11

احتمال جدایی ۲ ستاره پرسپولیس

  • کد خبر : 277771
  • 05 اسفند 1399 - 13:31
احتمال جدایی ۲ ستاره پرسپولیس
احتمال دارد تا پایان فصل ۲ ستاره تیم فوتبال پرسپولیس از این تیم جدا شوند.

به گزارش عصرشهروند ورزشی، فصل نقل و انتقالات زمستانی آغاز شده و تیم‌ها به دنبال جذب نفرات جدید هستند تا با قدرت فصل را به پایان برسانند.

پرسپولیسی‌ها تاکنون مهدی ترابی را جذب کرده‌اند و به دنبال ۳ بازیکن دیگر نیز هستند. همچنین احتمال دارد تا پایان فصل ۲ ستاره  از این تیم جدا شوند.

مهدی عبدی که در این فصل بازی‌های خوبی به نمایش گذاشته است از تیم‌های دیگر پیشنهاد دارد و شاید به صورت قرضی جدا شود. او جوان است و برای کسب تجربه بیشتر شاید راهی تیم‌های دیگری شود.

محمد حسین کنعانی زادگان نیز دیگر بازیکن پرسپولیس است که قراردادش پایان فصل به اتمام می‌رسد و هنوز تمدید نکرده است. او نیز پیشنهاد‌هایی دارد و شاید از جمع شاگردان یحیی  جدا شود .

پرسپولیس در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر محسوب می‌شود و امیدوار است تا پنجمین قهرمانی پیاپی را نیز کسب کند. منبع

لینک کوتاه : https://asrshahrvand.com/?p=277771

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

.
.

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

.

درباره پایگاه خبری عصر شهروند: عصر شهروند رسانه ای تخصصی در حوزه اخبار شهری است که با کنار گذاشتن ملاحظات و تعارفات معمول در پایگاه های خبری تحلیلی ، مطالبات و مشکلات شهروندان را در زمینه های گوناگون پیگیری می کند . از جمله اولویت های سایت عصر شهروند ، بازتاب واقعی اخبار استان تهران ،نگاه تحلیلی به مسائل و مشکلات شهروندان تهرانی ، نهایت دقت و سرعت در بازنشر اخبار ، رعایت امانتداری در خبرهای نقلی و دید همه جانبه ،صادقانه و بیطرفانه در تولید خبر است . عصر شهروند همه تلاش خود را برای ایجاد روحیه امیدواری در بین همشهریان تهرانی و پرهیز از ایجاد تشویش در جامعه می کند . امید است به یاری شما همشهریان عزیز عصر شهروند بتواند گامی هرچند کوچک در مسیر اطلاع رسانی صحیح و مفید در جامعه بردارد و پیگیر مشکلات و دغدغه های شهروندان از اعضای شورای شهر تهران ، مدیران و مسئولین استان تهران باشد .