2

آغاز درمان کرونا با داروهای ایدز در چین

  • کد خبر : 202654
  • 06 بهمن 1398 - 22:20
آغاز درمان کرونا با داروهای ایدز در چین

پزشکان چینی درمان موارد تائید شده ویروس کرونا با داروی ایدز را در سه بیمارستان پکن آغاز کردند.

به گزارش عصر شهروند، مقامات پکن روز یکشنبه اعلام کردند که برخی از بیمارستان‌های این شهر درمان بیماران آلوده به ویروس کرونا با دارو‌های را آغاز کردند تا بتوانند آمار مرگ و میر را کاهش دهند.

براساس بیانیه کمیسیون بهداشت شهر پکن، سه بیمارستان برای درمان موارد تائید شده با کرونا ویروس با داروی ایدز اقدام کرده اند.

دو داروی مدنظر دارو‌های ضد ویروسی هستند که توانایی اتصال به ویروس HIV و مسدود کردن آن برای آلوده کردن سلول‌های سالم را دارند.

تحقیقات جدید بر روی ۴۱ بیمار مبتلا به کرونا ویروس روز جمعه در مجله پزشکی لانست منتشر شده است، حاکی از فواید ۲ داروی ایدز در درمان سارس در سال ۲۰۰۲ و ۲۰۰۳ در چین است، البته باید توجه داشت که تاکنون داروی قطعی درمان ویروس کرونا جدید کشف نشده است.

موارد ابتلا به ویروس کرونا به یک هزار و ۹۸۵ نفر رسیده است که ۲۳ نفر در خارج از کشور چین هستند، تاکنون ویروس کرونا ۵۶ قربانی گرفته است و ۴۹ نفر دیگر در بیمارستان بستری هستند که یکی از آن‌ها در وضعیت بحرانی قرار دارد.

کارشناسان بهداشت اظهار کرده اند که ویروس پتانسیل جهش را دارد و ۳۰ شهر و استان در چین شرایط اضطرار اعلام کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=202654

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .