39

نمایشگاه های بهاره ۹۹ تهران و مراکز خرید بهمراه آدرس و معرفی بهترین پاساژهای نوروزی

  • کد خبر : 37103
  • 05 اسفند 1398 - 15:23
نمایشگاه های بهاره ۹۹ تهران و مراکز خرید بهمراه آدرس و معرفی بهترین پاساژهای نوروزی
معرفی مراکز خرید و نمایشگاه های بهاره 99 تهران

گزارش امروز سرویس گردشگری عصر شهروند شما را به ده‌ها مرکز خرید مجهز تهران می برد که برای حراج های پایان فصل و به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی ۹۹ ، برنامه های ویژه ای در اختیار هموطنان تهرانی قرار داده است.

به روز رسانی در اسفند ۹۸

لغو کلیه نمایشگاه های فصلی و بهاره در کشور به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

به گزارش عصر شهروند ، سعید ممبینی رئیس اتاق اصناف ایران در نامه ای به روسای اتاق های اصناف مراکز استان کشور اعلام کرد کلیه نمایشگاه های فصلی و بهاره برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا لغو شده است.

ادامه خبر را اینجا بخوانید (کلیک کنید )


نوروز ۹۹ نزدیک است و با توجه به نوسانات قیمت دلار ، برخی از مگا مال ها و مراکز خرید بزرگ و مجلل پایتخت، تلاش دارند برای جذب مشتری و رونق حراج های آخر فصل که مصادف شده با روز های پایانی سال، تخفیف های هیجان انگیزی را در اختیار مشتریان قدیم و جدید قرار دهند. رقابتی سخت با نمایشگاه های بهاره ۹۹ در تهران.

توصیه می کنیم حتما به عضویت باشگاه مشتریان مراکز خرید مشهور پایتخت در آمده و کارت عضویت فروشگاه های زنجیره ای شهر را دریافت کنید تا هم در قرعه کشی های فصلی و سالانه شرکت کنید و هم  شانس خرید ارزان تر را از فروشگاه های منتخب آن داشته باشید. فروشگاه های زنجیره ای:  رفاه، اتکا، کوثر، هایپر، افق کوروش، شهروند و سپه نیز برنامه های فروش فوق العاده نوروزی خود را در بازه زمانی اول تا ۲۵ اسفندماه هر نمایشگاه به مدت حداقل ۱۰ روز برگزار خواهد کرد . حتما قیمت های فروش فوق العاده آن ها را از طریق سایت هر یک بررسی کنید.

نمایشگاه بهاره شهر تهران در :

پارک ارم ، حکیمیه تهرانپارس ، بوستان ولایت ، مصلی تهران و خاوران

شرق تهران : مجتمع سازمان گوشت ، واقع در حکیمیه تهرانپارس ، خ استخر

غرب تهران : مجتمع تفریحی پارک ارم ، واقع در اتوبان کرج ، همجوار انتهای اتوبان شهید باکری

مرکز تهران : مصلی تهران ، واقع در خیابان شهید دکتر بهشتی ، روبروی خ میرعماد

جنوب تهران : بوستان بزرگ ولایت ، واقع در انتهای اتوبان نواب، تقاطع اتوبان تندگویان

جنوب تهران : فرهنگسرای خاوران ، واقع در خیابان خاوران ، سه راه هاشم آباد

حتما بخوانید : گشتی در ۲۰ مرکز خرید لوکس تهران : از پالادیوم تا گالریا

گزارش امروز سرویس گردشگری عصر شهروند شما را به ده‌ها مرکز خرید مجهز تهران می برد که برای حراج های پایان فصل و به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی ۹۹ ، برنامه های ویژه ای در اختیار هموطنان تهرانی قرار داده است. توجه کنید که برنامه نمایشگاه های حراج پوشاک بهاره تهران از نیمه دوم اسفند در پایتخت برگزار می شود. اما نمایشگاه و جشنواره نوروزی بهاره تهران،در اسفند ۹۹ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد و از شیرینی و خشکبار گرفته تا پوشاک مردانه و زنانه و بچه گانه و لوازم خانگی برپا خواهد شد.

اگر شما هم تجربه خرید نوروزی از مراکزی که در این گفتار معرفی شده است را دارید، تجربه و دیدگاه های خود را از طریق بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید : تقویم سال ۱۳۹۹ در یک نگاه

چگونه در تهران به نمایشگاه‌های بهاره ۹۹ برویم؟

چگونه در تهران به نمایشگاه‌های بهاره ۹۹ برویم؟

طبق اعلام رییس اتاق اصناف تهران، نمایشگاه های فروش بهاره تهران، از یکم تا ۲۵ اسفندماه در ۵ نقطه تهران برگزار می شود. مکان یابی این نمایشگاه ها به گونه ای صورت گرفته است که همشهریان تهرانی بتوانند در شهر تهران، به این مراکز دسترسی داشته و از اجناس متنوعی که با تخفیف ویژه در این نمایشگاه ها عرضه شده است، استفاده کنند.

نمایشگاه بهاره شهر تهران در : پارک ارم ، حکیمیه تهرانپارس ، بوستان ولایت ، مصلی تهران و خاوران بر پا می شود و احتمالا هفته های اسفند ماه نود و هشت را به یکی از شلوغ ترین ایام در این پنج مقصد گردشگری و نمایشگاهی پایتخت تبدیل می کند.

کلیه کالاهایی که درنمایشگاه های بهاره  تهران عرضه می شود، توسط غرفه دار مجاز تایید صلاحیت شده عرضه می شود و بازه قیمتی نیز، تحت نظارت بازرسان اتاق اصناف تهران و سازمان تعزیرات است. نمونه کالاهایی که عرضه کننده در این نمایشگاه در معرض فروش می گذارد، از پوشاک تا خوردنی جات، پیش از آغاز نمایشگاه، توسط بازرسان اصناف، صورتجلسه و پلمپ شده و فروشنده مکلف است تا کالاهای خود را با قیمت کارشناسی که به توافق فروشنده و مسئولان اتاق اصناف تهران رسیده، طبق کیفیت نمونه کالا پلمپ شده، عرضه کند.

سایت اتاق اصناف تهران برای طرح شکایت از غرفه داران نمایشگاه فروش بهاره تهران

(سایت اتاق اصناف تهران برای طرح شکایت از غرفه داران نمایشگاه  فروش بهاره تهران)

(سایت سازمان تعزیرات حکومتی برای ارسال گزارشات مردمی از شیوه و کیفیت فروش اجناس در نمایشگاه فروش بهاره)

(سایت سازمان تعزیرات حکومتی برای  ارسال  گزارشات مردمی از شیوه و کیفیت فروش اجناس در نمایشگاه فروش  بهاره)

امسال، شهر تهران، جشنواره فروش فوق العاده بهاری ندارد اما نمایشگاه بهاره با نظر استانداری تهران در ۳ نقطه ای که در بالا گفته شد برگزار می شود. سال گذشته، ۵ نقطه در تهران، شاهد برگزاری نمایشگاه بهاره بودیم. کالاهای اساسی از جمله قند، شکر و برنج، با قیمت مصوب، در نمایشگاه عرضه می شود و جزییات کالاهای اساسی دیگر نیز به محض دریافت اطلاعات در همین گزارش عصر شهروند، اطلاع رسانی خواهد شد.

یکی از پایین ترین قیمت های فروش آجیل و خشکبار در سطح تهران را می توانید در نمایشگاه های فروش بهاره در این بازه زمانی، در اختیار داشته باشید.

اگر نسبت به عرضه و فروش کالا ها در نمایشگاه های ۳ گانه فروش بهاره تهران، با سوالی روبرو شدید، مراتب را از طریق سایت اتاق اصناف تهران به کارشناسان مربوطه اطلاع دهید. سایت اتاق اصناف تهران در این نشانی در دسترس می باشد.

چگونه به نمایشگاه بهاره مصلی تهران برویم؟

نمایشگاه فروش بهاره ۹۹ از یکم تا ۲۵ اسفند برگزار می شود. ۲ روز جمعه در زمان برگزاری آن تعبیه شده تا فرصت کافی برای کارمندان و دانش آموزان و دانشجویان و فرهنگیان و سایر اقشار پایتخت برای عزیمت به این ۵ نقطه فراهم باشد. یکی از نمایشگاه ها، در مصلی تهران برگزار می شود که یکی از شلوغ ترین نمایشگاه های سالانه است.  ساعت کار نمایشگاه فروش بهاره از ۱۱ صبح تا ۲۱ شب بوده و تمدید این ساعت نیز بر عهده مسئولین برگزاری نمایشگاه بوده و هنوز اطلاع رسانی نشده است.

برای این که به نمایشگاه فروش بهاره در مصلی تهران بروید، توصیه می شود که از خودرو شخصی استفاده نکنید. ظرفیت پارکینگ های مصلی تهران، اصلا امادگی پذیرش هزاران خودرو همشهریان تهرانی را نداشته و خیابان های اطراف مصلی تهران (خیابان شهید بهشتی و مطهری و سهروردی) در صورتی که با مشکل تردد در محدوده زوج و فرد قبل از ساعت ۱۹ هر روز مواجه نیستید، امکان پارک محدودی دارد.

چگونه به نمایشگاه بهاره مصلی تهران برویم؟

لذا بهترین روش برای عزیمت به نمایشگاه فروش بهاره در مصلی تهران، استفاده از خط ۱ مترو تهران و توقف در ایستگاه مصلی تهران یا ایستگاه شهید بهشتی است. چون ایستگاه مصلی در طول برگزاری نمایشگاه فروش بهاره، با ازدحام قابل توجهی روبرو می شود، لذا می توانید از ایستگاه شهید بهشتی هم استفاده کنید که فاصله کمی تا درب جنوبی مصلی امام خمینی (ره) تهران دارد.  خط ۵ اتوبوس BRT  تهران، شما را به نزدیک مصلی تهران می برد.

توجه داشته باشید که اوج بار ترافیکی مترو تهران در محدوده مصلی، از ساعت ۴ تا ۶ عصر است. به دلیل قرارگیری مصلی تهران بین شمال و مرکز شهر، حجم مراجعه کنندگان به این مرکز، از فرهنگسرای خاوران و بوستان ولایت، کم تر نیست.

چگونه به نمایشگاه های بهاره در فرهنگسرای خاوران برویم؟

دومین نمایشگاه فروش بهاره  ۹۹ تهران، در فرهنگسرای خاوران برگزار می شود. یکی از بزرگ ترین فرهنگسراهای شهرداری تهران، فرهنگسرای خاوران است که در منطقه  ۱۵ قرار دارد. مرکز فرهنگی شرق پایتخت بوده و محوطه بزرگی برای برپایی نمایشگاه های فصلی دارد. این فرهنگسرا در خیابان خاوران، سه راه هاشم قرار داشته و نزدیک پردیس تئاتر تهران است. جزییات برپایی نمایشگاه در این فرهنگسرا را در سایت اینترنتی فرهنگسرای خاوران در این نشانی دنبال کنید. تلفن ستاد برگزاری نمایشگاه بهاره فرهنگسرای خاوران: ۳۳۰۰۰۳۳ است.

برای عزیمت به نمایشگاه فروش بهاره در فرهنگسرای خاوران، در ایستگاه اتوبوس فرهنگسرای خاوران که چند متر با فرهنگسرا فاصله دارد، توقف کنید.  ایستگاه مترو میدان بسیج نیز حدود ۳ کیلومتر با فرهنگسرای خاوران فاصله دارد. برگزاره بعثت، بزرگراه امام علی و بزرگراه بسیج، شما را به سمت فرهنگسرای خاوران می برد. عزیزانی که در مناطق شمال میدان توحید هستید، باید وارد تونل توحید شده و از آن جا پس از عبور از بوستان بزرگ ولایت، به سمت بزرگراه بعث رفته  و وارد خیابان خاوران شوند.

فاصله ایستگاه مترو بسیج در خط ۷ مترو تهران با فرهنگسرای خاوران را در عکس بالا مشاهده می کنید. ایستگاه مترو بسیج، در انتهای بزرگراه شهید محلاتی قرار داشته و جنب بزرگراه بسیج است. از مترو بسیج به فرهنگسرای خاوران، از خطی ها و تاکسی های گذری استفاده کنید.  البته از مترو نواب نیز به سمت فرهنگسرای خاوران و بوستان ولایت، خودرو گذری در دسترس است.

یکی از ایستگاه های خط ۲ اتوبوس های تند رو تهران، ایستگاه فرهنگسرای خاوران است.

(نقشه محل قرارگیری ایستگاه خاوران در نقشه اتوبوسرانی تند رو تهران)

چگونه به نمایشگاه های بهاره بوستان ولایت برویم؟

بوستان ولایت، یکی از بزرگ ترین بوستان های تهران در محل قبلی فرودگاه قلعه مرغی است و ۳۰۰ هکتار  وسعت دارد و در منطقه  ۱۹ شهرداری تهران قرار دارد. برای  آشنایی با امکانات و شیوه  دسترسی و پاسخ به سوالات خود درباره نمایشگاه فروش بهاره بوستان ولایت، به این لینک مراجعه فرمایید. پاسخ تلفنی به سوالات همشریان عزیز که بوستان ولایت را برای خرید مایحتاج شب عید با تخفیف در نظر می گیرند، ۵۵۰۱۹۸۲۶ است.

برای عزیمت به بوستان ولایت از خط ۳ مترو تهران استفاده کنید. نزدیک ترین ایستگاه مترو به بوستان ولایت، ایستگاه مترو جوادیه است که ۱۲۰۰ متر با آن فاصله دارد. نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس نیز ایستگاه یخچال است که با درب اصلی بوستان، ۲۸۰ متر فاصله دارد.

نکته ها برای خرید نوروزی

  • خرید از جشنواره ها و نمایشگاه های نوروزی رسمی که با حمایت اصناف در ۲۲ منطقه شهرداری تهران برگزار می شود، معمولا ۱۵ تا ۳۰ درصد تخفیف را برای همشهری ها به ارمغان می آورد. اما قطعی نیست.
  • خرید عمده از بازار تهران به خصوص برای خرید خشکبار و شیرینی، انتخاب بهتری به نسبت خرید این محصولات شب عید در شیرینی فروشی ها و قنادی های سطح شهر است.
  • حتی الامکان، خرید اجیل و خشکبار و شیرینی شب عید را به هفته آخر اسفند موکول نکنید تا جنس های مانده و دست ساز بعضا، در اختیار شما قرار نگیرد.
  • هر گونه کالایی که فکر می کنید قیمت آن از نرخ مصوب اتحادیه ها بیش تر است را فورا به سازمان تعزیرات حکومتی تهران و یا سایت سازمان بازرسی کل کشور اطلاع دهید.
  • خرید پوشاک مردانه، زنانه و بچه گانه در نمایشگاه های پوشاک بهاره تهران، شما را با محصولاتی با نرخ پایین تر از مراکز خرید بزرگ پایتخت آشنا می کند. اما تنوع جنسی که انتظار دارید را ارائه نمی کند.
  • اگر برای خرید لباس عید، محدودیت و الزامی ندارید، آن را به هفته دوم فروردین ۹۹ و به بعد موکول کنید تا در رکودی بازار، قیمت های پر تخفیف دریافت کنید.
  • اگر برای انتخاب رنگ سال و مدل های جذاب و محبوب لباس مردانه و زنانه و بچه گانه در نوروز ۹۹ هم چنان در تردید به سر می برید، به هشتگ های مد و لباس در اینستاگرام ایرانیان رجوع کنید.
  • اگر قصد دوخت لباس سفارشی دارید و محدویدیت برای شب عید ندارید، آن را به هفته سوم فروردین موکول کنید تا سر فرصت، کاری با کیفیت را از خیاط خود طلب کنید.

حتما بخوانید: همه چیز درباره تزیین سبزه عید ۹۹

آدرس نمایشگاه های بهاره ۹۹ تهران و فروش فوق العاده نوروزی

نمایشگاه های بهاره تهران از یکم اسفند ۹۸ برگزار خواهد شد. عرضه گوشت و مرغ نیز به قیمت مصوب خواهد بود. قیمت مصوب هر کیلو مرغ در اسفند ۹۸ ،۱۲ هزار و ۳۰۰ تومان (تا ۱۵ اسفند ) است.

عرضه گوشت و مرغ در نمایشگاه های بهاره در اسفند ۹۸ ، از دخیره شرکت پشتیبانی امور دام است. فروش های فوق العاده نمایشگاه بهاره از پوشاک تا خوردنی جات، در واحدهای صنفی منتخب با تخفیفات های فوق  العاده انجام می شود. حراج نوروزی پوشاک تهران نیز از نیمه اول اسفند ۹۸ در بیش از ۲ هزار واحد صنفی منتخب در ۲۲ منطقه شهرداری تهران برپا خواهد شد. مسئولیت آن را رییس اتحادیه کشوری پوشاک بر عهده دارد. اگر با تخلفی در حراج نوروزی پوشاک مواجه شدید، به اتحادیه از طریق این لینک شکایت کنید.

آدرس نمایشگاه های بهاره 99تهران و فروش فوق العاده نوروزی

(اگر سایتی، دارای نماد اعتماد الکترونیک، فروش فوق العاده پوشاک نوروزی را اعلام کرد، تاییدیه مجوز اینترنتی آن را در سایت اتحادیه پوشاک تهران در بخشی که با فلش زرد مشخص شده است، جستجو کنید)

اتاق اصناف ایران، مسئول برگزاری نمایشگاه های بهاره ۹۹ جهت عرضه محصولات خوردنی و پوشیدنی است. انتظار نداشته باشید که در گرانی سال ۹۸، همه کالا ها بین ۱۵ تا ۳۰ درصد تخفیف داشته باشند. مخصوصا خشکبار و البته پسته! نمایشگاه پوشاک بهاره معمولا  اسفند ماه کار خود را آغاز خواهند کرد و در نقاط مختلف پایتخت مستقر می شوند.

در طول ایام هفته، نمایشگاه های بهاره از ساعت ۱۰ آغاز به کار می کنند و مدت کاری در روزهای تعطیل، کمی دیر تر خواهد بود. فهرست فروشگاه های مجاز عرضه و مانتو در جشنواره نوروزی امسال در این لینک در دسترس است.

حتما بخوانید : ایران مال و بررسی کلکسیون تخلفات ریز و درشت این مگامال

نمایشگاه بهاره تهران در ۵ نقطه و در شهرستان های استان تهران معمولا در پانزده نقطه برگزار خواهد شد. در تهران، نمایشگاه های پوشاک بهاره ۹۹ در مجتمع تفریحی پارک ارم، مجتمع سازمان گوشت واقح در خیابان استخر، مصلی تهران، فرهنگسرای خاوران و هم چنین بوستان بزرگ ولایت در انتهای بزگراه شهید نواب صفوی، برگزار خواهد شد.

به دلیل هجوم جمعیت و شلوغی این مراکز، حتی المقدور بهترین مسیر را با ویز انتخاب کنید و از خیابان های اطراف این مراکز پنج گانه برای پارک خودرو استفاده کنید . برای رهایی از دزدی های اسفند ماهی!، خودرو را نزدیک دوربین بانک ها و مغازه ها پارک کنید. توصیه ما این است که با مترو رفته و گرفتار  ترافیک شب عید نشوید.

اگر مقیم شهرستان های استان تهران هستید، نمایشگاه های بهاره ۹۹ و نمایشگاه پوشاک پوشاک بهاره ۹۹ شهرستان های استان تهران در : شهریار، رباط کریم، شمیرانان، دماوند، فیروزکوه، پاکدشت، شهرقدس، اسلامشهر، ری، ورامین، ملارد، بهارستان و جنب امام زاده جعفر پیشوا برگزار خواهد شد.

نمایشگاه های بهاره ۹۹

میزان تخفیف در اجناس، اندکی با نمایشگاه های بهاره ۵ گانه تهران، بیش تر است. اما انتظار تخفیف قابل ملاحظه روی همه اجناس نداشته باشید. چرا که حاشیه سود برخی از محصولات مثل خشکبار، آن قدر نیست که انتظار بیش از ۲۰ درصد تخفیف را داشته باشید.

حتما بخوانید:‌ همه چیز درباره سبز ذرت

مرکز خرید الماس ایران

مرکز خرید الماس ایران

مرکز خرید الماس از مجلل ترین مراکز خرید پایتخت است. اما در این جا، همه جور جنس با قیمت های متوسط نیز برای نوروز گرد ها پیدا می شود. آف های هیجان انگیز فروشگاه های مرکز خرید الماس، از هفته سوم اسفند آغاز می شود. اگر در ایام نوروز هم به دنبال جایی برای گردش و کافه  گردی هستید، لوکیشن مرکز خرید الماس، گزینه خوبی خواهد بود. از مانگو تا آدیداس، در این مرکز شعبه دارند. مراجعه با مترو نیز امکان پذیر است.

آدرس مرکز خرید الماس ایران: بزرگراه امام علی (ع)، مینی سیتی، خیابان نیروی زمینی

ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۲۳

مرکز خرید سانا

مرکز خرید سانا

مرکز خریدی در بلوار اندرزگو، پاتوق لاکچری  گردهای تهران که از اکسسوری تا پوشاک مردانه و زنانه و لوازم خانه را ارائه می کند. جشنواره تخفیفات نوروزی نیز از هفته دوم اسفند آغاز می شود. توجه داشته باشید که سانا، سال گذشته افتتاح شد و به نسبت، جدید ترین مرکز خرید تهرانی ها محسوب خواهد شد. ۱۳ طبقه دارد که بیش از ۱۰۰ مغازه در آن، ارائه دهنده محصولات ایرانی و خارجی برای نوروز گردهای ۹۹ هستند. اگر در تعطیلات نوروز تهران، قصد رستوران گردی دارید، فودکوردت سرباز سانا را فراموش نکنید.

آدرس مرکز خرید سانا: بلوار اندرزگو، تقاطع شهید زمانی و خیابان علوی

ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۲۳:۳۰

مرکز خرید گالریا

مرکز خرید گالریا

برای علاقمندان به دریافت ویزای شنگن گردشگری و دیداری و تجاری ایتالیا در نوروز ۹۹ و به بعد، این مرکز خرید ، شناخته شده است. چون کارگزار رسمی سفارت ایتالیا در این مرکز خرید مستقر شده است. گالریا ولنجک، هم چون پالادیون زعفرانیه، مخاطبان بسیار دارد. مشتریان خاص اما برای روزهای پایانی سال نود و هشت مثل تجربه نوروز ۹۷  ، منتظر  تخفیف های خوبی از فروشگاه های مطرح  باشید. پنج طبقه و بیش از پنجاه فروشگاه که پاسخ گوی نیازهای خاص پسندان است. محبوب شکم گردها و عاشقان سلفی های رمانتیک در یک لوکیشن لوکس نوروزی. به تماشای بزرگ ترین لوستر خاورمیانه بروید.

آدرس مرکز خرید گالریا: ولنجک، خیابان سیزدهم.

ساعت کار: ۱۰ تا ۲۳:۳۰

حتما بخوانید : لیست مزون های لوکس تهران از شمال تا مرکز شهر

مگا مال اکباتان

مرکز خرید مگا مال اکباتان

از جدید ترین مراکز خرید پایتخت در منطقه اکباتان تهران، مگامال اکباتان است که جنجال های زیادی سر ساخت و ساز آن به راه افتاد. نخستین مگا مال ایران، جشنواره برندهای ایرانی و خارجی است و  انواع و اقسام فرصت های خرید و گردشگری و شکم گردی را برای شما به ارمغان می آورد.  مخصوصا اگر با کودکان٬ به این نقطه  بروید. ایستگاه مترو اکباتان، فاصله زیادی با این مگا مال ندارد. اگر چه خودش، ایستگاه اختصاصی مترو دارد. برای آگاهی از جشنواره نوروز مگا مال به megamall.ir رجوع کنید.

آدرس مرکز خرید مگا مال: اکباتان، اتوبان ستاری، فاز ۲ اکباتان، میدان صارمی

ساعت کار: ۸ تا ۲۴

مجتمع ارگ تجریش

مجتمع ارگ تجریش

ارگ تجریش، گزینه لوکسی است. در محله قدیمی تهران که بیش از یک صد فروشگاه در آن جا  به عرضه محصولات محبوب تهرانی ها در نوروز مشغول هستند. جشنواره تخفیفات ارگ تجریش از  هفته سوم اسفند آغاز می شود. چون پردیس سینمایی و شهر بازی دارد، کودکان و نوجوانان شما برای گشت های والدین مشکل پسند، اذیت نمی شوند.

آدرس مرکز خرید ارگ: میدان تجریش، خیابان سعدآباد

ساعت کار: ۱۰ تا ۲۴

پاساژ اسکای سنتر

اگر تا حالا با این مرکز خرید آشنا نیستید، نگران نباشید. محبوب لواسان گردها است. لواسان در سال ۹۸ به خاطر شهرک باسیتی هیلز و کلاک، در کانون توجه ایرانیان قرار گرفت. لواسان را گران ترین شهر ایران می دانند. مثل جای تعجب ندارد که اسکای سنتر لواسان، محبوب لاکچری گردهای پایتخت محسوب می شود. لوکس ترین مرکز خرید استان تهران، SKY CENTER است که جشنواره سنگ های قیمتی و دکوراسیون نورانی شکلاتی فوق العاده و کلاسیک است. خرید در کنار سد لتیان با چشم اندازی از بهار لواسان. جزییات تخفیف های نوروزی برند های اسکای سنتر را در SKYCENTER.IR مشاهده کنید.

آدرس اسکای سنتر: بلوار امام خمینی، لواسان

ساعت کار: ۹ تا ۲۳

پاساژ سام سنتر

مرکز خرید سام سنتر

محبوب لاکچری گردهای خیابان فرشته و محله  های اطراف، سام سنتر است. ۹ طبقه و ۲ طبقه تجاری با بیست و شش فروشگاه. گزینه ای برای مشکل پسندهای تهرانی که به دنبال مکانی برای جدید ترین کالکشن پوشاک و ادکلن و اکسسوری برندهای سرشناس اروپایی و آمریکایی هستند. آفرهایی که برخی از برند های محبوب سام سنتر ارائه  کرده اند را در SAMCENTER.COM دنبال کنید.

آدرس سام سنتر: خیابان ولیعصر شمالی، خیابان فرشته

ساعت کار: ۱۰ تا ۲۳:۳۰

جشنواره نوروزی در پالادیوم

جشنواره نوروزی در پالادیوم

تخفیف های صد و پنجاه فروشگاهی که در پالادیوم به  ارائه  محصولات پوشیدنی و خوردنی و لوازم خانگی مشغول هستند، از اسفند آغاز شده و برای اعضای باشگاه مشتریان نیز تخفیف هایی در نظر گرفته شده است. فود کورت پالادیوم یکی از برترین فودکورت های تهران است و گزینه خوبی برای شب گردی های نوروزی هموطنانی که عازم ایرانگردی نشده اند. برای آشنایی با کالکشن های لباس برندهای داخلی و بین المللی، پالادیوم گزینه خوبی برای ست کردن و انتخاب خوبی برای آشنایی با ترندهای لباس سال نود و هشت است.

آدرس مرکز خرید پالادیوم: زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی

ساعت کار: ۱۰ تا ۲۳:۳۰

پاساژ مدرن الهیه

مرکز خرید مدرن الهیه

ده ها فروشگاه عرضه کننده برترین برندهای پوشاک و لوازم خانگی و اکسسوری و ساعت و غیره، در مدرن الهیه در دسترس است. برای شکم گردها، مرکز خرید خوبی محسوب می شود. جایی نزدیک اتوبان مدرس شمال.

مرکز خرید شاپرک

مرکز خرید شاپرک

تخصصی ترین مرکز خرید لباس و محصولات کودکان برای نوروز گردهای ۹۹ در تهران، همین شاپرک است. جشنواره تخفیف های نوروزی کودکان در این مرکز خرید از  اوایل  اسفند آغاز شده است. امسال در سومین  سال فعالیت خود، پاسخگوی بخشی از نیاز های مادران برای فرزندان دلبند است. اسفند ۹۷ شلوغی را تجربه کرد و اگر به این مرکز خرید در روزهای پایانی اسفند ۹۸ رفتید، نظرات و دیدگاه های خود را درباره قیمت و سطح خدمات به عصر شهروند اطلاع دهید.

مرکز خرید تیراژه ۲

مرکز خرید تیراژه ۲

بیش از یک صد واحد تجاری  عرضه کننده محصولات پوشیدنی و خوردنی و لوازم خانگی، در تیراژه  ۲، جشنواره نورزوی ۹۹ را از هفته اول اسفند آغاز می کنند. امسال، ششمین سال فعالیت تیراژه ۲ است. در نوروز ۹۹ ، OFF های خوبی در اختیار نوروز گردها قرار گرفت که البته برخی از مراجعه کنندگان با مشکل پارکنیگ مواجه شدند. توصیه می کنیم از ایستگاه مترو شهید مدنی استفاده کنید.

همشهری گرامی

برای خرید محصولات مورد نیاز عید ۹۹ در نمایشگاه های پوشاک بهاره و هم در نمایشگاه های فروش فوق العاده نوروزی، خرید خود را به روز های پایانی این رویداد ها موکول نکنید. شب قبل از عزیمت، برنامه خود را تنظیم و مسیر را بررسی کرده و مایحتاج خود را صورت برداری کنید تا در خرید، سرعت و دقت، چاشنی خرید های نوروزی شما شود. توجه کنید که عید، فقط ۱۴ روز از ۳۶۵ روز سال ۹۹ است. پس، هیجان زده نشوید . . . .

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=37103

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. واقعا امسال نمایشگاه ارم برگزار میشه؟اسفند ۹۸؟؟؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .