1

سینماها در اکران نوروز ۴۰میلیارد فروختند

  • کد خبر : 53966
  • 20 فروردین 1398 - 14:21
سینماها در اکران نوروز ۴۰میلیارد فروختند

اولین جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان سینمایی در سال جدید برگزار شد.

به گزارش عصر شهروند، اولین جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان سینمایی در سال جدید برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، در ابتدای جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان سینمایی که به ریاست حسین انتظامی برگزار شد، سید صادق موسوی مدیرعامل انجمن سینمای جوانان گزارشی را از اقدامات انجام شده در مناطق سیل زده و استقرار سینما سیار در کمپ ها ارائه کرد.

در ادامه رمضانعلی حیدری خلیلی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی مطالبی را درباره بودجه سال ۹۸ مطرح کرد و با تاکید انتظامی مقرر شد موسسات جزییات برنامه هایشان را برای اختصاص بودجه اعلام کنند.

بررسی وضعیت اکران نوروز سومین بحث مطرح شده در جلسه امروز بود که ابراهیم داروغه زاده معاون ارزشیابی و نظارت و محمود اربابی معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی سازمان گزارشی را ارائه کردند.

محمود اربابی با ارائه آماری از ۲۵ اسفند تا ۱۹ فروردین، مجموع فروش را ۴۰ میلیارد تومان و تعداد مخاطب را ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر اعلام کرد و از افزایش فروش و مخاطب نسبت به زمان مشابه سال های قبل خبر داد.

منبع: خبرگزاری صبا

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=53966

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .