4

آغاز بررسی اعتراضات جاماندگان حمایت معیشتی

  • کد خبر : 219246
  • 06 اسفند 1398 - 9:21
آغاز بررسی اعتراضات جاماندگان حمایت معیشتی

 
سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی از آغاز بررسی اعتراضات جاماندگان حمایت معیشتی خبر داد و گفت: در صورت مشمول بودن ۱۰ اسفند کمک معیشت به حساب این افراد واریز می‌شود.

به گزارش عصر شهروند، حسین میرزایی، با اشاره به آغاز بررسی اطلاعات افراد معترض در سایت hemayat.mcls.gov.ir ، اظهار کرد: از روز گذشته بررسی اطلاعات توسط ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی آغاز شده است.

وی تصریح کرد: تا نهم اسفند اطلاعات این افراد بررسی می‌شود و در صورتی که مشمول یارانه معیشتی بشوند از طریق پیامک به آنها اعلام خواهد شد.

میرزایی گفت: لیست این افراد پس از بررسی اطلاعاتشان در اختیار سازمان برنامه و بودجه قرار خواهد گرفت و فرایند واریز یارانه حمایت معیشتی از طریق آنها انجام می‌شود.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی ادامه داد: چهارمین مرحله از یارانه حمایت معیشتی نیز دهم اسفند به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که مرحله بعدی بررسی اعتراضات ثبت شده در سایت چه زمانی است، گفت: در خرداد و آذر سال آینده و دو نوبت اعتراضات ثبت شده بررسی می‌شود.

میرزایی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا متولدین نیز مشمول یارانه حمایت معیشتی می‌شوند، یا خیر، گفت: در صورتی که سرپرست خانوار مشمول یارانه باشد به نوزاد جدید هم یارانه تعلق می‌گیرد و در غیر این صورت یارانه به نوزاد جدید تعلق نمی‌گیرد.

مهر

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=219246

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .