13

محرمانه‌های مهران مدیری : از لمس مار و شیر تا پشت صحنه سریال‌ها

  • کد خبر : 14793
  • 20 اردیبهشت 1398 - 12:42
محرمانه‌های مهران مدیری : از لمس مار و شیر تا پشت صحنه سریال‌ها

بیوگرافی مهران مدیری مهران مدیری ٬ هنرپیشه و کارگردان ژانر طنز سینما و تلویزیون ایران٬ متولد ۱۸ فروردین ۱۳۴۶ در تهران است و همسرش فریبا متخصص نیست و دو فرزند به نام فرهاد و شهرزاد دارد. همسر مهران مدیری ٬ دانش‌آموخته هنر و ادبیات بوده و در حوزه سینما فعالیتی ندارد. مهران مدیری در برنامه […]

بیوگرافی مهران مدیری

مهران مدیری ٬ هنرپیشه و کارگردان ژانر طنز سینما و تلویزیون ایران٬ متولد ۱۸ فروردین ۱۳۴۶ در تهران است و همسرش فریبا متخصص نیست و دو فرزند به نام فرهاد و شهرزاد دارد. همسر مهران مدیری ٬ دانش‌آموخته هنر و ادبیات بوده و در حوزه سینما فعالیتی ندارد. مهران مدیری در برنامه دورهمی شبکه نسیم رسما اعلام کرد که اینستاگرام ندارد. اما این صفحه در اینستاگرام به نوعی صفحه غیر رسمی نزدیک به آقا مهران محسوب می شود. مهران مدیری سیگاری است اما سید نیست. مهران مدیری اهل تهران است و اراکی محسوب نمی شود. مهران مدیری یک مار پیتون غول پیکر دارد و ۱۱ سال است آن را نگهداری می کند. او به آفریقای جنوبی رفت و داخل قفس شیر٬ با شیر ها بازی کرد.

او در یک دهه اخیر به طراحی صحنه و لباس و خوانندگی هم روی آورده و چند کنسرت در تهران و مراکز استان ها برگزار کرد. او را یک شخصیت پرداز توانمند و کارگردان موفق سریال های طنز تلویزیون ایران پس از انقلاب می دانند که با مجموعه های خاطره انگیزی چون: ساعت خوش٬ پاورچین٬ جنگ هفتاد و هفت٬ پلاک ۱۴ ٬ نقطه چین و شب های برره٬  میلیون ها ایرانی را با اصطلاحات رایج در این سریال ها خنداند و همچنان در بین مردم رواج دارد.

برای آشنایی با مهران مدیری و مروری بر کارهای نوستالژیکش در تلویزیون و سینمای ایران این گفتار را تا انتها مطالعه  کنید و با موضوعات جالبی أشنا شوید.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید : سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر ۹۷

داستان مهران مدیری

داستان مهران مدیری

مهران مدیری اگر چه بچه جنوب تهران است اما از اصلاحات کاشانی و اراکی در سریال های تلویزیونی طنز خود زیاد استفاده کرده و به نظر می رسد که یک ایرانگرد حرفه ای باشد. با شب های برره توانست محیطی را خلق کند و اصطلاحات را در ادبیات گفتاری عامه وارد کند که هم چنان کاربرد داشته و مردم در مکالمات غیر رسمی بعضا استفاده می کنند. مهران مدیری فردی خوش ذوق و خلاق است و بنا به اظهارات عوامل سریال هایی که او در ۲۰ سال اخیر تولید کرده است٬ تهیه کننده و کارگردانی سخت گیر اما انرژی مثبت و پشتیبان بوده و همکاری طولانی مدتش با تیم خاصی از بازیگران و نویسندگان و صدابرداران و فیلمبرداران نشان می دهد که او به قول و تعهد خود همواره وفادار مانده است.

بیوگرافی مهران مدیری

او آخرین فرزند یک خانواده بوده و سه برادر دارد که از خودش بزرگ تر است و خواهری ندارد. از شانزده سالگی یعنی اوایل دهه شصت شمسی با تئاتر آشنا شد و هشت سال بعد وارد رادیو شد. گویندگی در رادیو تا سال ۱۳۷۴  سبب شد تا وی با کار تخصصی رادیو آشنا شده و با استاد داریوش کاردان٬ نویسنده و طنز پرداز قهار تلویزیون و رادیو آشنا شود. استاد کاردان که با شخصیت استاد خورناس در رادیو سال های اخیر و برنامه صندلی داغ شناخته می شود٬ نخستین برنامه طنز تلویزیونی خود را در سال ۱۳۷۲  با مهران مدیری ساخت. اگر چه او در مدتی که هنوز وارد همکاری جدی با تلویزیون نشده بود در تئاترهایی چون تلگراف٬ آرسنال٬ پانسیون٬ هملت و کیسه بوکس روی استیج رفت.

نخستین طنز تلویزیونی مهران مدیری

مجموعه تلویزیونی طنز نوروز ۷۲ سبب شد که بینندگان تلویزیونی با آیتم های کوتاه جذاب و خنده دار و بعضا موزیکال وی آشنا شده و بستر برای دریافت سفارش های بیش تر تلویزیون فراهم شود. سریال پرواز ۵۷ که در دهه فجر بهمن سال ۱۳۷۲ پخش شد نخستین تجربه کارگردانی انحصاری مهران مدیری در تلویزیون بود. از این سریال٬ به عنوان نقطه عطفی در برنامه های طنز تلویزیون پس از انقلاب یاد می کنند. نصرالله رادش از طریق  این برنامه وارد سینما و تلویزیون ایران شد.

 کیک تولد ۵۱ سالگی مهران مدیری

(تصویری از کیک تولد ۵۱ سالگی این کارگردان ژانر طنز )

مهران مدیری و سریال هیولا

همکاری مهران مدیری با برادران قاسم خانی

جدید ترین کاری که مهران مدیری در سال ۹۷ کار ساخت آن را با همکاری پیمان قاسم خانی٬ همسر سابق بهاره رهنما و طنز پرداز قهار سینما و تلویزیون ایران آغاز کرده است٬ مجموعه ۱۵ قسمتی به نام هیولا است و با بازی هنرپیشه هایی چون فرهاد اصلانی همراه شده است.

مهران مدیری در پشت صحنه فیلم هیولا

( جناب کارگردان و میرطاهر مظلومی در پشت صحنه سریال هیولا)

البته شایعه شده بود که مهران مدیری قصد ساخت شب های برره ۲ را دارد. اما هیولا٬ خبر صحیح تری است که این روزها از خیمه مهران خان و عواملش به گوش می رسد. گویا اسفند ۹۷ بخش اول این سریال در شبکه خانگی توزیع خواهد شد. فیلم برداری این مجموعه تلویزیونی از ۱۷ آذر  شروع شده و احتمالا نوروز ۹۸ مهمان خانه های ایرانیان باشد. شرکت اول مارکت که اسپانسر دورهمی و فیلم  ساعت ۵ عصر مهران مدیری بود نیز در این اثر٬ سرمایه گذار طرح است. از حمید و مجید آقا گلیان که با شرکت گلیان تصویر٬ اسپانسری برخی از کارهای او را در دهه هشتاد هجری شسمی بر عهده داشت٬ خبر نیست و تهیه کننده هیولا٬ سید مصطفی احمدی است.

مهران مدیری در کنار پیمان قاسم خانی

بازیگران این مجموعه را اشخاص چون: مهران مدیری ٫ شبنم مقدمی٬ فرهاد اصلانی٬ گوهر خیراندیش٬ شیلا خدادا٬ سیما تیر انداز٬ میرطاهر مظلومی٬ نیما شعبان نژاد و بسیاری از شخصیت های سینمایی و تئاتری سرشناس تشکیل می دهند. احتمالا هیولا مهران مدیری را باید یک سورپرایز دیدنی از وی پس از سال ها دانست. کمدی جذابی که تلاش دارد تا بار دیگر خلاقیت پیمان خان قاسم خانی (نویسنده سناریو فیلم سینمایی نوستالژیک مارمولک) را به رخ رقبانش بکشاند.

توضیحات مهران مدیری درباره سریال هیولا

(توضیحات مکتوب این کارگردان ژانر طنز درباره سریال هیولا که به گفته خودش یک شاهکار است)

مهران مدیری و ساعت خوش

برنامه ساعت خوش یکی از نوسالژیک ترین برنامه های طنز رسانه ملی در دهه هفتاد است.  مهران مدیری با ساعت خوش توانست بازیگران نه چندان معروفی را به سینما و تلویزیون ایران معرفی کند و شامل قطعات طنز کوتاه چند دقیقه ای بود که دو هفته یک بار پخش می شد.

مهران مدیری و قهوه  تلخ

قهوه تلخ مهران مدیری را باید موفق ترین سریال شبکه خانگی در ژانر طنز در دهه هشتاد دانست. درسال ۱۳۸۹ این سریال طوفانی به پا کرد که چند سال بعد سریال دراماتیک شهرزاد استاد فتحی به پا کرد و فروش میلیونی را تجربه  نمود. داستان قهوه  تلخ٬ داستان یک استاد تاریخ به نام نیما زند است که از تدریس تاریخ در ایران نا امید می شود و قصد سفر  به خارج را دارد که ناگهان با دختری آشنا شده و به پیشنهاد وی به کاخی می رود که با نوشیدن یک قهوه قجری٬ وارد لوکیشنی عجیب با آدم های عجیب و غریب و جذاب می شود که حتما داستانش را دنبال کرده اید!. . . . .

مهران مدیری و بمب خنده

اواخر سال ۱۳۸۹ بود که ویدیویی از مهران مدیری منتشر شد که معلوم نبود او آن را برای چه شبکه ایی و چه مجموعه ای ساخته است. او در این ویدیو به تقلید مجری های شبکه های تلویزیونی ماهواره ای ضد ایران می پردازد که چگونه از هر راهی برای درآمد استفاده می کنند.

کلمه بی ناموس مهران مدیری در این ویدیو طرفداران زیادی پیدا کرد و بارها مشاهده شد. موضوعی که سبب شد تا بعدا به خاطر این استقبال غیر رسمی٬ آقای کارگردان مجموعه شوخی کردم را بسازد.

مهران مدیری و شوخی کردم

سال  ۱۳۹۲ بود که مهران مدیری مجموعه شوخی  کردم را ساخت و در شبکه های خانگی توزیع شد.  اگر چه موضوعات جالبی را دنبال می کرد اما نتوانست در آن سال ها که با سال  های پایانی دولت محمود احمدی نژاد همراه شده بود٬ موفقیت چشمگیری کسب کند. آیتمی بود و هر آیتم به یک موضوع اشاره داشت که آسیب شناسی مشکلات فرهنگی و اجتماعی جامعه بود. مقولاتی که وی بعدها در مجموعه تلویزیونی دورهمی شبکه نسیم نیز دنبال کرد.

سریال شوخی  کردم مهران مدیری با بیش از شصت هنرپیشه سینما و تلویزیون همراه شده بود و خیلی شلوغ بود.

مهران مدیری و مجموعه های ناموفق!

مهران مدیری پس از اوج دهه  هفتاد و هشتاد نتوانست در مجموعه سازی تلویزیون موفق عمل  کند و با سریال های درحاشیه و اتاق عمل٬ خیلی نظر مثبت طرفدارانش را کسب نکرد. اگر  چه مخالفت های گسترده جامعه پزشکی کشور از موضوعاتی  که در سریال در حاشیه و اتاق  عمل  مطرح می  شد مثل زیر  میزی گرفتن بخش از پزشکان٬ این سریال را به حاشیه برد و در نهایت تداوم پیدا نکرد٬ اما چهارمین سریال آقای کارگردان در دهه نود نتوانست نمره عالی به نسبت سریال های دهه هشتاد و هفتاد او کسب  کند.

مهران مدیری و دورهمی

مهم ترین فعالیت تلویزیونی مهران مدیری در دهه نود شمسی را باید در برنامه دورهمی شبکه نسیم دانست. از فروردین ۱۳۹۵ آعاز شد و تا سال ۱۳۹۶ ادامه یافت. آخر هفته ها٬ مهران مدیری با یک مهمان و چند آیتم طنز٬ برنامه مهیجی را در یک استودیو بزرگ و شیک برگزار می کرد که با استقبال میلیونی هوادارانش مواجه شد. به سرعت توانست مخاطبانی خوبی جذب کند تا جایی که این برنامه را رقیب شماره ۱ برنامه پر بیننده خنداونه رامبد جوان می دانند. اگر چه دورهمی تمام شد و خنداونه و جناب خان و رامبد خان هم چنان هست.

مهران مدیری و خندوانه

حضور مهران مدیری در برنامه خندوانه

مهران مدیری به عنوان برنامه خنداونه در شبکه نسیم حاضر شد. این برنامه به مناسبت عید فطر ۹۷ روی آنتن رفت و مخاطبان بسیاری پیدا کرد. سلفی های مهران مدیری با جناب خان و صحبت های او درباره کمک میلیونی به رفتگرهای شهر تهران به صورت ناشناس٫  بازتاب  های گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشت.

مهران مدیری مهمان خندوانه

فهرست مجموعه های تلویزیونی مهران مدیری

  • سریال حمایت ها محصول ۱۳۷۱
  • سریال پندها و اندرزها- محصول ۱۳۷۱
  • سریال نوروز ۷۲- محصول ۱۳۷۲
  • سریال باغ گیلاس محصول ۱۳۷۲
  • سریال پرواز ۵۷ محصول ۱۳۷۲
  • سریال ساعت خوش محصول ۱۳۷۳
  • سریال سال خوش محصول ۱۳۷۳
  • سریال نوروز ۷۶ محصول ۱۳۷۶
  • سریال جنگ ۷۷ محصول ۱۳۷۷
  • سریال ببخشید شما محصول ۱۳۷۸
  • سریال پلاک ۱۴ محصول ۱۳۷۸
  • سریال نود شب محصول ۱۳۷۹
  • سریال طنز ۸۰ محصول ۱۳۸۰
  • سریال دردسر والدین محصول ۱۳۸۰
  • سریال پاورچین -محصول  ۱۳۸۱
  • سریال نقطه چین- محصول ۱۳۸۲
  • سریال جایزه بزرگ محصول ۱۳۸۴
  • سریال شب های برره محصول ۱۳۸۵
  • سریال باغ مظفر محصول ۱۳۸۵
  • سریال در حاشیه ۱ و ۲ سال های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۴

مهران مدیری در پشت صحنه شب های برره

(تیپ فرهاد برره در پشت صحنه سریال شب های برره که زمستان ۱۳۸۴ از  شبکه سوم سیما پخش شد)

سلفی مهران مدیری در پشت صحنه فیلم

(سلفی مهران مدیری در پشت صحنه فیلم سینمایی رحمان ۱۴۰۰)

فیلم های سینمایی مهران مدیری

مهران مدیری از سال ۱۳۷۲ تا ۱۳۹۷ در فیلم های زیر ایفای نقش کرد

  • فیلم دیگه چه خبر به کارگردانی تهمینه میلانی به عنوان دستیار طراح صحنه در سال ۱۳۷۲
  • فیلم دیدار به کارگردانی محمد رضا هنرمند به عنوان بازیگر در سال ۱۳۷۳
  • فیلم توکیو بدون توقف به کارگردانی سعید عالم زاده به عنوان بازیگر در سال ۱۳۸۱
  • فیلم همیشه پای یک زن در میان است به کارگردانی کمال تبریزی به عنوان بازیگر در سال ۱۳۸۶
  • فیلم دایره زنگی به کارگردانی پریسا بخت آور به عنوان بازیگر در سال ۱۳۸۶
  • فیلم تهران ۱۵۰۰ به کارگردانی بهرام عظیمی به عنوان صدا پیشه در سال ۱۳۹۰
  • فیلم پل چوبی به کارگردانی مهدی کرم پور به عنوان بازیگر در سال ۱۳۹۰
  • فیلم ساعت ۵ عصر به کارگردانی خودش در سال ۱۳۹۵
  • فیلم ما همه با هم هستیم به کارگردانی کمال تبریزی به عنوان بازیگر در سال ۱۳۹۷
  • فیلم رحمان ۱۴۰۰ به کارگردانی منوچهر هادی به عنوان بازیگر در سال ۱۳۹۷

مهران مدیری در نشست فیلم همه با هم هستیم

( مهران مدیری در پشت صحنه سریال ما همه با هم هستیم)

مهران مدیری در سال 68

(تصویری کم تر دیده شده از مهران مدیری در سال ۱۳۶۸)

مهران مدیری در پشت صحنه سریال شوخی کردم

( آقای کارگردان در پشت صحنه سریال شوخی کردم)

تیپ مهران مدیری در پشت صحنه

(تیپ مهران مدیری در پشت صحنه فیلم رحمان ۱۴۰۰)

ترانه های  مهران مدیری

مهران مدیری از سال ۱۳۷۲ تا ۱۳۹۶ کلیپ های ویدیویی و ترانه ها و آلبوم هایی به شرح زیر را منتشر کرده است که بعضا تیتراژ سریال هایی است که وی آن را در تلویزیون و شبکه خانگی ساخت:

  • آلبوم از روی سادگی با موسیقی بابک بیات و فردین خلعتبری سال ۱۳۷۹
  • خوانندگی تیتراژ فیلم هم نفس با موسیقی فردین خلعتبری سال ۱۳۸۲
  • خواننده تیتراژ سریال مهر و ماه با موسیقی فردین خلعتبری سال ۱۳۸۳
  • خواننده تیتراژ سریال شب های برره با موسیقی بهرام دهقانیار سال ۱۳۸۴
  • خواننده تیتراژ سریال باغ مظفر با موسیقی بهرام دهقانیار سال ۱۳۸۵
  • خواننده تک آهنگ در آلبوم دارکوب سال ۱۳۸۹
  • خواننده تیتراژ سریال قهوه تلخ با موسیقی بهرام دهقانبار سال ۱۳۸۹
  • خواننده تیتراژ برنامه دورهمی با موسیقی مهیار علیزاده سال ۱۳۹۴
  • خواننده تیتراژ سریال عزفرانی با موسیقی مهیار علیزاده سال ۱۳۹۴
  • تک آهنگ یارتویی (شعر مولانا) با موسیقی مهیار علیزاده سال ۱۳۹۶ (تقدیم به عارف لرستانی)

تیپ پایزی مهران مدیری

(تیپ کت و شلوار پاییزی مهران مدیری در کنار فرزام شکاری در جشن تندیس ۱۳۹۴ در تهران)

مهران مدیری در کنسرت شهریور

(تیپ آقای مجری/کارگردان/بازیگر…  در کنسرت اول شهریور ماه ۱۳۹۷ در برج میلاد تهران)

کنسرت مهران مدیری

( مهران مدیری و پاسخ به ابراز احساسات مخاطبان کنسرت شهریورماه برج میلاد)

مهران مدیری در پشت صحنه در حاشیه

( مهران مدیری در پشت صحنه سریال در حاشیه یک که بهار ۹۴ پخش شد)

تیپ مهران مدیری در پشت صحنه رحمان

(تیپ حاج آقا جالوسی در پشت صحنه سریال رحمان ۱۴۰۰)

مدیری در لوکیشن فیلم سینمایی رحمان

( کارگردان سریال مرد هزار چهره در لوکیشن فیلم سینمایی رحمان ۱۴۰۰ در ۱۴ شهریور ماه ۱۳۹۷)

مهران مدیری در کنسرت ۳۱ مرداد

(تیپ مهران مدیری در کنسرت ۳۱  مرداد برج میلاد تهران)

 متن اجازه نامه اردلان سرافراز به مهران مدیری

(تصویر متن اجازه نامه اردلان سرافراز به مهران مدیری جهت استفاده از یکی از ترانه هایش توسط  این مجری محبوب در کنسرت شهریور ماه ۹۷. درآمد حاصله از کنسرت مهران مدیری ٬  صرف خرید شیر خشک برای کودکان نقاط محروم کشور شد)

 مهران مدیری و علی اوجی

(تصویری از مهران مدیری و علی اوجی و ریحانه طراوتی در حاشیه کنسرت شهریور ۹۷)

مهران مدیری در پشت صحنه کنسرت

( آقای خواننده در پشت صحنه کنسرت شهریور ماه مشغول تمرین با گروه نوازندگان)

ورود مهران مدیری به دادسرای رسانه تهران

(لحظه ورود مجری برنامه دورهمی به دادسرای رسانه تهران به منظور شکایت از روزنامه شرق و سایت فیلم انلاین به دلیل انتشار اکاذیب در ۲۷/۰۴/۱۳۹۷ درباره اخذ رشوه از موسسه اعتباری ثامن الحجج)

تهران گردی های تابستانی مهران مدیری

(تصویری از تهران گردی های تابستانی مهران مدیری در بخش  سکوی باز برج میلاد تهران)

مهران مدیری رییس کمیته هنرمندان فدراسیون بیلیارد

( کارگردان پاورچین رییس کمیته هنرمندان فدراسیون بیلیارد و بولینگ ایران)

مهران مدیری و پیمان قاسم خانی در اکران خصوصی فیلم هزار پا

( مهران مدیری و پیمان قاسم خانی در اکران خصوصی فیلم هزار پا)

مهران مدیری و رضا عطاران در اکران هزارپا

( کارگردان نقطه چین و رضا عطاران در اکران هزارپا)

مهران مدیری در پشت صحنه سریال ما همه با هم هستیم

( مهران مدیری در پشت صحنه سریال  ما همه با هم هستیم در کنار هانیه توسلی و غفوریان و ویشکا آسایش)

مهران مدیری در کنار محمد رضا گلزار

( کارکردان ساعت خوش در کنار محمد رضا گلزار در پشت صحنه سریال ما همه با هم هستیم)

جوایز مهران مدیری

جوایز مهران مدیری

مهران مدیری  هیچ جایزه بین المللی ندارد. او هیچ جایزه ای از جشنواره فیلم فجر و جشنواره بین المللی تئاتر فجر در کارنامه ندارد. او همواره از همایش ها و جشنواره های تلویزیونی و ماهنامه ای مثل جشن دنیای تصویر یا جشن برترین های شبکه ۳ توانسته لوح تقدیر و تندیس حافظ بگیرد.

 لوح تقدیر و تندیس مهران مدیری

پر افتخار ترین بازیگر و کارگردان سینمای  ایران که جوایز بین المللی زیاد و معتبری کسب کردند باید به نیکی کریمی و اصغر فرهادی اشاره کرد.

عکس جذاب مهران مدیری

بیوگرافی فرهاد مدیری پسر مهران مدیری

فرهاد تنها پسر مهران مدیری است که متولد اردیبهشت ماه ۷۰ در تهران است. در هنرستان موسیقی تحصیل کرده و تحصیلاتش را در حوزه موسیقی در خارج ادامه داده است. اسمش را مادرش انتخاب کرد و گفته می شد که همسر مهران مدیری در انتخاب نام فرزندانش آزاد بوده و به همین خاطر اسم دخترشان را نیز شهرزاد انتخاب کردند که هارمونی خوبی بین شهرزاد و فرهاد برقرار است. فرهاد مدیری٬ پیانو می نوازد.

هموطن گرامی!

امیدواریم با تصاویر و اطلاعات جالبی درباره این شخصیت طنز پرداز  موفق کشور آشنا شده باشید. اگر این گفتار برای شما جالب بود در شبکه های اجتماعی به دوستان خود ارسال کنید. نظرات و دیدگاه های خود را درباره محبوب ترین سریال ها و فیلم های سینمایی  ایشان از طریق کامنت در اختیار ما قرار بدهید.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=14793

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .