15

اطلاعات مهم از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر ۹۸

  • کد خبر : 193854
  • 18 دی 1398 - 13:48
اطلاعات مهم از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر ۹۸
سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از ۱۲ بهمن لغایت ۲۲ بهمن ۹۸ در تهران و مراکز استان های کشور برگزار می شود.

۱۵ سینما در تهران و اسلامشهر، میزبان نمایش ۲۲ اثر راه یافته به بخش سودای سیمرغ، ۱۰ اثر بخش مستند و ۱۰ اثربخش نگاه نو هستند. احتمال افزایش این سینما ها در آخر دی ماه وجود دارد. پیش فروش بلیط فیلم های بخش مسابقه این دوره از جشنواره، بزودی اعلام و سایت و مبلغ و شرایط رزرو و خرید بلیت ها، اطلاع رسانی می شود .

در این گزارش سرویس فرهنگ و هنر عصرشهروند، نگاهی داریم به معرفی هیات انتخاب جشنواره، ۲۰ فیلم انتخاب شده در بخش مستند و نگاه نو و سینماهای منتخب جشنواره در تهران. امسال در مراسم افتتاحیه، از فریدون جیرانی، پیشکسوت سینما، تجلیل می شود. ضمنا در مراسم اختتامیه، تندیس جهاد و مقاومت به یاد حاج قاسم سلیمانی اعطا خواهد شد . سایت رزرو بلیط جشنواره سی و هشتم قیمت و شرایط خرید، بزودی در همین گفتار به روز رسانی خواهد شد . صفحه اینستاگرام جشنواره فیلم فجر نیز توسط شرکت اینستاگرام مسدود شد .

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید:اخبار سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر ۹۸

زمان برگزاری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر

 جشنواره فیلم فجر ۹۸

سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از ۱۲ لغایت ۲۲ بهمن ماه سال ۹۸ در تهران و مراکز استان ها برگزار می شود. نهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر، ۳ روز پس از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر یعنی ۲۵ تا ۲۹ بهمن ماه در تهران و مراکز استان ها برگزار می شود تا بهمن ماه، ماه طوفانی جشنواره های فیلم و فشن ایرانی باشد.  امسال، سال بزرگداشت فریدون جیرانی، نویسنده و کارگردان پیشکسوت سینمای ایران است که قرار است در افتتاحیه جشنواره در برج میلاد، از وی تقدیر  شود.

تاریخ مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر

زمان مراسم افتتاحیه فیلم فجر ۹۸ روز ۱۲ بهمن برگزار خواهد شد و ۲۲ فیلم رقابت خود را آغاز میکنند.

تاریخ مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر

زمان مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر ۹۸ روز ۲۲ بهمن برگزار خواهد شد  .

برندگان ادوار گذشته

(تصویر  درگذشتگان برنده جایزه بازیگری از ادوار جشنواره فجر)

آدرس سینماهای  تهران که میزبان جشنواره هستند

روابط عمومی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر ، ششم دی ماه نود و هشت، اسامی ۱۵ سینمای  منتخب جشنواره در تهران را اعلام کرد. علاقمندان به این رویداد بزرگ سینمایی در پایتخت، صرفا باید در زمان برگزاری  جشنواره که از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه است، به سینماهای زیر  مراجعه کرده و نظاره گر فیلم های راه  یافته به  بخش سودای سیمرغ باشند.

حتما بخوانید: آدرس و تلفن سینماهای سراسر تهران

امکان بلیت فروشی  در این سینما ها از طریق  گیشه وجود داشته و برای خرید گسترده بلیت فیلم ها، بایستی از طریق  سامانه پیش فروش  بلیط های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر ،در زمان مقرر، نسبت به خرید بلیط ها اقدام نمود.

اسامی ۱۵ سینمای تهران که میزان جشنواره سی و هشتم هستند به شرح زیر می باشد:

  • پردیس سینمایی آزادی
  • سینما استقلال
  • پردیس سینمایی ایران مال
  • پردیس سینمایی باغ کتاب تهران
  • پردیس سینمایی تماشا
  • پردیس سینمایی جوان
  • پردیس سینمایی راگا
  • پردیس سینمایی زندگی
  • پردیس سینمایی فرهنگ
  • پردیس سینمایی فجر اسلامشهر
  • پردیس سینمایی کوروش
  • پردیس سینمایی کیان
  • پردیس سینمایی کیان
  • پردیس سینمایی ماندانا
  • پردیس سینمایی مگامال
  • موزه سینما تهران (واقع در خیابان ولیعصر شمالی)

برای دومین سال پیاپی، سالن اصلی سینما فجر در اسلامشهر نیز میزبان جشنواره می شود تا همشهری های اسلامشهری تهرانی ها نیز از نزدیک نظاره گر فیلم های راه یافته به بخش سودای سیمرغ باشند. به  این لیست، احتمالا ۳۰ دی ماه، پردیس های دیگری هم اضافه شود که به محض اعلام، در همین گفتار به روز رسانی می شود.

حتما بخوانید: همه چیز درباره برندگان گلدن گلوب ۲۰۲۰

صفحه اینستاگرام سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر

 اینستاگرام جشنواره فیلم فجر

صفحه اینستاگرام سی  و هشتمین جشنواره فیلم فجر ، همان صفحه اینستاگرام همیشگی جشنواره است که در این لینک قرار دارد. اینستاگرام چندی پیش، برخی از عکس های منتشر شده در این رسانه را پاک کرده بود. به همین خاطر، به دلیل در دسترس نبودن صفحه اینستاگرام جشنواره فیلم فجر و حذف شدن تمامی  عکس ها، منتظر اعلام روابط عمومی نسبت به معرفی نشانه جدید هستیم.

سینمای رسانه

نام  سینمای رسانه بزودی اعلام می شود. بین پردیس ملت و برج میلاد، بزودی یک محل به عنوان کاخ جشنواره اعلام خواهد شد. گویا پردیس ملت در تقاطع خیابان ولیعصر و اتوبان نیایش تهران، که سال پیش، سینمای رسانه بود، با  استقبال خبرنگاران همراه نشده است.

سینماهای میزبان جشنواره

اپلیکیشن جشنواره فیلم فجر و آرای مردمی

در زمان برگزاری جشنواره، با مراجعه به سایت جشنواره، می توانید نسبت به دانلود اپ جشنواره و رای به  اثر  منتخب خود اقدام کنید تا برنده سیمرغ تماشاگران مشخص شود. تماشاگران آثار راه یافته به بخش سودای سیمرغ این دوره از جشنواره، مطلع باشند که برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در جشنواره فیلم فجر به روش مکانیزه انتخاب خواهد شد.

اپلیکیشن جشنواره فیلم فجر

ساده ترین راه رای گیری در این دوره از طریق شماره گیری: #۷*۷۱۰* طی کردن مراحل از طریق تلفن همراه است. ابتدا شماره موبایل خود را وارد کنید. میتوانید پس از تماشای فیلم رای خود را به ترتیب تصاویر زیر در سامانه ثبت نمایید. زمان شرکت در قرعه کشی قبل از شروع اکران هرفیلم امکان پذیر نیست. پایان زمان رای گیری هر فیلم در هر سانس دو ساعت بعد از پایان نمایش فیلم است.

حتما بخوانید: همه چیز درباره نهمین جشنواره مد و لباس فجر ۹۸

اسامی هیات انتخاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر

سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر

هیات انتخاب سی و  هشتمین جشنواره فیلم فجر ، انتقاد برخی از فعالان سینمایی و منتقدان را در پی داشته است. اسامی هیات انتخاب به شرح زیر است:

  • محمد احسانی
  • محمود اربابی
  • همایون اسعدیان
  • یلدا جبلی
  • رضا درستکار
  • سید محمود رضوی
  • حسین کرمی

هیات انتخاب جشنواره فیلم فجر

اسامی فیلم‌های بخش نگاه نو سی و هشتمین جشنواره  فیلم فجر

هیات انتخاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر ، فهرست اسامی فیلم های راه یافته به بخش نگاه نو را به شرح  زیر اعلام کرد. گفتنی است، فیلم های ده  گانه ای که در زیر اسامی آن ها آمده است، یک ویژگی بارز دارند و آن، صدور نخستین پروانه ساخت سینمایی از سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای  کارگردان آن  می باشد.

از  مجموعه ۳۷ فیلم رسیده به دبیرخانه جشنواره که خواستار حضور در بخش نگاه نو بودند، ۱۰ فیلم توسط هیات انتخاب، گزینش شد. در این فهرست ده گانه، شاهد فیلم هایی در ژانر سیاسی، اجتماعی و ملودرام و تاریخی هستیم و ژانر وحشت هم برای اولین بار در بخش نگاه نو حضور دارد.  چون برخی از فیلم ها، نخستین تجربه فیلم سازان هستند که پروانه ساخت سینمایی گرفتند، لذا در فهرست فیلم اولی ها قرار گرفته اند. حتی اگر کارگردانان، سابقه ساخت فیلم  بلند داشتند.

محمد علی کشاورز، استاد سینما و بازیگر  سرشناس و پیشکسوت، اسامی فیلم های راه یافته به بخش نگاه نو را قرائت کرد.

بنابراین وقتی  شما در  طول برگزاری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به تماشای فیلم های راه یافته به بخش نگاه نو می  روید، باید بدانید که این فیلم ها، اولین تجربه کارگردانی کارگردان بوده و به همین خاطر به واسطه رعایت عدالت در نمایش آثار و داوری آثار راه یافته به بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر ، این ها در بخش نگاه نو به نمایش درآمده است که شرح زیر  می  باشد:

  • فیلم سینمایی «آن شب» به کارگردانی کوروش آهاری و تهیه کنندگی محمد درمنش

فیلم است که داستانی رمزآلود در ژانر اجتماعی ارائه می‌کند و تلاش دارد داستان یک شب را با نقش آفرینی شهاب حسینی که از سال ۱۳۹۴ در جشنواره  حضور نداشت، روایت کند.

بازیگران: شهاب حسینی، نیوشا جعفریان، امیر علی حسینی، آرمین مهر، گلبرگ خاوری. علی کوششی، لیلا اوگانیان، لی لی ویکی، جرج مگوایر، الستر لیتم، مایکل گرم و جیا مورا.

موضوع: داستان یک زوج ایرانی است که ساکن آمریکا هستند و در هتلی حس می شوند و سبب وقوع ماجراهایی می شود که با رازهایی که از  هم هویدا کردند، داستان ادامه پیدا می کند.

  • فیلم سینمایی «بی صدا حلزون» به کارگردانی بهرنگ دزفولی زاده و تهیه کنندگی مرتضی شایسته

در این فیلم اولی که نخستین تجربه دزفولی زاده  است، شاهد نقش آفرینی یک عکاس با سابقه در مقام کارگردان سینما هستیم. داستانی است که ناشنوایان عزیز را در کانون توجه قرار داده و به سبک زندگی وچالش هایی که این قشر که حضور پر رنگی در فیلم های سینمایی جشنواره های اخیر ندارند، پرداخته است و از این نظر، قابل تقدیر است.

بازیگران: هانیه توسلی، مهران احمدی، پدرام شریفی.  محسن کیایی. علی رضا جلایی تبار و بهنوش بختیاری.

موضوع: داستان زنی است که بین احساس و منطق، در حال تصمیم گیری می باشد.

  • فیلم سینمایی «پدران» به کارگردانی سالم صلواتی و تهیه کنندگی شهرام مسلخی

داستان پدر همیشه در سینما و تلویزیون جذاب است. داستان پدر، همیشه روایت گر جدل ها و چالش های چند نسل با تفکرات و سیک زندگی متفاوت است که سالم  صلواتی هم تلاش کرده رویکرد خود را در این بحث  چالش انگیز امروز ایران، روایت کند.

  • فیلم سینمایی «پوست» به کارگردانی بهمن ارک و بهرام ارک و تهیه کنندگی محمد رضا مصباح

داستان پوست، نخستین تجربه کارگردانی برادران بهمن است. مساله ای که برادران بهمن روبروی دوربین خود آورده اند، تراژدی به نام خرافه پرستی است که به نظر می رسد ردپای تجارب موفق آن ها در ساخت فیلم های کوتاه چند سال اخیرشان نیز مشاهده شود.

  • فیلم سینمایی «دشمنان» به کارگردانی علی درخشنده و تهیه کنندگی مجید برزگر

علی درخشنده نخستین تجربه کارگردانی خود را که موفق به راهیابی به بخش سینمای ایران شده است، به ملودرامی اجتماعی اختصاص داده است که همواره در جشنواره ها، مورد توجه سینما گران محسوب می شود.

  • فیلم سینمایی «روز صفر» به کارگردانی سعید ملکان و تهیه کنندگی سعید ملکان

سعید ملکان، شناخته شده ترین نام در بخش نگاه نو سینمای ایران است. بعضی  از تحلیل گران، شانس ملکان را در بین نامزدهای نهایی زیاد ارزیابی کردند. اما اطلاعات تایید شده  ای درباره داستان فیلم او نداریم.

  • فیلم سینمایی «ریست» به کارگردانی محمد رضا لطفی و تهیه کنندگی سید امیر سید زاده

محمد رضا لطفی در این  فیلم، درامی اجتماعی را روایت می کند که گفته شده حال و هوای خاصی  داشته و باید منتظر بود تا ببینیم  محمد رضا لطفی پس از «روایت ناپدید شدن مریم»، چه تغییراتی در ریتم و سبک نخسین فیلم بلندسینمایی ۸۵ دقیقه خود در دستور  کار داشته است.

بازیگران: رضا بهبودی، سودابه بیضایی، رقیه افشین پور و محمد صدیقی  مهر .

موضوع: احساس میکنم ویدوونه شدم. یه جورایی به تمام دوربین های مداربسته که دارن آدم را کنترل می کنند، حساسیت پیدا کردم. اونقدر توی این ماجرا غرق شدن که احساس می کنم پشت همه این دوربین ها، یه نفره که داره چهار چشمی من رو نگاه میکنه.

  • فیلم سینمایی «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت و تهیه کنندگی رسول صدرعاملی

رسول صدرعاملی که  یکی از کارگردانان شناخته  شده سینمای ایران است و تجربه داروی در جشنواره فیلم فجر دارد، باز در مقام تهیه کنندگی حضور یافته و فیلمش، به کارگدانی محمد کارت، به بخش  مسابقه نگاه نو راه یافته است. داستان شنای نو، روایتی است اجتماعی در جنوب شهر که مشکلات قشر کم درآمد را حکایت می  کند. معمولا این ژانر ها همواره با استقبال تماشاگران همراه شده است.

  • فیلم سینمایی «کشتارگاه» به کارگردانی عباس امینی و تهیه کنندگی جواد نوروز بیگی

داستان کشتارگاه، مناسبات و چالش های روزانه ای است که مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند.

  • فیلم سینمایی «لباس شخصی» به کارگردانی امیرعباس ربیعی و تهیه کنندگی حبیب والی نژاد

نخستین تجربه کارگردانی امیر عباس ربیعی، اتفاقات اجتماعی و سیاسی معاصر را را روایت می کند.

اسامی فیلم های مستند سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر

فیلم های مستند جشنواره فیلم فجر

هیات انتخاب بخش سینمای مستند سی و هشتمین جشنواره فیلم  فجر ، دوم دی ماه ۹۸، اسامی ۱۰ فیلم مستند راه یافته به بخش مسابقه سینمای مستند این دوره از رویداد سینمایی مهم بهمن ماهی ایران را به شرح زیر اعلام کرد. هیات انتخاب را بابک بهداد، رامین حیدری فارقی و مرتضی شعبانی تشکیل  دادند. این ده فیلم  از بین ده ها فیلم مستند بلند که متقاضی شرکت در این بخش از رویداد بودند و در زمان مقرر، به دبیرخانه  رسیده بود، انتخاب شده است که به شرح زیر  می باشد:

  • فیلم مستند «بانو» به کارگردانی محمد حبیبی منصور و تهیه کنندگی محمد حبیبی منصور/ در این فیلم که توسط کارگردان ۳۷ ساله قمی ساخته شده است، داستان ازدواج عجیب دختری ۱۱ ساله اهل باغ بهادران که در منطقه ای سردسیر بین اصفهان و شهرکرد زندگی می کند را به تصویر می کشد. او با مردی از اهالی خوزستان ازدواج کرده و در منطقه اهواز، زندگی عجیب و غریبی را تجربه می کند. جنگ، نقطه پیچیده زندگی  آن دو می شود در اهواز. بانو به همراه همسر و ۲ پسر و دخترش به نوعی قصه زندگی خود را به جنگ پیوند می دهند.
  • فیلم مستند «پروژه ازدواج» به کارگردانی حسام اسلامی و عطیه عطار زاده و تهیه کنندگی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی. موضوع این فیلم، مطرح شدن پیشنهاد ازدواج بیماران در یک مرکز نگهداری از بیماران اعصاب و روان است که با مخالفت ها و مشکلاتی همراه می شود. کارگردانان اثر، متولد دهه شهصت در تهران و اهواز هستند.
  • فیلم مستند «جایی برای فرشته ها نیست» به کارگردانی سام کلانتری و تهیه کنندگی محمد شکیبا نیا و محسن شاه محمد میراب/ این فیلم درباره تیم ملی  اسکیت هاکی دختران ایران و ماجراهایی است که در زندگی برای آن ها رخ می دهد. روایت امید و ترس و آرزو و مشکلاتشان برای راهیابی به مسابقات آسیایی هاکی دختران ایران را به تصویر  می کشد. کارگردان اثر، متولد سال ۱۳۵۵  در تهران است.
  • فیلم مستند «خسوف» به کارگدانی محسن استاد علی و تهیه کنندگی محسن استاد علی و مسعود زارعیان. این فیلم، توسط کارگردان ۳۷ ساله تهرانی ساخته شده که آثاری چون: کام تلخ، دم صبح، زنانگی و سکوت را در کارنانه دارد. موضوع  این فیلم مستند، طولانی ترین خسوف قرن بیست و یکم است که ۶ ساعت و ۱۳ دقیقه و ۴۸ ثانیه طول می کشد و سایه زمین روی کره ماه می افتد. از مهتاب هم خبری نیست. خبری از نور نیست. . .
  • فیلم مستند «خط باریک قرمز» به کارگردانی فرزاد خوشدست و تهیه کنندگی نگار اسکندر فر و فرزاد خوشدست. در این فیلم که محصول کارگردان ۳۲ ساله مشهدی است، تصویری از زندگی چند نوجوان بزهکار را به تصویر می کشد که برای مشخص نشدن تصویر خود، گریم جوکری دارند. فرزاد خوشدست، آثاری چون : زنی که نام ندارد و دایره نگاه خیر را در کارنامه دارد.

فیلم مستند بانو

  • فیلم مستند «زمستان است» به کارگردانی مهرداد زاهدیان و تهیه کنندگی پیروز حناچی (شهردار تهران)
  • فیلم مستند «زندگی میان پرچم های جنگی» به کارگردانی محسن اسلام زاده و تهیه کنندگی محسن اسلام زاده. موضوع این مستند که توسط کارگردان ۳۹ ساله مشهد ساخته شده است، حضور داعش در افغانستان است. کار ساختش درشمال غرب افغانستان آغاز شده و موضوعات پر التهابی روبروی دوربین کارگردان جوان رفته است. او قبلا مستند تنها میان طالبان رو اسرار زندان ابوسلیم را در کارنامه داشته  است.
  • فیلم مستند «عالیجناب» به کارگردانی سجاد ایمانی و تهیه کنندگی رضا دانش پژوه و سجاد ایمانی. در این فیلم، شاهد فیلمی از کارگردان ۳۲ ساله متولد نورآباد هستیم که آثاری چون: جوکر، تشریفات خصوصی و من تهرانی بودم را در کارنامه داشت. موضوع عالیجناب، قهرمان سابق مسابقات بوکس است که به دلیل نازایی همسرش، مجبور به شرکت در مسابقات زیر زمینی می شود.

فیلم مستند عالیجناب

  • فیلم مستند «کامی» به کارگردانی میترا ابراهیمی و تهیه کنندگی پیمان قاسم خانی. این مستند پرتره ای درباره چند سال پایان زندگی  کامیار شاپور، فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور است.
  • فیلم مستند «مهدی ! عراقی را بکش» به کارگردانی عبدالرضا نعمت اللهی و تهیه کنندگی عبدالرضا نعمت اللهی. فیلمی به کارگردانی جوان و ۳۲ ساله متولد تهران که درباره مهدی عراقی، مستند ساخته است. مردی  است که فعالیت خود را با فدائیان اسلام شروع کرده و به نهضت بیانگذار کبیر انقلاب پیوست و توسط گروهک ترویستی فرقان در شهریور  ماه سال پنجاه و هشت ترور شد.

درباره مستندی که تهیه کننده اش شهردار تهران است

مستند زمستان است با تهیه کنندگی شهرداز تهران همراه شده است. این اولین حضور یک مقام شهرداری پایتخت در نقش تهیه کننده یک اثر سینمایی راه یافته به بخش مسابقه سینمای مستند جشنواره فیلم فجر می باشد.

پیروز حناچی شهردار تهران، مهر ماه امسال درباره این مستند گفته بود که به خاطر فعالیت در وزارت راه و شهرسازی، علاقمند به نوشتن کتابی درباره میدان توپخانه شدم و از فیلم «میدان بی حصار»‌ مهرداد زاهدیان، در سال ۱۳۸۷ الهام گرفتم. این مستند، داستان یکی از پلاک های لاله زار است. این فیلم در زمانی ساخته شده  که دکتر پیروز حناچی، به شهرداری تهران توسط شورای اسلامی شهر پس از قضیه دکتر  محمد علی نجفی، انتخاب نشده بود.

داستان IT’S WINTER همان طور که در بالا گفتیم، خیایان لاله زار است که ناصرالدین شاه قاجار قصد داشت از الگوی شانزلیزه پاریس، آن را توسعه دهد. ورود خیابان لاله زار، دروازه ورود تهران به دنیای مدرن، بحث کارگردان ۵۷ ساله همدانی است که روایت گر این خیابان نوستالژیک تهرانی از کودتای ۲۸  مرداد سال ۱۳۳۲ است.

حتما بخوانید: آدرس و تلفن موزه های تهران

تلفن  و فکس دبیرخانه جشنواره فیلم فجر

صرفا با تلفن و فکس زیر با دبیرخانه جشنواره در تماس باشید.

  • تلفن جشنواره فیلم فجر : ۸۸۶۷۳۲۸۱
  • فکس: ۸۸۸۸۴۹۳۹
  • پست الکترونیک جشنواره فیلم فجر : info@fajrfilmfestival.com
  • آدرس تلگرام جشنواره فیلم فجر : fajrfilm37

اسامی ۲۲ فیلم راه یافته به بخش سودای سیمرغ جشنواره

اسامی ۲۲  فیلم راه یافته به بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر ، اواخر دی ماه اعلام  می شود. حجم آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره جهت حضور در این بخش زیاد بوده  و قرار بود ۱۵ دی ماه، فهرست نهایی بخش سودای سیمرغ، نهایی شود.

اهدای تندیس بهترین فیلم جهاد و مقاومت

دی ماه نود و هشت، روابط  عمومی جشنواره سی و هشتم فجر اعلام کرد که به مناسبت شهادت حاج قام سلیمانی، از امسال، تندیسی به  بهترین فیلم در حوزه جهاد و مقاومت به بهترین فیلم جشنواره در این حوزه اهدا خواهد شد. این تندیس، «تندیس سردار شهید سلیمانی» یاد دارد و مورد موافقت سازمان سینمایی ارشاد قرار گرفته  است. باید دید که آیا در میان فیلم های راه یافته به بخش مسابقه سینمای ایران، فیلمی با مضمون جهاد و شهادت حضور دارد یا خیر.

همراه گرامی

اگر خواهان تماشای فیلم های راه یافته به بخش مسابقه سی و هشتمین جشنواره فیلم  فجر هستید، برای رزرو و پیش خرید بلیت ها بایستی تا زمان بازگشایی سامانه مزبور، منتظر باشید. اسامی ۲۲ فیلم راه یافته به بخش سودای سیمرغ جشنواره به محض اعلام روابط عمومی، در همین گفتار به روز رسانی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=193854

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. ساقط شدن هواپیمایی اوکراین همه عزیزان جشنواره سی و هشتمین فیلم فجر تسلیت میکویم می خواهم از طرف آریا کیهان بازیگر خودم می خواهم استعفا و انصراف هر دو باهم اعلام می کنم خیلی متاسفم

  2. ایا خرید بلیط اختتامیه جشنواره فیلم فجر ۹۸ برای عموم مردم ازاد است؟؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .