34

اطلس مال نیاوران و همه چیز درباره این مجتمع ؛ اشک‌ها و لبخندها

  • کد خبر : 10172
  • 01 بهمن 1397 - 16:04
اطلس مال نیاوران و همه چیز درباره این مجتمع ؛ اشک‌ها و لبخندها

اطلس مال نیاوران ٬ یکی دیگر از مجتمع های تجاری و اداری لوکس تهران است که در  سریال نوروزی پایتخت ۳ مطرح شد و توسط  شرکت ساختمانی ایرانیان اطلس که از شرکت های اقماری گروه ایرانیان اطلس (تاسیس ۱۳۶۵)  به شمار می رود٬ با همکاری بانک انصار در تهران در حال ساخت بوده و تلاش […]

اطلس مال نیاوران ٬ یکی دیگر از مجتمع های تجاری و اداری لوکس تهران است که در  سریال نوروزی پایتخت ۳ مطرح شد و توسط  شرکت ساختمانی ایرانیان اطلس که از شرکت های اقماری گروه ایرانیان اطلس (تاسیس ۱۳۶۵)  به شمار می رود٬ با همکاری بانک انصار در تهران در حال ساخت بوده و تلاش دارد تا فرصت‌های گردشگری و خرید لاکچری گردها از پالادیوم زعفرانیه و گالریا ولنجک و ارگ تجریش را به سمت نیاوران سوق دهد.

آن هم در منطقه ای که بار ترافیکی زیادی را بر اهالی تحمیل می کند و ظرف چند سال اخیر٬ مرتبا پرونده اطلس مال نیاوران با اعتراض سازمان میراث فرهنگی و گردشگری تهران و هم چنین شورای عالی معماری و شهرسازی شهرداری تهران مواجه شده است.

اگر شما هموطن گرامی درباره اطلس مال نیاوران به دنبال اطلاعاتی هستید٬ این گزارش  تلاش کرده تا اطلاعات لازم را از جنبه های مختلف ساخت و ساز و طراحی تا مقولات حقوقی و گردشگری و سرمایه گذاری در  این پروژه بزرگ در اختیار شما قرار دهد. اگر دیدگاهی درباره این پروژه عظیم تجاری و اداری شمال شهر دارید٬ نظرات و دیدگاه های خود را از طریق بخش کامنت با ما در جریان بگذارید.

با اطلس مال گردی امروز ما همراه باشید.

حتما بخوانید : هیچ ، سهم کارگران و تولید کننده ایرانی از ایران مال !

از ایران مال تا اطلس مال

مگا مال های پایتخت از ایران مال در غرب اتوبان همت گرفته تا گالریا ولنجک و پالادیوم و هروی سنتر گسترانده شده و کشور ۱۲ میلیونی تهران! را در میان بازارهای لوکس و مدرن شیشه ای پنهان کرده است. مگامال هایی که اگر چه بخشی  از نیازهای خرید لوکس و پاساژ گردی هشهری های  تهرانی را بر طرف کرده٬ اما سال به سال پایتخت ۲۳۰ ساله ای که آغا محمد خان قاجار انتخاب کرد٬ از اصالت های یک شهر تاریخی با باور های سنتی و المان های ایرانی دور می کند.

از ایران مال تا اطلس مال

اگر چه ایران مال تلاش کرده تا لاکچری ترین مرکز تجاری خاورمیانه در غرب پایتخت بوده و جشنواره ای با شکوه از معماری ایرانی و اسلامی فاخر را به شهروندان تقدیم کند٬ اما به نظر می رسد تبدیل این کلانشهر به پایتخت مگامال های عظیم ایران در حالی که شهر نیازمند مراکز تفریحی و گردشگری و بهداشتی و آموزشی بسیار است٬ آینده مرکز زادیی را با چالش اساسی مواجه خواهد کرد.

 لاکچری ترین مرکز تجاری خاورمیانه در غرب پایتخت

امروزه مگامال های تهران٬ فقط مقصد پاساژ گردی و خرید از برندهای لوکس برای لاکچری گردی های شمال و غرب تهران نیست. بلکه برخی از ان ها مثل پالادیوم و گالریا و هروی سنتر که در ابتدا هم عرض شد٫ محفلی برای دریافت روادید شنگن  هموطنان شده تا مدارک خود را برای دریافت ویزا ۹۰ روزه سفر به ۲۶ کشور اروپایی٬ تقدیم کارگزاری های هندی و سنگاپوری کنند. موضوعی که سبب مراجعه اجباری  صدها هزار هموطن ظرف ۲ سال اخیر به این مراکز لوکس پایتخت شده است و به نظر می رسد با افتتاح اطلس مال نیاوران٬ شاهد کوچ برخی از این کارگزاری ها و نمایندگی ها به این منطقه  باشیم.

حتما بخوانید : ورشکستگی بانک آینده واقعیت یا شایعه ؟! | تحلیل و بررسی وضعیت بانک آینده

اطلس مال کجاست؟

مجتمع تجاری و اداری اطلس مال که سازنده آن از این پروژه عظیم به عنوان پروژه صنعتی فاخر شمال تهران نام می برد! در منطقه نیاوران قرار داشته و پایین تر از پارک نوستالژیک نیاوران است. کمی پایین تر از فرهنگسرای نیاوران که این روزها مقصد گالری گردی و محفلی برای برگزاری کنسرت بانوان در پایتخت می باشد.  منطقه ۱ شهرداری تهران٬ گران ترین نقاط شهر را در خود جای داده و از فرشته تا اقدسیه و از ولنجک تا صابحقرانیه٬ شاهد لوکس ترین و فاخرترین و باور نکردنی ترین معماری خانه های سوپر لاکچری خاورمیانه در این منطقه هستیم که دنیای متفاوت در دنیای تهران است.

اطلس مال نیاوران در زمینی به مساحت یازده هزار و سیصد و پانزده متر مربع با زیربنای تقریبی یک صد و چهل هزار متر مریع (یک دهم ایران مال) تعریف شده و شاخص ترین بازار تجاری لوکس منطقه ۱ محسوب می شود. فروشگاه بزرگی در مساحت شش هزار متر مربع در  این مجتمع تجاری تعبیه شده تا مقصد شماره یک خرده فروشی منطقه  باشد. شرکت ایرانیان اطلس که طراحی و ساخت این بنا را بر عهده داشته٬ ظرف ۲۰ سال  اخیر٬ پروژه های بسیاری در سراسر کشور از بم تا تبریز احداث کرده است و پروژه اطلس فرمانیه و اطلس مشهد از جدید ترین فعالیت این گروه به شمار می رود که گویا حضور آن در بازار بورس ایران نیز مثل ایران مال٬ در سال های آینده انجام خواهد شد.

نمای هوایی از فرآیند ساخت طالس مال نیاوران

(نمای هوایی از فرآیند ساخت طالس مال نیاوران)

منطقه یک٬ یکی از مقصدهای گردشگری و خرید و تفریح تهرانی است. از کاخ نیاوران تا کاخ سعدآباد و بسیاری از مناطق خوش آب و هوای این منطقه (بام تهران و توچال) شاهد رفت و آمد میلیون ها هموطن تهرانی در این محدوده در طول هفته هستیم. منطقه ای که مقر دیپلمات ها و بسیاری از مسئولان جمهوری اسلامی بوده و خانه های محافظت شده سران قوا و برخی از وزرا و نمایندگان در این منطقه قرار دارد. لذا ساخت اطلس مال در این منطقه تهران از نظر جایابی و الزامات توجیه ساز تجاری٬ انتخاب هوشمندانه ای بوده٬ گرچه با مخالفت های گوناگون سازمان هایی که در این گفتار به آن اشاره شده است نیز مواجه گردید.

اطلس مال نیاوران ۱۹ طبقه دارد

اطلس مال نیاوران ۱۹ طبقه  دارد. بنایی شیشه ایی بزرگ که هندسه جالبی را در نیاوران به ارمغان آورده و از  این ۱۹ طبقه٬ هشت طبقه به صورت اداری با دویست و بیست واحد و ۴ طبقه  تجاری با سیصد و سی واحد است. یک  طبقه بزرگ از اطلس مال نیاوران را فود کورت پنج هزار متر مربعی تشکیل می دهد و مساحتی بزرگ تر از فود کورت برج میلاد و فود کورت پالادیوم زعفرانیه دارد. برای تردد آسان مشتریان و بازدید کنندگان٬ شش طبقه پارکینگ در نظر گرفته شده است که ظرفیت گنجایش یک هزار و پانصد خودرو را دارد. اگر چه ترافیکی که اطلس مال در هفته ها و ماه های آغازین فعالیت به این منطقه تحمیل خواهد کرد٬ گواهی است بر تعداد کم پارکینگ این پروژه عظیم.

اطلس مال از نگاه طراحی دکوراسیون داخلی

اطلس مال از نگاه طراحی  دکوراسیون داخلی و شهرسازی و معماری منظر٬ طراحی مهندسی مدرن دارد و به نظر می رسد که اصول زیبایی شناسی در ترکیبات حجمی این عمارت تجاری لوکس در نظر گرفته شده و معماری سبز مد نظر طراحان است. دسترسی های جداگانه برای این بنا در نظر گرفته شده تا تلاقی کاربری های تجاری و اداری و تفریحی آن کاهش یافته و لذا به قول معماران٬ از خرد شدن فضاها اجتناب شده است.

بزرگراه های اطراف اطلس مال نیاوران

دسترسی آسانی به شبکه بزرگراهی کلانشهر تهران داشته و فاصله چند دقیقه ای با اتوبان های شمال تهران دارد. اگر چه همین مساله نیز مورد انتقاد منتقدان اطللس مال است.چرا که معتقدند جانمایی این پروژه با ایرادات اساسی روبروست. سیستم های مدیریت هوشمند مرکزی اطلس مال و سیستم های اینترنت پر سرعتی که از مرکز مخابرات جماران (روبروی اطلس مال) دریافت شده٬ روایتی از یک پروژه مدرن مبتنی بر نیازهای سبک زندگی دیجیتال و هوشمند سازی ساختمان می دهد.

بزرگراه های اطراف اطلس مال نیاوران

بزرگ راه های اطراف  اطلس مال نیاوران عبارت است از: بزرگراه بابابی٬ صدر٬ چمران٬ امام علی٬ شهید صیاد شیرازی و اتوبان مدرس شمال. این ها از طریق گذرگاهی هایی مثل بلوار ارتش و بلوار شهید اندرزگو و بلوار کاوه و نیروی زمینی به معابر دسترسی به اطلس مال هستند.

سازنده اطلس مال نیاوران

سازنده اطلس مال نیاوران

گروه سرمایه گذاری و ساختمانی اطلس مال ایرانیان٬ کارفرما اطلس مال نیاوران است که از مجموعه های حقوقی مثل: شرکت شیوا اطلس٬ شرکت عمران اطلس ایرانیان٬ شرکت سرمایه گذاری ایران اطلس کیش٬ شرکت ستاره آرمان٬ شرکت باغ فردوس ایرانیان و شرکت پردیس اطلس پارس (شماره ثبت: ۳۳۸۳۶) تشکیل شده است. دفتر مرکزی این گروه در خیابان بهارستان دهم در میدان نوبنیاد بوده و در نشانی: IRANIANATLAS.IR در دسترس  خواهد بود.

در سال ۸۹ شرکت باغ فردوس ایرانیان به شماره ثبت ۳۹۶۱۸۹ و شناسه ملی ۱۰۳۲۰۴۷۰۷۹۱ با عنوان شرکت ستاره اطلس ایرانیان به ثبت رسیده و به عنوان یک “شرکت پروژه” مالک و متولی طراحی و ساخت این پروژه ساختمانی شد. نزدیک به شصت درصد از سهام این شرکت متعلق به گروه ساختمانی ایرانیان اطلس وابسته به بانک انصار بوده و چهل درصد باقیمانده سهام آن به صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر فروخته شده است

حتما بخوانید : محرمانه های محمود رضا خاوری ؛ از اختلاس بانک ملی تا برج سازی در تورنتو

انتقادات شهرداری تهران به اطلس مال نیاوران

انتقاداتی که به اطلس مال وارد شده است مربوط به  موضوعات مختلفی است. تصاحب زمین٬ مساله گودبرداری٬ مقولات مربوط به نمای تمام شیشه ای این مرکز با توجه به وضعیت زلزله خیزی تهران و ممنوعیت این روش طراحی بنا در ساختمان های جدید الاحداث شهر٬ کور کردن فرآبند توسعه ایستگاه نیاوران در خط ۳ مترو تهران و . . .

همان طور که در عکس زیر مشاهده می کنید٬ دکتر پیروز حناچی در اردیبهشت ۹۳ درباره این پروژه نامه ای به استاندار و رییس شورای برنامه ریزی استان تهران می زند و خواستار بررسی ساخت و ساز در پارکینگ نیاوران (محل فعلی اطلس مال ) می شود. آن هم طبق اجرای بند ۵ ماده ۴ قانون تاسیس شورای  عالی شهرسازی و ماده ۴۲ آیین نامه بررسی و تصویب طرح های توسعه  ای و ملی.

گزارش حقوقی و فنی اطلس مال

(نامه پیروز حناچی معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران  (شهردار کنونی تهران) درباره گزارش حقوقی و فنی اطلس مال) )

خرداد همان سال نیز محمد سالاری٬ عضو شورای اسلامی شهر تهران و رییس کمیسیون شهرسازی  شورای تهران٬ نسبت به تخلفات اطلس مال اعتراض می کند که در  عکس زیر مشاهده می کنید.

حتما بخوانید : ایران مال ؛ پروژه ای عظیم با تخلفات آشکار در منطقه ۲۲ تهران

رییس کمیسیون شهر سازی شورای شهر تهران با اشاره به تذکری که در خصوص  تخلفات پروژه اطلس مال در صحن شورا داده است گفت: این موضوع در شورای عالی شهرسازی مطرح و قرار بر این شد که در این خصوص بررسی های حقوقی نیز انجام شود که آیا حقوق مکتسبه ای برای خریداران این زمین ایجاد شده است یا نه که نتیجه این گزارش آن بود که اگر حقی به صورت غیر قانونی ایجاد شود ،حقوق مکتسبه محسوب نمی شود . سالاری با بیان اینکه بر اساس طرح تفصیلی در این زمین باید پارکینگ عمومی احداث می شده است گفت: به جز تغییر کاربری این زمین به پهنه M111دو طبقه نیز بیش از قانون به این زمین مجوز ساخت داده شده که تراکم آن ۱۶۰ درصد است.

سالاری با اشاره به پیش فروش و ساخت و سازهایی که در این پروژه انجام شده است گفت: با استناد به رای شورای عالی شهرسازی این پروژه بر اساس بارگذاری قانونی باید ساخت وساز انجام دهد و دو طبقه اضافه از آن گرفته شد.

۴ سال از این انتقادات میگذرد اما پارکنیگ نیاوران اکنون تبدیل به برج تجاری صدها واحدی شده است.

مرداد ۹۵ بود که روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران و معاونت حمل و نقل و ترافیک این شهرداری به انتقاد از پروژه اطلس مال نیاوران پرداخت و از این که این پروژه فاقد هر گونه پیوست اجتماعی و عارضه سنجی صحیح است ابراز نگرانی  کردند. چرا که معتقدند با افتتاح این مجموعه شاهد گره ترافیکی در شرق پایتخت خواهیم بود.

نامه پارکینگ طبقاتی اطلس مال

(نامه ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ شهردار وقت منطقه ۱ (مجتبی یزدانی) به مدیرکل تدوین و نظارت بر صدور پروانه شهرداری تهران که به پلاک ثبتی ۳/۱۲۰۴/۱۶ اشاره می کند که مربوط به پارکینگ طبقاتی نیاوران است و اطلس مال چند سال بعد آنجا بنا شد)

نامه واگذاری پلاک متعلق به شهرداری منطقه ۱

(نامه ای که نشان دهنده واگذاری  پلاک متعلق به شهرداری  منطقه ۱ به بنیاد تعاون سپاه دارد)

معماری نیوز در نامه حذف شود. اصل نامه اگر پیدا شود جایگزین شود و محرمانه هم نیست

یکی از موضوعاتی که درباره این عمارت عظیم لوکس تهران در منطقه نیاوران مطرح شده است٬ موضوع پارکینگ و ترافیک است که همواره مورد انتقاد مسئولان و رسانه ها قرار دارد. اطلس مال نیاوران با ۱۵۰۰ و اندی پارکینگ تنها پاسخگوی مراجعه خود است. اما وجود مراکزی چون فرهنگسرای نیاوران و کانون زبان و مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص  مصحلت و استخر نیاوران در اطراف این پروژه٬ که فاقد پارکینگ هستند٬ بار ترافیکی اطراف این منطقه را افزایش می دهند و به نظر می رسد که نیاوران٬ کشش افتتاح مرکز تجاری عظیمی چون اطلس مال نیاوران را نداشته است.

البته شهرداری منطقه ۱ قصد دارد تا تغییر جهت برخی معابر اطراف این پروژه را به منظور کاهش بار ترافیکی و مدیریت اثربخش حمل و نقل در این منطقه پر تردد شمال تهران را در دستور کار قرار دهد. اما هنوز جزییاتی از این برنامه ها رسانه ای نشده است.

اطلس مال نیاوران و مترو

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران که قبلا مدیرعامل شرکت رجا بود٬ اخیرا اعلام کرده است که پایه های این ساختمان در عمق زمینی قرار گرفته که باید تونل مترو نیاوران در خط ۳  مترو شهری تهران احداث شود. لذا به دلیل پیدا نشدن مسیر جایگزین٬ این خط در ایستگاه نوبنیاد مسدود شده است. معاون شهردار تهران معتقد است که منافع مالی این پروژه لوکس سبب شده تا این عمارت عظیم تجاری در مسیر نقشه های مصوب مترو تهران قرار گرفته و عمق آن به اندازه ای باشد که نتوان این قسمت از مترو را توسعه داد.

منطقه ای که اطلس مال در آن واقع شده قرار بود به پارکنیگ طبقاتی نیاوران اختصاص یابد تا مشکلات ترافیکی منطقه را تا حدی کاهش دهد.

اطلس مال نیاوران و کاخ نیاوران

طوفان انتقادات به اطلس مال نیاوران بیش  از آن چیزی است که فکر می کنیم. محمد شکرچی زاده٬ معاون زیر راه و شهرسازی هم قبلا گفته بود که گودبرداری عمیق این پروژه سبب ترک هایی در بخش جنوبی کاخ نیاوران شده اما مدیرعامل اطلس مال  این اظهارت را رد کرده است. دکتر سعید محمد که مدیرعامل سابق اطلس مال ایرانیان بود ۱۵  مهر ماه ۹۷ به به عنوان فرمانده جدید قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب شد.

دکتر سعید محمد کیست؟

سعید محمد٬ نام شناخته شده ای در پروژه اطلس مال نیاوران

سعید محمد٬ نام شناخته شده ای در پروژه اطلس مال نیاوران است. نام او زیاد در رسانه ها و جلسات و کنفرانس های این پروژه در سال های اخیر شنیده شده و همان طور که در بالا گفتیم٬ مهرماه ۹۷ به فرماندهی  قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه پاسداران منصوب شد و جایگزین سردار عبداللهی گردید.

سعید محمد٬ متولد آبان ماه سال ۱۳۴۷ در تهران است و در سال ۱۳۸۸ مدرک دکتری مهندسی عمران گرایش راه و ترابری را از دانشگاه تربیت مدرس اخذ کرد. او از پایان جنگ تحمیلی به  عضویت سپاه درآمد و سوابق مدیریتی زیادی در شرکت های اقماری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه دارد که مدیرعاملی گروه سپاسد از آن جمله است. او تا کنون موفق به جوایز متعدد از نهادهای داخلی  و بین المللی از جمله جایزه بین المللی مدیریت پروژه IPMA و جایزه ملی مدیریت دانش MAKE و تندیس برتر مدیران جهادی عرصه سازندگی در سال ۹۴  شده است.

کتاب های زیر توسط مدیرعامل سابق شرکت سازنده اطلس نیاوران تالیف شده است:

  • کتاب تاثیر الیاف فولادی در کنترل ترک های کششی بتن
  • کتاب مدیریت طرح های عمرانی
  • کتاب طراخی و اجرای روسازی بلوک بتنی
  • کتاب انتخاب طراحی و اجرای خط با دال بتنی در خطوط قطار شهری
  • کتاب بهسازی خاک با نگرشی ویژه به سدهای خاکی
  • کتاب زمین شناسی مهندسی در کارست
  • کتاب کاربرد بتن غلطکی

انتقادات سازمان میراث فرهنگی به اطلس مال نیاوران

سازمان میراث فرهنگی٬ صنایع دستی و گردشگری تهران در مهر ماه ۹۵ تا به امروز به دلایل مختلفی نسبت به ساخت این پروژه در منطقه تاریخی شمال تهران اعتراض کرده است. سازمان میراث فرهنگی گفته بود که اطلس مال نیاوران٬ به قنات و کاخ صاحبقرانیه آسیب می زند و بحث ترک دیوارهای کاخ نیز به واسطه فرآیند ساخت این پروژه مطرح شد. قبلا گفته شده بود که قنوانی که در زیر فونداسیون اطلس مال نیاوران بوده و این پروژه آن ها را مسدود کرده ٬ سبب انباشت آب پشت این پروژه شده و نشست دیوارهای کاخ را به همراه داشته است. اما مدیرعامل شرکت باغ فردوس ایرانیان گفته بود که به واسطه مطالعات ژئوتکنیک و آب شناسی صورت گرفته توسط مشاوران ذیصلاح اطلس مال ٬ این ادعا نادرست است.

پروژه اطلس مال در فاصله ۴۰۰ متری با کاخ صاحبقرانیه بوده و ۴۰ متر هم از این پروژه بالاتر است. رییس کمیته محیط زیست شورای شهر پنجم تهران نیز  قبلا از مال سازی در پایتخت که با سرمایه بانک ها انجام می شود انتقاد کرد که مغایر با طرح تفصلی  و جامع شهر  تهران است. گفتنی است٬  عمق گودبرداری پروژه اطلس مال نیاوزان ۳۲ متر بوده و بر اساس نقشه های قنات شهرداری منطقه ۱ تا عمق ۶۲ متری قناتی مشاهده نشده است.

حتما بخوانید : لحظه تحویل سال ۹۸ در ایران و جهان و همه تعطیلات سال ۹۸

انتقادات به این پروژه عظیم تجاری و اداری لوکس نیاوران هم چنان ادامه دارد و امیدواریم پاسخ های فنی و شایسته ای هم از مدیران جدید شرکت سازنده و هم دستگاه های دولتی و کمیسیون ها و شورای عالی معماری و شهرسازی در این باره دریافت کنیم و در این گزارش برای تکمیل روند اطلاع رسانی درباره این پروژه بزرگ٬ اطلاع رسانی کنیم.

به امید روزی که همه پروژه های بزرگ شهر تهران٬ پیوست فرهنگی و زیست محیطی داشته و الزامات مهندسی سبز را برای شهری زیست پذیر رعایت کنند.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=10172

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. صاحب اصلی ستاره اطلس پارس
    م ص ، که خبرگزاری های ترکیه و رسانه های انگلیسی زبان او را “باس”، آقا رییس و بزرگ ملیونر ایرانی خطاب کرده اند و خبر از خریدن ۴۷ واحد آپارتمانی به ارزش ۹۱ ملیون یورو در برج سفیر استانبولش را داده اند همان کسی است که در آذر ماه ۸۹ خبر تایید حکم مجرمیتش روی خبرگزاری قوه قضاییه آمد.. خبر کلاهبرداری ۱۰۰ ملیارد تومانی از چند بانک بزرگ کشور.

    نتیجه چنین سیستم فسادآوری همین فاصله طبقاتی مهارناشدنی امروز است. عده ای کپرنشین و زاغه نشین حاشیه شهرهای بزرگ و عده ای آقا بزرگ و رییس و باس در برج های سر به آسمان گذاشته استانبول. دنیای شرم آوری است. این طور نیست؟

  2. کی افتتاح میشود

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .