8
درنشست سازمان آتش نشانی با مالکین ساختمان‌های ناایمن مطرح شد:

آخرین اتمام حجت با ساختمان‌های ناایمن

  • کد خبر : 294751
  • 04 بهمن 1401 - 15:27
آخرین اتمام حجت با ساختمان‌های ناایمن
جلسه توجیهی ایمن‌سازی ساختمان‌های نا ایمن تهران با حضور مالکین ساختمان‌های نا ایمن، رئیس کمیته ایمنی شورا، معاون دادستان تهران و تعدادی از شهرداران مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران در سالن همایش سازمان آتش نشانی برگزار شد.

به گزارش عصرشهروند، نشست بررسی و پیگیری ایمن‌سازی ساختمان‌های نا ایمن شهر تهران (۱۱۹ ساختمان بحرانی) هم اکنون با حضور مالکین ساختمان‌های ناایمن، حسن زاده (معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۳۷ تهران شهر تهران)، مهدی بابایی (ریاست کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران) و قدرت اله محمدی (مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران) و تعدادی از مدیران عملیاتی آتش نشانی برگزار شد.

در این نشست مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به اهمیت ایمنی ساختمان‌های پایتخت تصریح کرد: با توجه به پیگیری‌های جدی و ویژه در خصوص ایمن‌سازی ساختمان‌های نا ایمن ظرف ۶ ماه گذشته با تلاش‌ها و همکاری مجموعه مدیریت شهری تهران و تعامل صمیمانه معاون دادستان شهر تهران، خوشبختانه تعداد ۱۰ ساختمان بحرانی نسبت به ایمن‌سازی اولیه ساختمان اقدام و از فهرست ساختمان‌های بحرانی خارج شدند و نوید دادند به زودی تعداد بیشتری از ساختمان‌های مذکور از شرایط بحرانی خارج خواهد شد و این آخرین جلسه توجیهی و اخطار می‌باشد و بعد از مهلت مقرر برای تک تک ساختمان‌ها حکم قضایی صادر خواهد شد.

مهدی بابائی ریاست کمیته‌ی ایمنی شورای اسلامی شهر تهران و حسن زاده معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۳۷ تهران نیز ضمن سخنرانی و اتمام حجت با مالکین ساختمان‌های ناایمن اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع ایمنی و آتش نشانی در ساختمان‌های ناایمن، مسئولیت تلفات جانی و خسارت مالی ناشی از ناایمنی ساختمان‌ها برای شهروندان و یا بیت المال متوجه مالکین، بهره بردار و ذی نفعان این ساختمان‌ها خواهد بود.

معاون دادستان ناحیه ۳۷ تهران تاکید کرد: اولویت ما جان شهروندان است و هر یک از دستگاه‌ها اگر نسبت به انجام وظایف خود کم کاری کنند باید پاسخگو باشند و این آخرین مهلت برای مالکان تا پایان سال می‌باشد و بعد از این مهلت برای همه ساختمان‌ها حکم قضایی صادر می‌شود.

گفتنی است: ۱۷ شهردار از شهرداران مناطق مختلف تهران ضمن اعلام پیگیری ویژه کمیته‌های ایمنی در مناطق شهرداری، آمادگی خود را جهت تسهیل، تسریع اقدامات ایمن‌سازی ساختمان‌ها اعلام نمودند. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=294751

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .