقت آن رسیده که در همه جای کشور خصوصا مناطق کم آب که ساکنان آن احتیاج به زیبافضاسازی بیشتری دارند چنین شهرکهای رویایی بسازند و با قیمت عادلانه به مردم عرضه کنند که هم نزد خدا اجر و پاداش دارند و هم کشور کوهستانی ما رویایی تر میشود.برج سازی و عمودی نشینی بدترین سبک زندگیست که متاسفانه و متاسفانه از کشورهای (نامتمدن) به کشور عزیز ما سرایت کرده و موجب سلب شادی شده.

  23. مال مردم خوردن و دزدی و کلاه برداری راه و روش داره که شماها هم اگر بلد بودید مطمئن باشید انجام میدادید
    والا ماها خودمون نمیدونیم چیکار کنیم فقط میایم چرت وپرت مینویسیم…
    و چقدر بیکارید شماها که میاید زیر این عکس ها کامنت میذارید…
    طرف رفته اونجا راه ندادن حالا همه جا رو ازت گرفتن که تو فقط باید وارد باستی هیلز بشی؟؟؟
    اونجا چه غلطی میخوای بکنی نه ویلا داری نه جای برای تو هست… ببین چقد بیکاری که رفتی اونجا راه ندادن بری تو…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .