27

آبگرفتگی در برخی نقاط تردد را مختل کرده است/ افزایش بی رویه دکل‌های مخابراتی مصوب شورا نیست

  • کد خبر : 294042
  • 13 آذر 1401 - 12:03
آبگرفتگی در برخی نقاط تردد را مختل کرده است/ افزایش بی رویه دکل‌های مخابراتی مصوب شورا نیست
عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص افزایش بی رویه تعداد دکل‌های مخابراتی و ارتباطی در تهران تذکر داد.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و یازدهمین جلسه شورای ششم، درباره موضوع اشتغال معلولان بیان کرد: با توجه به تکالیفی که دولت ایجاد کرده به نظر می‌رسد باید به موضوع اشتغال معلولان و استفاده از ظرفیت آن‌ها در شهرداری تهران توجه و اهتمام ویژه شود، بهتر است شهرداری گزارشی در خصوص تعداد استخدام‌های مربوط به معلولان به شورا ارائه دهد.

مهدی اقراریان در ادامه با اشاره بر آبگرفتگی‌های ناشی از بارندگی ضمن عذرخواهی از مردم تهران تصریح کرد: علیرغم زحماتی که نیروهای شهرداری در معاونت خدمات شهرداری متحمل می‌شوند، شاهد آبگرفتگی در برخی از نقاط تهران و ایجاد مشکلاتی در تردد و حمل و نقل مردم بودیم، با توجه به اینکه در فصول بارندگی قرار داریم، تقاضا می‌شود این موضوع مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورا در پایان در رابطه با واگذاری شرکت ارتباطات مشترک شهر گفت: طی مدت اخیر شاهد افزایش دکل‌های مخابراتی در تهران بدون هماهنگی با شهرداری هستیم که علاوه بر تضییع حقوق شهروندان و شهر، این سوال مطرح است که آیا این موضوع مستند به مصوبه شورا بوده و آیا از مصوبه شورای چنین برداشت می شود یا خیر؟ لذا درخواست می‌شود این موضوع نیز مورد بررسی قرار گیرد.  منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=294042

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .