7

درخواست جلوگیری از تخلیه پناهگاه زنان کارتن‌خواب

  • کد خبر : 291307
  • 11 خرداد 1401 - 15:08
درخواست جلوگیری از تخلیه پناهگاه زنان کارتن‌خواب
گروهی از مددکاران حوزه اجتماعی در نامه ای به زاکانی شهردار تهران درخواست کرده‌اند تا از تخلیه پناهگاه زنان کارتن‌خواب (مرکز کاهش آسیب زنان پارک شوش) جلوگیری شود.

به گزارش عصرشهروند، در متن این درخواست که منتشر شده، آمده است:

جناب آقای دکتر زاکانی
شهردار محترم تهران
جناب آقای یزدانی
شهردار محترم منطقه دوازده تهران

با سلام
مرکز جامع کاهش آسیب بانوان، محل امنی برای زنان و کودکان بی‌سرپناه شهر و کشورمان است. از مرداد سال جاری تفاهم‌نامه دوساله این مرکز بابت واگذاری ساختمان محل اسکانشان به‌ اتمام رسیده و وضعیت تمدید این تفاهم‌نامه همچنان بلاتکلیف مانده است.
متأسفانه این روزها به بهانه پاکسازی منطقه شوش و هرندی و اجرای طرح‌های ضربتی، مسئولین ذی‌ربط با جدیت بیشتری به‌دنبال حذف آسیب‌دیده‌ترین قشر جامعه یعنی زنان و کودکان معتاد و بی‌خانمان و تعطیلی این مرکز هستند.
این‌جانبان جمعی از شهروندان این منطقه و دلواپسان زنان بی‌خانمان، از جناب‌عالی تقاضا می‌داریم نسبت به تخلیه این مرکز و بی‌خانمانی مجدد این زنان، تجدیدنظر بفرمایید.  منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=291307

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .