20

آسیب‌شناسی شورای ششم از پروژه‌های عمرانی دوره قبل: نه نیت درست داشتند، نه توفیق خدمت

  • کد خبر : 290810
  • 18 اردیبهشت 1401 - 17:05
آسیب‌شناسی شورای ششم از پروژه‌های عمرانی دوره قبل: نه نیت درست داشتند، نه توفیق خدمت
عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص ترمینال شرق با انتقاد از عملکرد مدیران شهری گذشته گفت: با ترک فعل صورت گرفته این پروژه ۱۰ درصد پسرفت داشته است.

به گزارش عصرشهروند در اخبار شورای شهر ، سید احمد علوی عضو شورای شهر تهران در جریان شصت و دومین جلسه شورا در خصوص پروژه ترمینال شرق و ایوان ری که در ۴ سال گذشته آماده بهره برداری بوده است گفت: گاهی در افتتاح و بهره برداری پروژه ها تنها پیشرفت فیزیکی معیار نیست بلکه توفیق نیز می خواهد.

وی ادامه داد: اینکه توفیق خدمت به مردم و بهره برداری از این پروژه های آماده بهره برداری در ۴ سال گذشته آماده نشده است، به نیت دوستان برمیگردد و باید در نیت شان تجدید نظر کنند.

وی در خصوص ترمینال شرق ادامه داد: اشتباه است اگر بگوییم این پروژه متوقف بوده و روی ۹۶ یا ۹۴ درصد پیشرفت مانده است ؛ خیر این پروژه در طول ۴ سال گذشته پسرفت داشته و ۱۰ درصد به عقب بازگشته است.

علوی به اشاره با مجازات ترک فعل مسئولان گفت: این پسرفت ۱۰ درصدی نتیجه ترک فعل است و نیازمند برخورد، چرا که بهره برداری نکردن از این پروژه موجب خسارت سنگین مالی شده است.

وی همچنین خطاب به مسئولان فعلی نیز گفت: ۸ ماه از آغاز مسئولیت مدیریت شهری جدید گذشته و نیاز است که به سرعت در خصوص پروژه های آماده بهره برداری به جمع بندی برسیم و از آنها بهره برداری شود. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=290810

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .