25

همه چیز درباره مسابقه استعدادیابی آوای جادویی و داورانش

  • کد خبر : 280517
  • 23 فروردین 1400 - 13:24
همه چیز درباره مسابقه استعدادیابی آوای جادویی و داورانش
مسابقه استعدادیابی آوای جادویی، برنامه ای است که با داوری محمد اصفهانی، رضا صادقی، احسان خواجه امیری، رضا یزدانی و علیرضا افکاری (و حضور احتمالی فرزاد فرزین) و علی اوجی برگزار می شود و قرار است از طریق یکی از پلتفرم  ها در بهار یا تابستان 1400 شمسی پخش شود. 

مسابقه استعداد یابی موسیقی آوای جادویی ، جدید ترین برنامه استعدادیابی در عرصه موسیقی کشور است که با داوری شماری از سلبریتی های عرصه سینما و موسیقی، بزودی در VOD ها اکران می شود. پس از فراخوان مسابقه استعدادیابی موسیقی بند بازی به کارگردانی نیما بانک که قرار است از فیلم نت پخش شود و مهراوه شریفی نیا و علیرضا عصار را به عنوان هیات داوران مطرح کرده بود، این بار، فراخوان برنامه آوای جادویی در شبکه های اجتماعی پخش شد.

این سومین برنامه استعدادیابی موسیقی است که تلاش می کند تا موسیقی زیرزمینی در ۳۱ استان کشور را به روی استیج آورده و از بهترین استعدادها برای حضور حرفه ای و  جذب اسپانسر، دعوت به همکاری کند .

حتما بخوانید: انتقاد از افزایش حق اشتراک فیلیمو

احسان علیخانی در برنامه استعدادیابی عصرجدید شبکه ۳ سیما، توانست شماری از استعدادهای ناب موسیقی کشور را از ۳۱ استان کشور، روی صحنه ۲ فصل این برنامه پربیننده ببرد که برخی (پارسا خائف) موفق شدند با اسپانسرهایی هم قرارداد منعقد کنند. آتشی که احسان علیخانی بر خرمن فعالان آماتوری موسیقی کشور انداخت، بستر را برای حضور این گونه برنامه های استعدادیابی در شبکه های اجتماعی فراهم کرده است.

مسابقه استعدادیابی آوای جادویی ، برنامه ای است که با داوری محمد اصفهانی، رضا صادقی، احسان خواجه امیری، رضا یزدانی و علیرضا افکاری (و حضور احتمالی فرزاد فرزین) و علی اوجی برگزار می شود و قرار است از طریق یکی از پلتفرم  ها در بهار یا تابستان ۱۴۰۰ شمسی پخش شود.

حتما بخوانید: همه چیز درباره مسابقه بند بازی فیلم نت

علیرضا افکاری، تهیه کننده مسابقه استعدادیابی آوای جادویی است که از آهنگسازان برجسته کشور  در حوزه موسیقی پاپ محسوب می شود. ایشان بزودی شرایط شرکت در  مسابقه استعدادیابی آوای جادویی از طریق سایت و اینستاگرام مسابقه آوای جادویی منتشر و به اطلاع علاقمندان می رسد.

علیرضا افکاری، آهنگساز و تنظیم کننده متولد ۲۲ شهریور سال ۱۳۵۶ در اصفهان است. سبک پاپ وسنتی کار می کند و با خوانندگان زیادی همکاری داشته است. به دلیل حاشیه هایی که برای کارهایش ایجاد شده، از تهیه کننده مسابقه آوای جادویی به نام «مرد ۳ نقطه (…) آلبوم ها» یاد کرده اند. حضور یک تهیه کننده حرفه ای کار بلد در این برنامه، خبر از اتفاقات خوبی در آینده نزدیک می دهد.

به نظر می رسد مسابقه استعدادیابی آوای جادویی با داوران کهکشانی و مطرح خود در عرصه ضرب و ریتم کشور، بتواند شمار قابل توجهی از مشتاقان موسیقی را به سمت ثبت نام در این مسابقه و محک زدن توانایی های خود در مقابل سلبریتی های موسیقی پاپ و سنتی کشور، جلب کند و حتی گوی رقابت را از مسابقه بند بازی فیلم نت برباید.

مسابقه استعدادیابی آوای جادویی با داوران کهکشانی

به هر حال، پلتفرم های شبکه نمایش خانگی، بهار بسیار پر ترافیکی را تجربه میکنند که نوید بخش سال خوبی برای اقتصاد VOD و کارآفرینی دیجیتالی در ایران عصر ۱۴۰۰ است. حضور این پلتفرم ها در بازار فرابورس کشور، می تواند زمینه سرمایه گذاری میلیون ها هموطن در  رونق کسب و کار این مجموعه ها را به دنبال داشته باشد.

به نظر می رسد یکی از راه های ثبت نام در مسابقه استعدادیابی آوای جادویی که تلاش دارد تا استعدادهای ناب خوانندگی کشور را شناسایی و به بازار موسیقی معرفی کند، ورود به سایت لیگ جهانی موسیقی است. لیگ جهانی موسیقی در نشانی: www.musicworldleague.com در دسترس است.

پس از ثبت نام در لیگ جهانی موسیقی و ورود اطلاعات خود،  مسئولان برنامه avayejadooei با متقاضیان تماس می گیرند و جلسه  خصوصی با متقاضی به منظور راستی آزمایی توانایی وی، برگزار  می کنند.

علیرضا افکاری بیش از ۱۳۰ هزار دنبال کننده در اینستاگرامش دارد. آهنگساز برجسته  ای است و در بسیاری از فیلم ها و سریال ها، رد پای وی دیده می شود. اینستاگرامش که توسط سلبریتی  های سینما و تلویزیون نیز دنبال می شود در این نشانی: https://www.instagram.com/alirezaafkari.officialpage/ در دسترس است. جزییاتی درباره ثبت نام در مسابقه آوای جادویی و شرایط شرکت کنندگان و شیوه  ارسال آثار احتمالا در اینستاگرام وی، اعلام  شود.

تصویر اینستانوشته علیرضا افکاری درباره ساخت برنامه آوای جادویی

(تصویر اینستانوشته علیرضا افکاری درباره ساخت برنامه آوای جادویی که با استقبال ۱۰۰ هزار نفری مخاطبانش همراه شده است)

اینستاگرام رسمی آوای جادویی

صفحه رسمی اینستاگرام مسابقه استعدادیابی موسیقی آوای جادویی در نشانی:https://www.instagram.com/avayejadooyi.ir/ در دسترس است. هفته پیش، صفحه اینستاگرام رسمی آوای جادویی ، شرایط شرکت در مسابقه را اعلام کرده بود.

اینستاگرام رسمی آوای جادوییر

از فالوئرها خواسته که زیر پستی که حدس می زنند که جواب درست مسابقه باشد، کامنت گذاشته و لایک کرده و ۲ نفر از دوستان را mention  کنید. زمان برگزاری قرعه کشی، بزودی اعلام می شود.

تصویر یکی  از پست های اینستاگرام برنامه آوای جادویی

(تصویر یکی از پست های اینستاگرام برنامه آوای جادویی )

سایت آوای جادویی در نشانی: https://avayejadooyi.ir/ در دسترس است. تلگرام نیز در نشانی: @avayejadooyi قرار دارد.

حتما بخوانید : همه چیز درباره مسابقه هفت خان رضا گلزار

آشنایی با داوران مسابقه استعدادیابی آوای جادویی

از بهار ۱۴۰۰ که به قول برنامه سازان این مسابقه استعدادیابی، اتفاق شگفت انگیزی در موسیقی کشور رقم خواهد خورد، صفحه اینستاگرام  داوران مسابقه آوای جادویی با فالو ولایک  زیادی همراه می شود.

محمد اصفهانی یکی از  داوران آوای جادویی است. خواننده سرشناس ۲۰ سال اخیر که آلبوم و کنسرت های بسیاری در داخل و خارج از کشور برگزار کرده است. اینستاگرام محمد اصفهانی که ۱۹۷ هزار دنبال کننده دارد در نشانی: https://www.instagram.com/mohammadesfahani.original/ در دسترس است.

علی اوجی که به نظر می رسد یکی از داوران آوای جادویی باشد، بازیگر و تهیه کننده سینما است. با بسیاری از سلبریتی های سینمای ایران همکاری کرده و همسر نرگس محمدی (بازیگر سریال کیمیا) نیز محسوب می شود. علی اوجی پیش از استارت این مسابقه  ، بیش از ۱ میلیون دنبال کننده داشت. اینستاگرام این فرد تاثیر گذار در برنامه آوای جادویی را در نشانی: @alioji دنبال کنید. او در فیلم سینمایی خائن کشی به کارگردانی مسعود کیمیایی نیز در کسوت تهیه کننده بود. او در سریال های ملکه گدایان و فیلم آبادان نیز از تهیه کنندگان بود.

اینستانوشته ای از علی اوجی در بهار ۱۴۰۰ در رنامه آوای جادویی

(اینستانوشته ای از علی اوجی در بهار ۱۴۰۰)

رضا صادقی از سرشناس ترین داوران برنامه آوای جادویی است که احتمالا خیلی ها به دلیل نام او در این برنامه حاضر شوند.  رضا صادقی که در ایام عید نیز به یکی از شبکه های سیما آمده بود و مجری برنامه بود، ۳٫۵ میلیون دنبال کننده دارد. آلبوم حواست به من باشه، اخیرا با صدای خالق مشکی خوان موسیقی ایران، روانه بازار شده است.

اینستانوشته ای بهاری از رضا صادقی آوای جادویی

(اینستانوشته ای بهاری از رضا صادقی)

اینستاگرام این داور مسابقه استعدادیابی در نشانی: @rezasadeghi_official در دسترس است.

رضا یزدانی بازیگر و خواننده موسیقی پاپ، از دیگر داوران مسابقه استعدادیابی موسیقی آوای جادویی است. رضا یزدانی بیش از ۱٫۲ میلیون دنبال کننده داشته و آلبوم  های متعددی روانه بازار کرده است. او را در @rezayazdanioriginal دنبال کنید.

توضیحات اینستاگرامی رضا یزدانی درباره حضور در برنامه آوای جادویی

(توضیحات اینستاگرامی رضا یزدانی درباره حضور در این مسابقه )

احسان خواجه امیری از دیگر اعضا هیات داوران مسابقه استعدادیابی آوای جادویی است. ایشان ۲٫۶  میلیون دنبال کننده دارد و برخی از شرکت کنندگان برنامه نیز حتما به عشق پسر خواننده اسطوره موسیقی سنتی کشور (ایرج) به این برنامه می آیند. احسان خواجه امیری را در @ehsankhajeamiri دنبال کنید.

توضیحات احسان خواجه امیری درباره مسابقه استعدادیابی آوای جادویی

(توضیحات احسان خواجه امیری درباره مسابقه استعدادیابی آوای جادویی )

در زمان تنظیم این گزارش، هنوز خبری مبنی بر حضور فرزاد فرزین در این برنامه منتشر نشده است. متقاضیان شرکت در برنامه می توانند از طریق مسیرهای اعلامی، آثار  خود را به این برنامه ارسال کنند.

 

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=280517

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .