2

واکنش وزیر ارشاد به برپایی فشن شوی مختلط در لواسان

  • کد خبر : 41660
  • 12 اسفند 1397 - 14:02
واکنش وزیر ارشاد به برپایی فشن شوی مختلط در لواسان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره حواشی برگزاری فشن شو در لواسان گفت: این جریان به ما ربطی نداشت؛ یک تالار خصوصی بدون مجوز این کار را انجام داده بود که مسئولینش پس از آن ماجرا احضار شده و مورد بازخواست قرار گرفتند.

به گزارش عصرشهروند، سید عباس صالحی در جمع خبرنگاران تصریح کرد: قطعاً همیشه تخلفاتی وجود دارد که بدون آگاهی مسئولان صورت می‌گیرد؛ مهم این است که چطور با این تخلف‌ها برخورد شود. وزیر ارشاد در پاسخ به اینکه چرا نظارت بر محتوای نمایش‌های خانگی از جمله سریال ممنوعه کم بوده است، گفت: این حرف را قبول ندارم، نظارت در همه بخش‌ها درست و بجاست.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره حکم سرپرست معاونت مطبوعاتی اظهار کرد: آقای محمدی با حفظ سمت سرپرست معاونت است و رئیس معاون مطبوعاتی به زودی معرفی خواهد شد.

صالحی در پایان درباره برگزاری جشنواره با محوریت پژوهش فرهنگی گفت: برگزاری این جشنواره‌ها باعث می‌شود تا در حوزه مطالعات بنیادی و کاربردی دریچه نگاهمان عمیق‌تر شود و دریابیم که در بخش‌های مختلف سیاست گذاری، فلسفه و شاخص‌های فرهنگی در کجا قرار داریم. این جشنواره‌ها باعث می‌شود در سیاست گذاری و اقدام‌های فرهنگی با چشمی بازتر عمل کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاارن جوان

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=41660

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .