28
با حکم شهردار تهران؛

حمیدرضا صارمی به عنوان معاون شهرسازی و معماری منصوب شد

  • کد خبر : 287176
  • 08 آذر 1400 - 10:46
حمیدرضا صارمی به عنوان معاون شهرسازی و معماری منصوب شد
زاکانی طی حکمی «حمیدرضا صارمی » را به عنوان «معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران » منصوب کرد.

به گزارش عصرشهروند، علیرضا زاکانی شهردار تهران با صدور حکمی حمیدرضا صارمی را به عنوان معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران منصوب کرد.

در بخشی از متن این حکم آمده است:

امید است با استعانت از پرودگار متعال و در راستای تحقق چشم انداز «تهران؛ کلانشهر الگوی جهان اسلام» با اتکاء به اسناد بالادستی و بهره گیری از استعداد و توانمندی کارکنان خدوم شهرداری، نخبگان شهر و ظرفیت های تخصصی موجبات خدمت رسانی به شهروندان عزیز تهرانی را فراهم آورید. توفیقات روزافزون جنابعالی را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند منان مسألت می‌نمایم .

صارمی که از ۱۹ آبان ۱۴۰۰ در سمت سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری انجام وظیفه می کرد، عضویت دانشیار گروه شهرسازی دانشکده هنر و معماری دانشگاه تربیت مدرس تهران ، معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی و قائم مقام شهردار منطقه یک تهران، شهرداری شهر بروجرد ، شهرداری شهر کرمانشاه ، دبیر شورای عالی ترافیک شهرهای کشور، سرپرست اداره کل حمل و نقل وزارت کشور، مشاور معاون عمرانی وزیر کشور، عضو هیئت مدیره شرکت جهاد نصر را در سابقه کاری خود دارد .

حتما بخوانید :

شهردار تهران در حکمی رئیس هیات مدیره سازمان نوسازی شهر تهران منصوب کرد

حمیدرضا صارمی به عنوان سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران منصوب شد

 

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=287176

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .